جاباما
۱۰۲۷۴۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برگزاری لیگ کشتی، راحت‌تر از فوتبال است

دارنده مدال برنز سال ۲۰۱۸ کشتی آزاد جهان گفت: چطور لیگ فوتبال خیلی فوری راه افتاد، کشتی که راحت‌تر می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارش را شروع کند.

خبرگزاری تسنیم: پرویز هادی با اعلام اینکه اسماعیل پلویی مربی کشتی تهران با گذشت دوره قرنطینه، به تمرینات بازگشته است، اظهار داشت: تمرینات‌مان را زیر نظر این مربی پیگیری می‌کنیم. او از چهارشنبه گذشته به سالن علم و صنعت برگشت. مجددا تست کرونا داد که منفی بود و ناقل هم نیست. خداراشکر وضعیتش عالی است.

وی در مورد اینکه این روز‌ها بحث راه‌اندازی لیگ برتر جدی‌تر از گذشته شده است، تاکید کرد: ان‌شاءالله که زودتر راه بیفتد. ما که منبع درآمدی نداریم و همه هزینه‌های‌مان را از همین لیگ تامین می‌کنیم. همه منتظریم لیگ استارت بخورد. برنامه تیم ملی هم در این صورت بهتر پیش می‌رود. لیگ می‌تواند استارتی باشد که کشتی در کشور راه بیفتد. مسئولان باید جدی‌تر به فکر کشتی باشند. چطور فوتبال خیلی فوری راه افتاد، کشتی که راحت‌تر می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارش را شروع کند. می‌توانند از همه تست کرونا بگیرند و بعد مسابقه برگزار کنند.

هادی در پایان گفت: کارمند شهرداری تبریز هستم، اما حقوقی که از آن‌ها می‌گیرم آنقدر ناچیز است که اصلا نمی‌توانم رقمش را بگویم. به هرحال، چون تمام وقتم را مشغول تمرین و حضور در اردو و مسابقه هستم، حقوقی که از آن‌ها می‌گیرم خیلی کم است. ۶، ۷ سال است که آنجا بیمه هستم. در کشتی که بیمه نشدیم، لااقل از طریق شهرداری تبریز بیمه شده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج