۱۰۲۷۷۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترامپ: وضعیت وحشتناکِ بلاروس را زیر نظر داریم

رئیس‌جمهوری آمریکا درباره وضعیت اخیر بلاروس بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری در این کشور تاکید کرد، آمریکا از نزدیک اوضاع در آنجا را زیر نظر دارد.

ایسنا: رئیس‌جمهوری آمریکا درباره وضعیت اخیر بلاروس بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری در این کشور تاکید کرد، آمریکا از نزدیک اوضاع در آنجا را زیر نظر دارد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ گفت: وضعیت بلاروس وحشتناک است زیرا در پی اعلام پیروزی الکساندر لوکاشنکو در انتخابات ریاست‌جمهوری در ۹ اوت تظاهرات‌های اعتراضی برگزار شده‌اند.

ترامپ: وضعیت وحشتناکِ بلاروس را زیر نظر داریم

این در حالی است که رئیس‌جمهوری بلاروس در اولین سخنان خود پس از اعلام پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری و یک هفته اغتشاش پس از اعلام نتایج گفت که به هیچ عنوان با برگزاری انتخابات جدید موافقت نخواهد کرد.

الکساندر لوکاشنکو در جمع حامیان خود در مینسک، همچنین از تقویت حضور نظامی ناتو در مرزهای غربی کشورش خبر داد و هشدار داد که اجازه نمی‌دهد قدرت‌های خارجی در امور سیاسی داخلی کشورش دخالت کنند.

لوکاشنکو گفت: ببینید تانک‌ها و جنگنده‌ها ۱۵ دقیقه با مرزهای ما فاصله دارند. اینها برای هیچ نیست. نیروهای ناتو تانک‌هایشان را به دروازه‌های ما نزدیک کرده‌اند، تقویت حضور نظامی نزدیک مرزهای شرقی ما مشهود است.

وی تاکید کرد: با هیچ انتخابات جدیدی که از خارج درخواست آن مطرح می‌شود موافقت نخواهم کرد. لیتوانی، لتونی، لهستان و متاسفانه برادر ما اوکراین و رهبری آن از ما خواسته‌اند انتخابات مجدد برگزار کنیم. اگر با این درخواست موافقت کنم دچار فروپاشی می‌شویم و هرگز نمی‌توانیم کشور را به ثبات برگردانیم. ما به عنوان یک کشور و یک ملت متحد می‌میریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج