۱۰۲۷۷۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

استاد حوزه: محرم نباید به بهانه کرونا تعطیل شود

استاد حوزه علمیه گفت: مراسمات ماه محرم نباید به بهانه ویروس منحوس کرونا تعطیل شود و نباید صورت مسئله را پاک نماییم بلکه باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز و همچنین به صورت مجالس خانگی با جمعیت محدود این مراسم‌های را برگزار کنیم.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد دوشنبه شب بعد از نماز عشاء طی سخنرانی در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: ولایت حضرت علی علیه‌السلام ولایت خداست و محبت او عبادت و تبعیت از ایشان یک فریضه الهی است.

وی افزود: هیچ‌چیزی قوی‌تر از ذکر فضائل حضرت علی علیه‌السلام در عالم هستی وجود ندارد و به فرموده علمای بزرگ اسلام کلام حضرت امیر، امیر کلام‌هاست.

استاد حوزه: محرم نباید به بهانه کرونا تعطیل شود

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: طبق روایت بعد از وجود مبارک رسول خدا، حضرت علی علیه‌السلام بر تمام حضرات معصومین افضل و طبق آیه مباهله حضرت جان و نفس رسول خدا و در حقیقت نور واحد هستند.

وی تأکید کرد: تنها راه انحصاری ورود به مدینه پیامبر و علم رسول خدا، وجود مبارک حضرت علی علیه‌السلام است چراکه حضرت هم باب الله و هم وجه الله است.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: مراسمات ماه محرم نباید به بهانه ویروس منحوس کرونا تعطیل شود و نباید صورت مسئله را پاک کنیم بلکه باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز و همچنین به صورت مجالس خانگی با جمعیت محدود این مراسمات را برگزار نماییم.

وی در ادامه گفت: روزی رسول خدا با اصحاب در مجلسی نشسته بودند که حضرت علی علیه‌السلام نیز حضور داشتند و شخصی بادیه‌نشین به مجلس وارد شد و از رسول خدا سؤال نمود منظور از حبل‌الله در قرآن کریم چیست؟

فرحزاد اظهار کرد: رسول خدا به جای اینکه جواب این شخص را به صورت ارائه طریق بدهند و مشخصات حضرت علی علیه‌السلام را ذکر کنند، دست شخص بادیه‌نشین را گرفتند و بر شانه‌های حضرت گذاشتند و فرمودند حبل‌الله این شخص است که باید ملازم و همراه ایشان باشید.

وی افزود: قرآن منهای اهل‌بیت(ع) نمی‌تواند عامل وحدت باشد و تنها وجود اهل‌بیت(ع) است که می‌تواند در کنار قرآن محور وحدت باشد و افرادی که در تاریخ شعار «حسبنا کتاب الله» سر دادند ظلم بزرگی به مسلمانان روا داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج