۱۰۲۷۸۱۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خداحافظی فوق احساسی داوید سیلوا با سیتی

داوید سیلوا بعد از جدایی از منچسترسیتی یک نامه بی احساسی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

ورزش سه: داوید سیلوا بعد از جدایی از منچسترسیتی یک نامه بی احساسی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

داوید سیلوا که حالا می‌توان از او به عنوان اسطوره منچسترسیتی یاد کرد، به پایان راه خود با این باشگاه انگلیسی رسیده و اکنون می تواند پس از ۱۰سال سیتیزن ها را به شکل آزاد ترک‌ کند.

داوید سیلوا یک بازیکن ارزشمند برای باشگاه منچسترسیتی محسوب می‌شود و همین موضوع نیز به دلیلی بود که آنها ساعتی پیش اعلام کنند مجسمه این بازیکن به زودی بیرون ورزشگاه خانگی سیتی یعنی اتحاد قرار داده خواهد شد.

حالا اما داوید سیلوا نیز به جدایی از منچسترسیتی واکنش نشان داده و یک نامه بسیار احساسی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است. در این نامه آمده است: " زمان مورد نظر فرا رسیده است. ۱۰ سال و ۱۳ جام. وقت آن رسیده از باشگاهی که تاثیر غیر قابل توصیف در زندگی و حرفه من داشته خداحافظی کنم. من به عقب نگاه می کنم و واضح هست که هیچ تصمیمی بهتر از قبول پیشنهاد سیتی برای ورود به پروژه این تیم در سال ۲۰۱۰ نبوده است.

من و منچسترسیتی در کنار یکدیگر رشد کرده ایم. طی این ۱۰ سال از نظر شخصی و حرفه ای پیشرفت کرده‌ام. من پیروزی ها و عناوین بسیاری را جشن گرفته ام و در لحظات حماسی زندگی کرده ام. دیدم که فرزند دوست داشتنی ام یعنی متئو متولد شد و حتی در زیر باران شدید نیز احساس راحتی کردم. سیتی یک خانواده فوق العاده است. هرگز راه و روشی که در سخت ترین لحظات زندگی پیش روی من گذاشتند و پشتیبانی آنها را فراموش نخواهم کرد. به همین دلیل است که می خواهم به شما بگویم پوشیدن پیراهن لاجوردی، بستن بازوبند کاپیتانی باشگاه، حضور در رختکن کنار بهترین بازیکنان و مربیان و همکاری نزدیک با بهترین اعضای باشگاه بسیار لذت بخش بوده است.

بالاتر از همه اینها من همیشه به سمت هوادارانی برگشتم که همواره در لحظات خوب و بد از من حمایت کردند. شما واقعاً شگفت انگیز هستید. امیدوارم سیتی در آینده به پیروزی های بزرگتری نیز دست یابد. حالا می‌خواهم با فاصله از تیم حمایت کنم. بسیار خوشحال هستم که این لحظات فراموش نشدنی را با خانواده سیتی به اشتراک گذاشتم. شما همیشه در قلب من هستید. می‌خواهم برای هر سیتیزن یک آغوش بزرگ بفرستم."

خداحافظی فوق احساسی داوید سیلوا با سیتی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج