۱۰۲۷۹۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بنا: با برگزاری لیگ موافقم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: با برگزاری لیگ کشتی به صورت متمرکز و با در نظر گرفتن شرایط خاص موافق هستم.

خبرگزاری میزان: محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم افتتاح سالن بازسازی شده توفیق جهانبخت در خصوص لغو مسابقات کشتی، اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی را فدراسیون جهانی لغو کرده، اما مسابقات داخلی ما بستگی به وزارت بهداشت و نظر آن‌ها دارد که با پیگیری‌های علیرضا دبیر اردو و مسابقات مجوز‌های لازم گرفته شده است. اردو‌ها و مسابقات باید به شکل خاص حتی در زمان‌ها کوتاه برگزار شود.

وی ادامه داد: برای ما که مربی کشتی هستیم دوست داریم شرایط به گونه باشد که بتوانیم تمرینات را برگزار کنیم، اما از سمتی دیگر هم نباید کرونا را شوخی بگیریم. یک بی‌احتیاطی، خطرات بزرگی برای ما به وجود می‌آورد. اگر هم می‌خواهیم مسابقات و اردو‌ها را شروع کنیم باید در یک شریط خاص تمرینات خود را پیگیری کنیم.

بنا ادامه داد: شما مشاهده کردید که لیگ برتر فوتبال تا شروع شد، چند تیم آمدند و گفتند چند کرونایی داریم، اما الان هیچکدام از آنها مشکلی ندارند و به مسابقات ادامه می‌دهند. ما نیز در کشتی باید کارمان را با در نظر گرفتن این شرایط، شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد بازسازی سالن جهانبخت، تصریح کرد: من از این سالن یک دنیا خاطره دارم چه در زمان کشتی گرفتن و چه در زمان مربیگری. حالا که این سالن را به این شکل می‌بینم بسیار خوشحالم و از دبیر برای این کار تشکر می‌کنم. برای وقت‌های خالی که دارم، برنامه‌هایی در این سالن در نظر گرفتم که کشتی در اینجا رونقی بگیرد.

وی افزود: برنامه لیگ کشتی باید طبق روال انجام شود، اما اگر ستاد مبارزه با کرونا اجازه ندهد آیا می‌شود مسابقات انجام شود؟ من شاید قبلا با برگزاری لیگ مخالف بودم، اما حالا با در نظر گرفتن مسائل بهداشتی و انجام قرنطینه و متمرکز برگزار کردن شاید بتوانیم در سه مقطع مختلف رفت، برگشت و فینال‌ها را بدون حضور تماشاگران و با پخش زنده تلویزیونی برگزار کنیم.

بنا تصریح کرد: می‌شود ما زمان بازی‌ها را به طور مثال از سه دقیقه به دو دقیقه برسانیم تا مصدومیت‌ها کمتر شود. مهم‌ترین اصل این است که کشتی‌گیر‌ها با کمترین ضرب‌دیدگی کشتی بگیرند و مهم‌تر از آن نیز این است که منابع مالی برای آ‌نها وجود داشته باشد تا با خیال راحت‌تر کشتی بگیرند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان در خصوص پرونده مارک ویلموتس، خاطرنشان کرد: من سال‌ها در این موارد داد زدم. من عاشق فوتبالم، اما این بی‌تدبیری‌ها باعث می‌شود که ما را به جایی برساند که پول‌هایی که به ویلموتس دادند حالا هیچ شود. نمی‌گویم این پول‌ها همه‌اش بیاید به کشتی. باید همه ورزش از این پول‌ها بهره ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج