جاباما
۱۰۲۸۱۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گارسیا: مدعی نیستیم، اما مدعیان را شکست داده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال لیون می‌گوید در مصاف شاگردانش با باواریایی‌ها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آمارهای بازی‌های قبلی دو تیم اهمیتی ندارند.

خبرگزاری تسنیم: رودی گارسیا سرمربی تیم فوتبال لیون در نشست خبری پیش از بازی امشب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل بایرن مونیخ در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تأکید کرد که پیروزی ۸ بر ۲ رقیب آلمانی مقابل بارسلونا در مرحله قبل، او و مردانش را نترسانده است.

گارسیا درباره قدرت هجومی فوق‌العاده بایرن مونیخ و پیروزی قاطع این تیم مقابل بارسلونا، برد اخیر شاگردان خود مقابل منچسترسیتی را یادآور شد و گفت: سیتی هم در فصل اخیر لیگ برتر بیش از ۱۰۰ گل زد. اگر قرار باشد که ما فقط به آمار تیم‌ها نگاه کنیم، می‌‌توانیم در همان هتل‌مان بمانیم و بازی بایرن مونیخ که تنها به میدان می‌رود را تماشا کنیم.

۱۰ سال پیش دو تیم بایرن مونیخ و لیون در همین مرحله از لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که آن در سال باواریایی‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت حریف فرانسوی را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دادند و فینالیست شدند. گارسیا اما معتقد است که امسال مردانش می‌توانند آن شکست را جبران کنند.

او افزود: بایرن مونیخ نقاط ضعف فراوانی ندارد، اما تیم بی‌عیب و نقصی هم نیست. ما شاید مدعی نباشیم، اما مدعیان بزرگی را برای رسیدن به این مرحله شکست داده‌ایم و حالا سایر تیم‌ها ما را جدی می‌گیرند. شاید گذر از سد تیم ما خیلی سخت به نظر نرسد، اما گاهی اوقات وجود یک ریگ در کفش‌‌تان کافی است تا از صعود به یک قله کوچک باز بمانید. ما با در اختیار داشتن همه بازیکنان‌مان و امکان استفاده از پنج فرصت تعویض‌مان می‌توانیم برای هر حریفی دردسر بسازیم.

تیم فوتبال لیون امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف بایرن مونیخ می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج