جاباما
۱۰۲۸۳۰۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

گفتگوی وزیر خارجه اسرائیل با ۵ وزیر عربی

رسانه های رژیم صهیونیستی از گفتگوی تلفنی وزیر خارجه این رژیم با ۵ تن از وزیران خارجه کشورهای عربی خبر دادند.

خبرگزاری مهر: رسانه های رژیم صهیونیستی از گفتگوی تلفنی وزیر خارجه این رژیم با ۵ تن از وزیران خارجه کشورهای عربی خبر دادند.

روزنامه یدیعوت آحارونت چاپ رژیم صهیونیستی فاش کرد که «گابی اشکنازی» وزیر خارجه این رژیم پس از اعلام توافق تل آویو با امارات با ۵ تن از وزیران خارجه کشورهای عربی گفتگو کرده است.

«عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات و «یوسف بن علوی» وزیر خارجه عمان از جمله این ۵ وزیر بودند و به نام ۳ وزیر دیگر اشاره‌ای نشده است.

خبرگزاری رسمی امارات روز گذشته اعلام کرد که «یوسی کوهن» رئیس موساد (دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی) با «طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات در ابوظبی دیدار کرده است.

در گزارش یدیعوت آحارونت آمده است: طی ۲۰ سال اخیر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس فعالیت داشته به طوری که از سال ۲۰۱۴، این وزارتخانه با برخی مقامات رسمی، غیررسمی و همچنین برخی شرکت‌ها ارتباط داشته است که این روابط پس از سفر هیئتهایی از تل‌آویو به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، شدت یافته است.

امارات و رژیم صهیونیستی چند روز پیش توافقی را امضا کردند که به موجب آن عادی سازی روابط میان آنها که تا سالهای پیش به صورت پنهانی بود، علنی می‌شود. این اقدام ابوظبی با موجی از واکنش‌های منفی مواجه شده است به طوری که فعالان عرب خواهان بسته شدن سفارت امارات در کشورهای عربی شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج