۱۰۲۸۳۲۴
۴ نظر
۵۴۴۹۷
۴ نظر
۵۴۴۹۷
پ

محتوای حمایت‌شده

هزینه لیفت سینه | جدول قیمت در سال ۱۴۰۲

عمل لیفت سینه از عمل‌های زیبایی رایج و پرطرفدار در ایران و سایر نقاط جهان است که از آن‌ برای بالا کشیدن سینه‌ها و زیبایی آنها استفاده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که برای زیباجویان اهمیت دارد، بحث هزینه‌های لیفت سینه است.

معمولا در اکثر خانم ها با افزایش سن، بارداری، شیردهی یا هر دلیل دیگری از فرم سینه های خود راضی نیستند، به همین دلیل به دنبال روشی برای سفت و بالا بردن سینه های افتاده و همچنین جوانسازی بافت سینه خود هستند که یکی از بهترین روش ها لیفت سینه است. عمل لیفت سینه از عمل‌های زیبایی رایج و پرطرفدار در ایران و سایر نقاط جهان است که از آن‌ برای بالا کشیدن سینه‌ها و زیبایی آنها استفاده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که برای زیباجویان اهمیت دارد، بحث هزینه‌های لیفت سینه است. تا پایان مقاله همراه ما باشید زیرا قصد داریم درمورد لیفت سینه و هزینه آن صحبت کنیم.

هزینه لیفت سینه | جدول قیمت در سال 1402

برای مشاوره با دکتر مهدی جعفری - فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک همین حالا تماس بگیرید.

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی زیبایی سینه شماره خود را وارد کنید.

۰۲۱-۸۸۸۸۰۱۷۱

۰۲۱-۸۸۸۸۰۱۷۲

۰۹۱۲۸۹۳۲۴۵۴

لیفت سینه چیست؟

ممکن است در اثر عوامل مختلفی شکل و فرم طبیعی سینه‌ها در خانم ها تغییر کند. برخی از این عوامل می‌تواند بارداری، شیردهی، افزایش یا کاهش وزن، افزایش سن، وراثت و تاثیر نیروی جاذبه زمین باشد. به مرور زمان و با افزایش سن، از خاصیت الاستیسیته و کشسانی پوست کاسته می شود. این حالت که جزء روند طبیعی بدن است منجر به بروز تعییرات ظاهری در سینه ها نیز می شود همچنین رباط‌های لیگامان کوپر که در سینه‌ها وجود دارند، به بالا ماندن سینه‌ها کمک می‌کنند. حال زمانی‌که شما باردار می‌شوید، سینه‌های شما پر می‌شوند و با پر شدن سینه‌ها این رباط‌های سینه کشیده خواهند شد. همین کشیدگی دلیل افتادگی سینه‌ها است و ربطی به شیر دادن یا ندادن ندارد و معمولا در دوران بارداری رخ می‌دهد.به همین دلیل پیدا کردن روشی که بتواند دوباره فرم افتاده سینه ها را به فرم طبیعی خود  برگرداند و چین و چروک‌های ایجاد شده روی آن را رفع کند، بسیار مهم است. لیفت سینه (Breast lift) یکی از جدیدترین روش‌ها برای این کار است که با استفاده از آن می‌توان جوانی و زیبایی را دوباره به سینه‌ها برگرداند. این موضوع می‌تواند باعث خوش‌فرم شدن سینه‌ها و در نتیجه افزایش اعتماد به نفس شما شود. توجه کنید که هدف لیفت سینه تنها زیبایی نیست، در بعضی موارد افتادگی و شل شدگی سینه‌ها آن‌قدر زیاد است که به گردن و شانه‌های خانم‌ها فشار می‌آورد. علاوه بر آن این مورد ممکن است باعث عرق‌سوز شدن یا ایجاد مشکلات پوستی در زیر سینه‌ها شود. با لیفت سینه می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

لازم است این را باید بدانید که جراحی لیفت سینه (Breast lift) به تنهایی نمی تواند در تغییر اندازه پستان ها موثر باشد؛ بلکه باید پروسه دیگری در کنار آن انجام شود. اگر شخص از کوچک بودن سینه هایش ناراضی باشد جراحی پروتز و اگر بزرگ بودن آن ها برایش مشکل ساز شده باشد جراحی ماموپلاستی باید انجام شود که پیش از جراحی، پزشک به معاینه کامل بافت و آناتومی سینه و سوابق پزشکی بیمار می پردازد. چرا که ابتلا به برخی اختلالات می تواند بر نتیجه جراحی تاثیر بگذارد و منجر به بروز عوارضی حین عمل و یا بعد از آن شود.

هزینه لیفت سینه | جدول قیمت در سال 1402

عوامل تأثیرگذار بر هزینه لیفت سینه

لیفت سینه یکی از روش‌های نوین جوانسازی و زیبایی سینه‌های خانم ها است. هزینه عمل جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی در سال 1402 به طور میانگین حدود 80 تا 110 میلیون تخمین زده می‌شود، البته عوامل مختلفی در تعرفه هزینه‌های لیفت سینه مؤثر هستند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان افتادگی سینه

ناحیه تیره‌تر دور نوک پستان آرئولا نامیده می‌شود و نوک پستان و ناحیه آرئولا با هم مجموعه آرئول ها یا هاله نوک پستان را تشکیل می‌دهندمیزان و درجه افتادگی سینه ها با افزایش سن بیشتر می‌شود، همچنین بزرگی بیش از حد پستان هم در افتادگی سینه نقش زیادی دارد. میزان افتادگی سینه‌ها در هزینه لیفت سینه تأثیر مستقیم دارد، یعنی هر چه سینه‌های فرد شل‌تر و افتاده‌تر باشد، هزینه‌های درمان به دلیل صرف وقت و انرژی بیشتر، بالاتر است. 

آزمایشات

انجام آزمایش‌های قبل از عمل لازم است هرچند هزینه جزئی دارد و روی هزینه کلی اثر چندانی ندارد.

میزان مهارت و تخصص جراح

عمل لیفت سینه یکی از عمل‌های جراحی حساس و ظریفی است که نیاز به مهارت بالایی دارد. انتخاب جراح لیفت سینه ماهر، مهم‌ترین و سخت‌ترین کاری است که باید انجام دهید. پزشکی که انتخاب می کنید، باید نهایت دقت خود را به کار گیرد تا آسیبی به اعصاب سینه و بافت پستان وارد نکند. بنابراین یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر هزینه‌ لیفت سینه، تجربه و تخصص و مهارت پزشک متخصص زیبایی است. بدون شک دستمزد جراح متخصص باتجربه و ماهر از دستمزد یک پزشک معمولی و کم تجربه بیشتر است. از همین رو انتخاب یک جراح پلاستیک ماهر بسیار اهمیت دارد.

روش انجام لیفت سینه

عمل لیفت سینه در انواع روش‌های مختلفی انجام می‌شود و نحوه انجام هر روش با روش دیگر فرق دارد در نتیجه هزینه‌های هر کدام هم با دیگری متفاوت است. 

محل انجام جراحی

معمولا عمل لیفت سینه در  بیمارستان ها انجام می شود که هزینه هر کدام متفاوت است.

هزینه اتاق عمل

انجام عمل جراحی لیفت سینه یا همان ماستوپکسی در اتاق عملی که تجهیزات به‌روز و کامل‌تری داشته باشد، با موفقیت بیشتری همراه است. امکانات اتاق عمل در تعیین قیمت لیفت سینه و هزینه عمل جراحی مؤثر است. هرچه اتاق عمل انتخاب شده مجهز و کادر پزشکی مانند پزشک، پرستار،  متخصص بیهوشی، تکنسین اتاق عمل حرفه‌ای‌تر باشند، هزینه‌ها هم بیشتر خواهد شد.لازم به ذکر است که جراحی لیفت سینه که در اتاق عمل و با بیهوشی عمومی انجام می شود.

هزینه پماد ترمیم کننده و گن

بعد از انجام لیفت سینه، استفاده از داروهایی مثل آنتی بیوتیک برای بهبود سریع و همچنین جلوگیری از عفونت، پماد ترمیم کننده و گن بد از جراحی لازم و ضروری است. با توجه به این که هزینه ها ناچیز است، اما در هزینه های نهایی جراحی تاثیر می گذارد.

هزینه لیفت سینه | جدول قیمت در سال 1402

جدول قیمت لیفت سینه در سال 1402

روش انجام لیفت سینه قیمت
لیزر از ۵الی ۷میلیون تومان 
نخ آپتوس  از ۱۰الی۱۲ میلیون تومان 
سی‌ای سی آی (CACI) از ۵الی۸ میلیون تومان 
 ترماژ از ۳الی۵ میلیون تومان
VBL از ۳ میلیون تومان
دستگاه Renuvion™/J-Plasma® از ۴الی ۶ میلیون تومان
 تزریق بوتاکس از ۲ میلیون تومان 
فیلر‌های پوستی از ۵الی۷ میلیون تومان 
جراحی  از ۷۰میلیون تومان

آیا هزینه لیفت سینه تحت پوشش بیمه قرار میگیرد؟

عمل‌های زیبایی تحت پوشش بیمه نیستند، اما ممکن است جراحی‌های ترمیمی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند. در مورد عمل لیفت سینه، ممکن است دلایل پزشکی برای زنانی که به دنبال درمان سرطان سینه هستند، وجود داشته باشد. اگر عمل لیفت سینه شما تحت پوشش بیمه سلامت باشد، پزشک شما باید ضرورت پزشکی و شواهدی مبنی بر آزمایش درمان‌ های جایگزین را به شرکت بیمه ارائه بدهد. این نکته را هم لازم است بدانید که جراحی‌های ترکیبی (آن‌هایی که ترکیب جراحی زیبایی و درمانی هستند) ممکن است حتی با دلایل درمانی نیز پوشش داده نشوند.

معتبر بودن کلینیک جراحی زیبایی سینه چقدر در هزینه جراحی لیفت سینه تأثیر دارد؟

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام عمل جراحی لیفت سینه، انتخاب کلینیک زیبایی مطمئن و معتبر به همراه پزشکان مجرب است.
اینکه کلینیک انتخابی شما چه کیفیتی را قرار است به شما ارائه کند، اهمیت زیادی دارد. هزینه لیفت سینه به تجهیزات استفاده شده در کلینیک و کادر درمانی موجود در آن بستگی دارد بنابراین هرچه کلینیک زیبایی بهتر و مجهزتر باشد، هزینه‌های لیفت سینه در آن بالاتر خواهد بود.

روش های انجام لیفت سینه

لیفت سینه با فیلر‌های پوستی این روش با تزریق اسید هیالورونیک به ناحیه سینه انجام می‌شود.

 • لیفت سینه با دستگاه پلاسما دستگاه پلاسما باعث انقباض پوست و تولید کلاژن می‌شود. این دستگاه برای جوانسازی نقاط مشخصی از بدن مانند سینه با استفاده از گاز هلیوم است.

 • لیفت سینه با لیزر یکی دیگر از روش‌های غیر جراحی لیفت سینه با لیزر است که از پرتو‌های لیزر برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست استفاده می‌کند و میزان کلاژن سازی را افزایش می‌دهد. رباط‌های سینه‌ها به صورت متفاوت هستند، به همین دلیل شاید همان نتیجه‌ای که در صورت حاصل می‌شود، در پستان‌ها به دست نیاید.

 • لیفت سینه با نخ این روش نیز یکی از روش‌های غیر تهاجمی برای بالا کشیدن سینه است. با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف و نازکی نخ‌ها را وارد بافت سینه می‌کند. با استفاده از این نخ‌ها سینه به سمت بالا کشیده می‌شود.

 • کرم‌های لیفت تمرکز این کرم‌ها بر روی پوست هست و بر روی بافت‌های دیگر تأثیری ندارد. این روش برای شکل دهی به پوست و رفع افتادگی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین نتیجه مؤثری از آن حاصل نمی‌شود.

 • لیفت سینه با ورزش بعضی از ورزش‌ها وجود دارند که به تقویت عضلات سینه کمک می‌کنند. از جمله این ورزش‌ها می‌توان به حرکت دیپ و حرکت شنا اشاره کرد. اما متاسفانه تاثیری چندانی در لیفت سینه ندارند حتی در مواردی با چربی سوزی ناشی از این ورزش‌ها ممکن است سینه افتادگی بیشتری هم پیدا کند و نتیجه همان می‌شود که در اکثر ورزش کار‌های حرفه‌ای شاهد ان هستیم، سینه‌های اب شده و افتاده.

 • لیفت سینه CACI در این روش با یک دستگاه به صورت دستی پالس‌هایی روی عضلات سینه برای تقویت آن‌ها فرستاده می‌شود. در نتیجه ماهیچه‌های سینه بالاتر رفته، اما تاثیر چندانی در لیفت بافت سینه ندارد.

 • لیفت سینه با روش ترماژ ترماژ یکی از روش‌هایی است که با استفاده از تحریک کلاژن انجام می‌شود و با استفاده از دستگاهی به نام ترماکول امواج رادیویی را به لایه‌های پوست وارد می‌کند.

 • لیفت سینه VBL روش لیفت VBL باعث افزایش گردش خون و کاهش چین و چروک می‌شود. این روش نباید در خانم‌های باردار و افرادی که سابقه سرطان سینه دارند انجام شود.

نکته:

در مورد تمامی روش‌های غیر جراحی لیفت سینه باید گفت بی تاثیر یا تاثیر چندانی ندارند و اکثرا موقتی هستند.

از انجا که اقای دکتر مهدی جعفری تقریبا به طور انحصاری در جراحی سینه فعالیت میکنند، دارای بالاترین امار جراحی سالیانه پروتز در ایران می‌باشند.

هزینه لیفت سینه | جدول قیمت در سال 1402

چه کسانی کاندید مناسبی برای لیفت سینه هستند؟

کسانی که کاندید مناسب برای عمل لیفت سینه هستند باید حداقل یکی از موارد زیر را داشته باشند:

  • افرادی که نوک سینه های آن ها به سمت پایین و درجه افتادگی زیادی دارند.
  • خانم هایی که از حجم سینه خود راضی هستند و به فکر لیفت و بالا بردن آن هستند.
  • افرادی که با محل ایجاد برش  و زخم و بخیه ایجاد شده روی سینه در نتیجه عمل مشکلی ندارند.معمولا اسکار پوستی با استفاده از پمادهای ترمیم کننده بهبود پیدا می‌کند.
  • مادرانی که پس از گذشت دوران شیردهی ، بافت سینه آن ها شل و افتاده شده است.
  • خانم های مسنی که به دلیل بالا رفتن سن و اثرات گرانش زمین ، سینه هایشان ظاهری کشیده پیدا کرده است.
  • عدم تقارن بین سینه ها به گونه ای که یک سینه پایین تر از سینه ی دیگر قرار دارد.
  • سینه هایی که به صورت کشیده هستند و تمایل دارند گرد به نظر برسد.

هزینه لیفت سینه | جدول قیمت در سال 1402

آیا بعد از لیفت سینه می‌توان بدون مشکل به نوزاد شیر داد؟

در صورتی که در عمل لیفت سینه نوک سینه یا همان بخش آرئولا که به قسمت هاله قهوه ای رنگ مشهور است به بافت سینه متصل باشد این امکان فراهم می شود که کودک بتواند با شیر مادر تغذیه شود.

در صورتی که نوک سینه برداشته شود و مجددا روی سینه بازسازی شود گاه به عصب ها و سایر مجاری شیر و بافت سینه آسیب می رسد و یا تغییری ایجاد می شود که در نهایت جریان شیردهی را محدود می کند. در این راستا حساسیت نوک سینه بسیار کاهش می یابد. برای شیردهی توسط مادر وجود اعصاب سینه و طرز کار درست و فعال عصب ها اهمیت زیادی دارد. در واقع این بخش باعث آزاد شدن پرولاکتین و اکسی توسین می شود، این دو هورمون برای تولید و خروج شیر فعالیت می کنند. هرچه زمان بیشتری در لیفت سینه گذشته باشد احتمال شیردهی بیشتر است زیرا حساسیت بیشتری در نوک سینه و در بخش آرئولا رویت می شود. 

به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند که این عمل را زمانی انجام دهید که دیگر قصد بارداری ندارید. در ضمن در دوران بارداری و شیردهی سینه‌های شما فرم طبیعی خود را هم از دست داده، بزرگ‌تر و شل‌تر می‌شوند.

هزینه لیفت سینه | جدول قیمت در سال 1402

دکتر مهدی جعفری - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

فوق تخصص جراحی پلاستیک و رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، به عنوان یکی از بهترین جراحان زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه ، بینی ، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه ای ، آماده ارائه خدمات به زیبا جویان عزیز می باشد.

مشاوره های دکتر جعفری کاملا به صورت رایگان ارائه می شود.

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی زیبایی سینه شماره خود را وارد کنید..

برای مشاوره و اطلاع از هزینه کلیک کنید.

هزینه لیفت سینه | جدول قیمت در سال 1402

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۸۸۰۱۷۱

۰۲۱-۸۸۸۸۰۱۷۲

۰۹۱۲۸۹۳۲۴۵۴

هزینه لیفت سینه | جدول قیمت در سال 1402

http://t.me/jarahisineprotezsine

هزینه لیفت سینه | جدول قیمت در سال 1402

doctorjafari.ir

هزینه لیفت سینه | جدول قیمت در سال 1402

تهران، جردن بین میرداماد و چهار راه جهان کودک برج نگین، طبقه 11، واحد 1103

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج