۱۰۲۸۳۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صادقی: تمام توانمان را مقابل پرسپولیس می‌گذاریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با آمادگی کامل برای بازی فردا با پرسپولیس به زمین می رویم.

خبرگزاری فارس: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: با آمادگی کامل برای بازی فردا به زمین می رویم. در این چند روز از لحاظ ذهنی و بدنی ریکاوری شدیم و آمادگی کامل داریم. مطمئن هستم می توانیم روند خوب خود پس از تعطیلات را حفظ کنیم.

صادقی: تمام توانمان را مقابل پرسپولیس می‌گذاریم

وی افزود: تیم ما با تمام توان بازی می‌کند و اطمینان دارم می‌تواند مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد. تمام بچه‌های ما جوان هستند و برای اینکه آینده خوبی داشته باشند انگیزه بالایی دارند. این موضوع برای دیدار با پرسپولیس در آینده خیلی به ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم سایپا درباره اینکه تیمش برخلاف دوران قبل از کرونا پس از شروع مجدد رقابت‌ها بدون باخت بوده توضیح داد:‌این موضوع دلیل دارد. 17 بازیکن خوب از سایپا جدا شدند که اکنون در تیم های بالای جدولی بازی می‌کنند و برای این تیم‌ها ستاره هستند. نفرات جوان جایگزین ستارگان سایپا شدند و این نفرات جوان در لیگ برتر بازی نکرده بودند.

صادقی تصریح کرد: کدام باشگاه و لیگ برتر بازیکن نوزده ساله‌اش 18 بازی لیگ برتری دارد. تیم ما 19 بازیکن این مدلی داشت و نفرات جوان دیگری هم دراختیار داشتیم.

وی افزود: برای پخته شدن تیم سایپا به یک نیم فصل زمان نیاز داشتیم و اکنون می‌بینید قبل از کرونا و پس از آن سایپا روند خوبی داشت. اطمینان دارم هر چه بگذرد تیم ما بهتر می‌شود.

سرمربی سایپا تصریح کرد: اطمینان دارم در آینده می‌توانیم بهتر بازی کنیم همانطور که پس از شیوع کرونا باخت نداشتیم. تمام بچه‌ها با تمام توان بازی می‌کند و این موضوع ما را به آینده امیدوار می‌کند.

صادقی درباره اینکه دیدار با پرسپولیس براین تیم حکم مرگ و زندگی دارد گفت:‌ من فوتبال را مرگ و زندگی نمی‌بینم و مسائل خیلی مهمتر از فوتبال هم وجود دارد اما موضوع هم جوان بودن بازیکنان ما است و برای آینده خود تلاش می‌کنند.

وی افزود: این موضوع کار ما را ساده می‌کند پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و بازیکنان بزرگی دارد. می‌دانم بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی همیشه سخت است.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: پرسپولیس چهار سال پشت سر هم قهرمان شده و تیم خیلی بزرگی است. می‌دانیم باید تمرکز کامل داشته باشیم و مانند دیدارهای قبلی تمام توان خود را بگذاریم تا نتیجه خوبی بگیریم.

صادقی در مورد بازیکنان محروم سایپا مقابل پرسپولیس توضیح داد: روزبه شاه‌علی دوست بازیکن محروم ماست و علی‌اصغر قربانعلی‌پور سایر نفرات را دراختیار داشته و مشکل خاصی نداریم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از بازی مقابل پرسپولیس گفت: من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم زیرا تمام بازی‌های هفته آخر سخت است و تیمی که تمرکزش را بگذارد می‌تواند موفق شود. آرزو می‌کنم بچه‌های ما مانند بازی‌های قبلی با تمام توان کار کنند.

وی افزود: خدا به ما کمک می‌کند که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. شاید من به عنوان یک مربی جوان در اولین سال سرمربیگری‌ام ریسک بزرگی کردم. خیلی از مربیان باتجربه به من گفتند چنین کاری را نکن و کمتر از بازیکنان جوان استفاده کن اما اعتقاد داشتم سایپا باید این روند را پیش بگیرد و سالهای آینده همه متوجه می‌شوند که من چه کاری انجام دادم.

سرمربی سایپا توضیح داد: از جامعه رسانه و سازمان لیگ تشکر می‌کنم که با توجه به طولانی شدن رقابت‌ها و اینکه مسابقات 14 ماه طول کشید، چالش‌ها و اختلاف‌نظرها را تحمل کردند. رسانه‌ها در این مدت از تیم ما حمایت خوبی داشتند و آن را به خوبی نشان دادند.

صادقی تصریح کرد: امیدوارم وقتی قراردادها شفاف می‌شود مشخص شود سایپا تیم جوان و کم‌هزینه‌ای بوده که کمترین هزینه‌ها را داشته است. نمی‌توان رقم قراردادها را مشخص کرد ولی ای کاش روزی رسانه‌ها بروند این موضوع را پیگیری کنند که کل تیم سایپا رقم قراردادشان چه میزان بوده و رقم قرارداد یک بازیکن تیم دیگری چقدر بوده است.

وی افزود: باشگاه سایپا کار بزرگی انجام داد و خیلی خوشحالم از من حمایت کرد. از خدا می‌خواهم کمکمان کند تا کارمان دیده شود تا بتوانیم در لیگ برتر کارمان را ادامه دهیم. بچه‌ها هم شرایط را درک کرده و تمام توانشان را مقابل پرسپولیس می‌گذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج