۱۰۲۸۵۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روشن: دلال‌ها شفر و ویلموتسِ بیکار را به ایران آوردند

حسن روشن از پیشکسوتان باشگاه استقلال همواره صراحت لهجه دارد. به بهانه رسیدن به روز‌های پایانی لیگ با حسن‌آقا همکلام شدیم.

خبرورزشی - نصیر مقدری: حسن روشن از پیشکسوتان باشگاه استقلال همواره صراحت لهجه دارد. به بهانه رسیدن به روز‌های پایانی لیگ با حسن‌آقا همکلام شدیم.

روشن: دلال‌ها شفر و ویلموتسِ بیکار را به ایران آوردند

تکلیف نایب قهرمانی استقلال به آخرین بازی فصل کشیده شد. نظرتان چیست؟

من بازی‌ها را دنبال نمی‌کنم، اما امیدوارم با توجه به سقوط شاهین بوشهر استقلال سربلند از این بازی خارج شود و البته باید تمام پیش‌بینی‌های لازم برای برنده شدن انجام شود تا فردا در صورت نتیجه نگرفتن متوسل به بهانه‌های گوناگون نشوند. این بازی یک دیدار معمولی است، اما برای آبی‌پوشان قطعاً با استرس همراه خواهد بود و چنانچه بتوانند بدون ترس و استرس ناشی از ناکام شدن بازی کنند پیروزی دور از دسترس نیست.

در چنین شرایطی فرهاد مجیدی یکی، دو بازیکن را نیز از تیم اخراج کرده است

خبر ندارم و از جریان اخراج‌ها بی‌اطلاعم!

فرشید باقری و محمد دانشگر مورد غضب سرمربی قرار گرفتند

ببینید به نظر من اخراج بازیکن در هفته ماقبل آخر اقدامی عجولانه است که شاید به تیم ضربه بزند. این‌طور تصمیمات معمولاً در ابتدای فصل باید صورت بگیرد تا حساب کار دست دیگر بازیکنان بیاید و بدانند در استقلال جایی برای ایجاد حاشیه و بازیکن‌سالاری نیست. اگر چه از جزئیات ماجرا بی‌خبرم، اما بهتر بود فرهاد صبوری می‌کرد و بعد از این بازی عذر آنان را می‌خواست.

به انتهای فصل جاری رسیدیم. به عنوان پیشکسوت باشگاه برای فصل آینده چه نظری دارید؟

باید گفت از خیلی قبل‌تر تیم‌های نابسامان باید به فکر فصل آینده خود باشند و اینکه چقدر پول دارند و چگونه می‌توانند با نقدینگی موجود اولاً به فکر حفظ سرمایه‌های فنی خود باشند و در مرحله بعد به فکر خرید‌های لازم برای ترمیم و تقویت بیشتر تیم باشند. بدترین آفت برای تیمی که در حال اوج گرفتن است رفتن بازیکنان تأثیرگذار است. با داشتن یک کمیته فنی باکیفیت می‌توان بر این مشکلات فائق آمد.

در استقلال، اما کمیته فنی تأثیرگذاری وجود ندارد

بله. وقتی کمیته فنی با حکم می‌آیند این می‌شود، اما وقتی کسانی با قرارداد‌های رسمی سه، پنج ساله در این قالب قرار بگیرند و با رفتن مدیرعامل همچنان در پست خود مشغول کار باشند اوضاع فرق می‌کند. اگر چه به قول علی پروین مدیر فنی و کمیته فنی کشک است، اما در خارج از کشور کمیته فنی اصل اساسی یک باشگاه محسوب می‌شود.

ماجرای ویلموتس هم که مجدداً نقل محافل شده است

ویلموتس یک مربی معمولی بود، اما همین مربی معمولی ۱۷۹ میلیارد تومان روی دست ما خرج گذاشته بی آنکه ثمره‌ای برای فوتبال ما داشته باشد. معمولاً ما دنبال مربیان بازنشسته و یا اخراجی و بیکار می‌رویم بی آنکه بپرسیم اگر اینان خوب بودند چرا بیکارند و خانه‌نشین. ویلموتس، شفر و دیگران موقعی به ایران آمدند که تمامی مربیان باکیفیت شاغل بوده و این افراد به واسطه حضور عده‌ای دلال به فوتبال ما راه پیدا کردند. این در حالی است که ما کشوری ثروتمند هستیم و باید بهترین‌ها به ایران بیایند و افرادی مثل کی‌روش که تنها جسمش در ایران بود و فکرش به دنبال چیز‌های دیگر در خارج از ایران. امیدوارم ماجرای ویلموتس درست عبرتی شود برای عقد قرارداد‌های آینده در فوتبال ایران.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج