جاباما
۱۰۲۸۵۸۶
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

خروج یک کشتی فضایی از خورشید

شکارچی معروف یوفو در تازه‌ترین تحلیل‌های خود از تصاویر بارگذاری شده از خورشید توسط ناسا، مدعی خروج یک کشتی غول پیکر از هسته آن شد.

باشگاه خبرنگاران: شکارچی معروف یوفو در تازه‌ترین تحلیل‌های خود از تصاویر بارگذاری شده از خورشید توسط ناسا، مدعی خروج یک کشتی غول پیکر از هسته آن شد.

حدس و گمان‌ها درباره وجود موجودات فضایی و عملیات آن‌ها در فضا همچنان ادامه دارد. برخی از فضانوردان و نجوم شناسان با ارائه شواهد و گمانه‌زنی‌های متعدد، احتمال وجود موجودات دیگری غیر از انسان را در کهکشان تایید کرده‌اند اما همچنان این موضوع به دلیل نبود استدلال‌های محکمه پسند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

و اما اسکات سی وارینگ شکارچی معروف یوفو ادعای جدیدی را از وجود بیگانگان یا همان موجودات فضایی مطرح کرده است. وارینگ مدعی است تصاویر منتشر شده از خورشید توسط ناسا خروج یک کشتی عظیم را از این ستاره سوزان نشان می‌دهد که طبق برآوردها اندازه آن ۲۵ برابر کره زمین است.

.وارینگ معتقد است که این کشتی عظیم از هسته خورشید بیرون آمده است، جایی که انرژی بسیار زیادی کره ما را تغذیه می‌کند. او در تحلیل این تصاویر گفت: من امروز یک گوی سیاه غول پیکر را در حال خروج از خورشید بر روی تصاویر SOHO، شکار کردم. این تصاویر در واقع در تاریخ ۲۷ ژوئن ثبت شده است، اما هنوز به دلایلی ناشناخته همچنان جریان دارند. کره سیاه بیش از ۲۵ برابر اندازه زمین است. این مطمئناً یکی از بزرگترین پدیده‌هایی است که در نزدیکی خورشید دیده شده است.

خروج یک کشتی فضایی از خورشید

او افزود: ممکن است این ماده گوشته آفتاب باشد که به بیرون رانده می‌شود که در این صورت باید تا حدی درخشنده باشد اما اینطور نیست؛ بنابراین یک احتمال بزرگ وجود دارد که این کره سیاه در واقع یک کشتی یا ایستگاه فضایی باشد که فضای توخالی درون خورشید را اشغال کرده و حالا در حال خروج است. من آن را تئوری توخالی آفتاب می‌نامم که می‌تواند به بسیاری از سؤالات ما درباره اینکه چرا یوفوها در اطراف خورشید دیده می‌شوند و خورشید را غالباً ترک می‌کنند، پاسخ دهد.

دانشمندانی که در گذشته برای ناسا کار کرده‌اند، توضیحی بسیار ساده تر برای دیدگاه‌های عجیب گزارش شده در خصوص یوفو‌ها دارند. به گفته جیمز اوبرگ، مهندس سابق ناسا، بیشتر این یافته‌ها چیزی جز "شوره سر فضایی" نیست که جلوی دوربین‌ها مشاهده می‌شود. این لکه‌های شوره سر می‌تواند هر چیزی باشد از پارچه‌های رنگی خرد شده که بدون هدف و در بی‌وزنی معلق هستند و یا پوسته‌های یخ یا عایق فضائی که شکسته شده است.

او گفت: من تجربه کافی درباره پرواز فضایی واقعی داشته‌ام تا درک کنم آنچه در بسیاری از فیلم‌ها مشاهده می‌شود چیزی فراتر از پدیده‌های دنیوی نیست که در تنظیمات غیرقانونی رخ می‌دهند.

خروج یک کشتی فضایی از خورشید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ن

    • محمد

      خخخخ

    • ایرانی ضد دروغ

      بنازم آمریکا رو کع هر لحظه از خورشید تصاویر خارق العاده شکار میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج