۱۰۲۸۶۴
۱ نظر
۵۰۷۹
۱ نظر
۵۰۷۹
پ

تکنیک های رنگ‌آمیزی در و دیوار

در این مطلب ۶ ایده متنوع و متفاوت برای نقاشی دیوار یا تابلوهای دیواری به شما نشان داده ایم که می توانید در صورت تمایل، آنها را در خانه یا دفتر کار خود اجرا کنید. روش اجرای همه آنها را نیز آموزش داده ایم.

تکنیک های رنگ‌آمیزی در و دیوار

برترین ها: در این مطلب ۶ ایده متنوع و متفاوت برای نقاشی دیوار یا تابلوهای دیواری به شما نشان داده ایم که می توانید در صورت تمایل، آنها را در خانه یا دفتر کار خود اجرا کنید. روش اجرای همه آنها را نیز آموزش داده ایم.

طرح هندسی:

این طرح این طور به نظر می رسد که کلی مثلث رنگی در کنار هم چیده اید. اما در واقع طرح اصلی آنها لوزی هایی است که روی هم قرار گرفته اند و در برخی بخش ها هم‌پوشانی کرده اند. روش اجرای این طرح سبیار آسان است و فقط باید وقت و حوصله داشته باشید. ظرافت در اجرای این طرح حرف اول را می زند زیرا باید کار تمیز از آب در بیاید.


تکنیک های رنگ‌آمیزی در و دیوار

حباب های آبرنگی

برای ایجاد یک طرح من‌درآوردی اما هنرمندانه و زیبا می توانید از آبرنگ، مایع ظرفشویی و نی استفاده کنید. در یک کساه رنگ و ریکا را مخلوط می کنید و همچون دوران کودکی که حباب درست می کردیم، با نی درون آنها فوت می کنید و وقتی حباب ایجاد شد، فورا کاغذ را روی آن می گذارید تا شکل آنها روی کاغذ پیاده شود.


تکنیک های رنگ‌آمیزی در و دیوار

سنگ‌شور شده

برای ایجاد طرح سنگ‌شور شده که حالتی از رنگ‌ورورفتگی را القا می کند، به کمی رنگ و کاغذ سنباده نیاز دارید. دو سایه از یک رنگ باید داشته باشید تا سنباده کشیدن، رنگ های خود چوب و رنگ زیرین روی سطح دیده شوند و فرم پوسیدگی را القا کنند.

تکنیک های رنگ‌آمیزی در و دیوار

قدیمی و کهنه

می توانید میزهای نو و مستحکم خانه را طوری رنگ آمیزی کنید که گویا در حال پوشیدن و از بین رفتن هستند. این طرح با دکوراسیون برخی خانه ها بسیار جفت و جور است و نمای زیبایی به چیدمان می بخشد. برای این منظور علاوه بر رنگ به کاغذ سنباده نیز نیاز دارید.

مرمر رنگی

این طرح را می توانید خیلی راحت روی کاغذ پیاده کنید. اما برای استفاده از آن می توانید با تکنیک ها و روش های آسان، همان ها را روی وسایل تزئینی خانه خود نیز پیاده کنید. به طور مثال، طرح را بسازید و سپس به شرکت های چاپ بدهید که روی بوم یا پارچه آن را برای شما چاپ بزنند. وقتی روی پارچه آن را چاپ کنید، می توانید از آن برای دوخت کوسن استفاده کنید تا با بوم های روی دیوار سِت شوند و زیبایی بیشتری را القا کنند. این همان روشی است که در مدرسه کاغذ ابر و باد با آن می ساختیم.


تکنیک های رنگ‌آمیزی در و دیوار

طرح نواری

طرح راه‌راه بیشتر برای اتاق کودک مناسب است. اما اگر رنگ های سنگین و طرح های ساده تر انتخاب کنید، می توانید از آن در اتاق نشیمن یا پذیرایی هم استفاده کنید.

تکنیک های رنگ‌آمیزی در و دیوار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهه

      عالی . عاشق این بخشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج