۱۰۲۸۶۹۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

همچنان منتظر گزارش کمیته شکست بازی‌های هیروشیما!

کاظم اولیایی: ما هنوز در ماجرای باخت تیم ملی در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ هیروشیما که تیم ما حتی نتوانست از گروه خودش صعود کند، منتظر تشکیل «کمیته شکست» و نتایجی که هرگز از آن تحقیق و تفحص مشخص نشد هستیم!

خبرورزشی - آرتین زهرابی: کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره اتفاقات اخیر رخ داده در فوتبال ایران گفت: پرونده ویلموتس «گروه حقیقت‌یاب متخصص» می‌خواهد.

همچنان منتظر گزارش کمیته شکست بازی‌های هیروشیما!

نمی‌دانیم آقای اولیایی جدی جدی به این نکته اشاره کرده یا خواسته شوخی شوخی و طعنه‌وار، این مسائل ناراحت کننده را تحلیل کند؛ چون آنچه در پرونده ویلموتس اتفاق افتاده یک داستان جنایی نیست و نیازی به گروه حقیقت‌یاب ندارد.

ما سال‌هاست در فوتبال ایران هنوز در ماجرای باخت تیم ملی در بازی های آسیایی ۱۹۹۴ هیروشیما که تیم ما حتی نتوانست از گروه خودش صعود کند، منتظر تشکیل «کمیته شکست» و نتایجی که هرگز از آن تحقیق و تفحص مشخص نشد هستیم!

گروه حقیقت هم در داستان ویلموتس راه به جایی نمی‌برد؛ قضیه آنقدر ساده است که کمیته‌های حقیقت‌یاب یا شکست، کار خاصی برای انجام دادن ندارند. این قصه پیچیده نیست و روایت ساده‌ای دارد؛ وقتی کارلوس کی‌روش از فوتبال ایران رفت و بعضی‌ها از شر او راحت شدند، افرادی که می‌خواستند سرمربی جدید انتخاب کنند فقط به دنبال این بودند که طرف، دردسرهای کی‌روش را نداشته باشد. یعنی این دوستان به قدری هول کرده بودند که فکر می‌کردند قرارداد سفت و محکمی با ویلموتس امضا کرده‌اند و او را در مشت خود دارند. برای مردم توئیت هم کردند که رئیس وقت فدراسیون فوتبال با آن بند فسخ معروفی که به قرارداد اضافه شده، دست بالا را دارد.

خلاصه همه چیز را فراموش کردند و هول هولکی زیر بار امضا قراردادی رفتند که خودشان هم نفهمیدند با عنایت به آن چیزی که میان طرفین امضا شده، ویلموتس می‌تواند ما را در کمیته انضباطی فیفا قلع و قمع کند.

چنین پروسه ساده‌ای از انتخاب ویلموتس گرفته، نحوه معرفی او، قراردادی که با این مربی امضا شد و ... اساسا هیچ نیازی به کمیته حقیقت‌یاب ندارد و سادگی این ماجرا، مثل درس‌های کلاس اول ابتدایی است.

همچنان منتظر گزارش کمیته شکست بازی‌های هیروشیما!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اولیایی خودش هم نمیداند چه میگوید مگر سقوط هواپیما است که کمیته حقیقت یاب بیاید همه چیز را برایتان بیابد ، قرار داد آبکی بسته شده از نظر حقوقی بررسی نشده و یک عده منافع شخصی طلب هم آنرا امضاء کردند حالا با این همه خسارت وارد شده به ملت مستضعف ایران بایستی بیایند و پاسخ بدهند . اقای اولیایی چرا موضوع را منحرف میکنی ملت ایران بزرگتر از این حرفهاست که امثال تو بخواهد منحرف بکند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج