۱۰۲۸۷۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترامپ: عملکرد فوق‌العاده‌ای در مهار کرونا داشته‌ایم!

رئیس‌جمهور آمریکا بدون درنظرگرفتن تسریع شیوع کرونا در کشورش، با اشاره به آمار تک رقمی روزانه مبتلایانِ کرونا در نیوزیلند، تأکید کرد که عملکرد فوق‌العاده‌ای در مهار کووید-۱۹ داشته است.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای دومین بار در هفته جاری بدون اشاره به تسریع شیوع کروناویروس در ایالات متحده، به افزایش شیوع ویروس «کووید-۱۹» در نیوزیلند اشاره کرد و عملکرد دولت خود در کنترل این ویروس ناشناخته را مورد تحسین قرار داد.

شبکه آمریکایی «سی ان ان» گزارش کرد، ترامپ در کنفرانس خبری روز گذشته (چهارشنبه) خود گفت: «شیوع (کروناویروس) در نیوزیلند زیاد بود و کشورهای دیگری بودند که تلاش کردند تا کشور ما را طوری جلوه دهند که گویی عملکرد ما (در مهار ویروس کرونا) آنطور که باید خوب نبوده است زیرا عملکرد ما بسیار فوق‌العاده بود».

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در نیوزیلند ادامه داد: «شیوع (کووید-۱۹) در آنجا بسیار زیاد است اما آنها قادر به بیرون آمدن از این شرایط هستند و ما آنها را از این شرایط بیرون خواهیم آورد».

ترامپ: عملکرد فوق‌العاده‌ای در مهار کرونا داشته‌ایم!

طبق گزارش سی ان ان، پس از آنکه نیوزیلند پس از ۱۰۰ روز هیچ مورد جدیدی از ابتلا به کروناویروس گزارش نکرده بود، در روزهای اخیر، از شیوع مجدد کووید-۱۹ خبر داد.

افزایش آمار روزانه ابتلا به کروناویروس در نیوزیلند در حالی افزایش یافته است که در مقایسه با آمریکا بسیار ناچیز است و آمار روزانه مبتلایان به این ویروس در این کشور کمتر از ۱۰ مورد بوده است.

با اینحال، روز دوشنبه هفته جاری، ترامپ افزایش ناگهانی مبتلایان به کروناویروس در نیوزیلند را «وحشتناک» توصیف کرده بود.

وی گفت: «حتی نیوزیلند. مشاهده کردید چه چیزی در نیوزیلند رخ داد؟ آنها آن را شکست داده بودند. آنها آن را (کرونا) شکست داده بودند. مثل خبر صفحه اول بود. آنها شکستش داده بودند زیرا می‌خواستند چیزی را به من نشان دهند».

«جاسیندا آردن» نخست‌وزیر نیوزیلند در واکنش به این اظهارات ترامپ گفت که تعداد مبتلایان به کرونا در کشورش با دهها هزار مبتلایی که روزانه در آمریکا گزارش می‌شود، قابل مقایسه نیست.

وی در این خصوص گفت: «قطعاً هرکشوری نبرد خود با کووید-۱۹ را تجربه می‌کند. این یک ویروس مکار است اما آنطور نیست که بخواهم وضعیت فعلی نیوزیلند را با ایالات متحده آمریکا مقایسه کنم».

این مقام ارشد نیوزیلند ادامه داد: «آمار روزانه ۹ مبتلا در نیوزیلند با آمار دهها هزار نفری مبتلایان به کرونا در ایالات متحده قابل مقایسه نیست و در حقیقت با اکثر کشورهای جهان قابل مقایسه نیست. من نگرانی از تفسیر نادرست افراد از وضعیت کشورمان ندارم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج