جاباما
۱۰۲۸۸۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آغاز طرح «کوچه‌های حسینی» در محلات تهران

شهرداری تهران با همکاری معاونت تبلیغات حوزه‌های علمیه استان تهران، سازمان تبلیغات و قرارگاه مردمی خاتم الاوصیاء، طرح کوچه‌های حسینی را از اول محرم در سطح محلات شهر تهران اجرا خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: شهرداری تهران با همکاری معاونت تبلیغات حوزه‌های علمیه استان تهران، سازمان تبلیغات و قرارگاه مردمی خاتم الاوصیاء، طرح کوچه‌های حسینی را از اول محرم در سطح محلات شهر تهران اجرا خواهد کرد.

محسن فتاحی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران، از آغاز طرح «کوچه‌های حسینی» در سطح محلات شهر تهران خبر داد و گفت: شهرداری تهران با همکاری معاونت تبلیغات حوزه‌های علمیه استان تهران، سازمان تبلیغات استان تهران و همچنین قرارگاه مردمی خاتم الاوصیاء، طرح کوچه‌های حسینی را از اول محرم اجرا خواهد کرد.

وی درباره طرح «کوچه‌های حسینی» توضیح داد: خودروهایی تحت عنوان «تکیه سیار» همراه با یک سیستم صوتی از یک ساعت پیش از اذان مغرب تا ۳۰ دقیقه پس از اذان مغرب در سطح کوچه‌های محلات شهر تهران حرکت می‌کنند. هر تکیه سیار در هر کوچه به مدت ۱۵ دقیقه توقف دارد.

فتاحی یادآور شد: اگر شهروندان ملزوم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و امکان حضور در عزاداری‌ها را ندارند، می‌توانند از فضای روضه امام حسین (ع) محروم نشوند و با این تکایای سیار در عزاداری سیدالشهدا (ع) شرکت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج