۱۰۲۹۰۲۰
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

جلالی: ویلموتس کلاهبرداری کرد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید منع جذب مربی و بازیکن خارجی برای این است که به فیفا نشان داده شود که سر فوتبال ایران کلاه رفته است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید منع جذب مربی و بازیکن خارجی برای این است که به فیفا نشان داده شود که سر فوتبال ایران کلاه رفته است.

مجید جلالی در گفت وگویی درباره عملکرد تیم فوتبال گل گهر سیرجان اظهار کرد: در طول دوره ای که مربیگری می کنم امسال یکی از سخت ترین سال هایی بود که پشت سر گذاشتم علی رغم اینکه می دانستم چالش بزرگی پیش روی من است اما این چالش را پذیرفتم که ببینم آیا هنوز می توانم فشارها را تحمل کنم و این چالش را با موفقیت به پایان برسانم یا خیر؟ الان که در این چالش موفق بوده ام واقعا خوشحالم. ما با سختی های زیادی کار کردیم، منظور من از سختی ها فقط مربوط به تیم نمی شود بلکه کل مجموعه باشگاه، کادر فنی، بازیکنان این سختی ها را تحمل می کردند و پیش می رفتیم. در شروع کار امیدواری نسبت به ما کم بود اما رفته رفته از نظر مدل بازی بهتر شدیم. با اینکه هنوز نتیجه لازم را نمی گرفتیم. در نیم فصل با جذب شش بازیکن تیم مان را تقویت کرده ایم و به مرور روی مدار نباختن افتادیم، بازی های خوبی را انجام دادیم ودر روزهایی که تیم ما روند خوبی را شروع کرده بود بیماری کرونا آمد و همه چیز را خراب کرد. در آن دوره وقتی با مثبت شدن تست برخی بازیکنان مان مواجه شدیم فشار زیادی به تیم ما وارد شد و شوک وحشتناکی به تیم ما آورد و در این اواخر سه باخت پشت سر هم آوردیم که در آن زمان دیگر من احساس کردم اعتماد لازم از سوی مدیریت باشگاه نسبت به من ضعیف شده است اما من به اعتماد بیشتری نیاز داشتم به همین خاطر استعفا دادم تا دست مدیریت باشگاه برای آینده باز باشد اما رئیس هیات مدیره باشگاه با من تماس گرفت و پرسید از کار خسته شده اید؟ که من پاسخ دادم نه، می خواهم دست شما باز باشد و اگر قرار است برگردم باید به من اعتماد بشود. به هر حال آنها تصمیم گرفتند که برگردم و زمانی که این اتفاق افتاد با اعتماد به نفس بیشتری کارم را ادامه دادم.

وی افزود: در اواخر فصل با اعتمادی که از سوی مدیریت باشگاه به ما شد با انگیزه بیشتری کارمان را انجام می دادیم. از طرف دیگر کادر فنی تیم تقویت شد و کل مجموعه باشگاه هم تلاش شان را مضاعف کردند تا بتوانیم روزهای خوب را دوباره تکرار کنیم.

من از مهندس ملا رحمان و همین طور آقای جواهری و مسئولین باشگاه بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم که با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند.

جلالی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره روند داوری لیگ نوزهم هم گفت: وقتی دیدار برابر پیکان را انجام دادیم فضای خیلی منفی علیه تیم ما ایجاد شد. شاید برای برخی تیم ها چنین فضایی ایجاد می شد اما به اعتقاد من آنقدر که سطح اعتراضات داوری زیاد بود اشتباهات داوری زیاد نبود. شاید داوران در برخی از مواقع اشتباهاتی انجام می دادند اما بزرگترین دستاوردی که در این زمینه ما داریم این است که داوران بسیار سلامتی در اختیار داریم. داوران ما به دنبال این هستند که بهترین قضاوت و با کمترین اشتباه را انجام دهند. شاید در بازی با پیکان کمک داور دچار اشتباه شد اما وقتی بعد از بازی او را دیدم در چشمانش خواندم که او هم از اشتباهات ناراحت است. این موضوع به من آرامش و اطمینان می داد که داوران ما سلامت هستند. چون فدراسیون فوتبال الان رئیس ندارد این موضوع کمی فضای بدبینانه را تشدید می کرد. البته گاهی مصاحبه هایی که قبل از بازی انجام می شود و یا بیانیه هایی که منتشر می شود برای این است که از یک اتفاق پیشگیری شود. شاید فکر می کنند اتفاقی قرار است رخ بدهد که می خواهند از آن پیشگیری کنند. باز هم تاکید می کنم داوری ها بی نقص نبود اما در مجموع خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره اینکه آیا تیم ها در هفته پایانی لیگ جوانمردانه بازی کردند یا خیر؟ گفت: بله همه تیم ها جوانمردانه بازی کردند که این نکته بسیار مثبتی است. من خاطرم هست دو سال قبل در تیم پیکان تلاش می کردیم که سهمیه بگیریم و پرسپولیس هم چند هفته زودتر از ما قهرمان شده بود که همین موضوع باعث کم شدن انگیزه آنها بود. به همین خاطر پرسپولیس مقابل سایپا و پارس جنوبی جم شکست خورد که در نهایت منجر به این شد که ما سهمیه آسیا را نگیریم. البته این مسئله به خاطر این بود که پرسپولیس در آن مقطع انگیزه لازم را نداشت اما امسال فقط در برابر ذوب آهن بدون انگیزه ظاهر شدند که در ادامه کادر فنی این تیم جلوی این کار را گرفت و پرسپولیس هم بازی های خوبی را به نمایش گذاشت. در هر صورت معتقدم امسال تیم هایی که در هفته های پایانی نتایج برایشان فرقی نمی کرد با تمام وجود بازی کردند و این بسیار نکته مثبتی است.

جلالی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره قانون منع جذب مربیان و بازیکنان خارجی در فصل آینده لیگ برتر، گفت: ما الان با موضوعی مواجه هستیم (پرونده ویلموتس) که فقط مربوط به فوتبال نیست. یعنی این موضوع فقط جامعه فوتبال را تحت تاثیر قرار نداده است. این مسئله کل جامعه و افرادی که حتی برایشان فوتبال اهمیتی ندارد را هم تحت تاثیر قرار داده است. ما برای آرام شدن این افکار عمومی باید تصمیمی می گرفتیم که فکر می کنم سازمان لیگ دقیقا به خاطر این موضوع چنین تصمیمی گرفته است. این کار برای این است که افکار عمومی آرام بشود. درست است که درباره این پرونده ما مدیران فوتبال را محکوم می کنیم که البته آنها هم اشتباه کرده اند اما اصل موضوع این است که طرف مقابل (مارک ویلموتس) هم حقه بازی کرده است. چرا کسی به آن نمی پردازد؟ آنها یک کلمه را در یک پرانتز گذاشته اند که بر اساس آن توانسته اند چنین غرامتی بگیرند. ما برای اینکه جامعه بین الملل و فیفا بداند که طرف مقابل ما کلاهبرداری کرده است باید چنین تصمیمی و یا تصمیمات شدیدتر از این اتخاذ می کردیم. فیفا باید بداند سر ما کلاه رفته است.

او در پاسخ به این سوال که آیا قانون منع جذب مربیان و بازیکنان خارجی به فوتبال ایران کمک می کند یا خیر؟ گفت: این قانون کوتاه مدت و موقتی خواهد بود و خیلی دوام ندارد. قطعا برای فوتبال ایران خوب نیست. ما با این قانون می خواهیم بگوییم درست است که مدیران ما در انعقاد قرارداد اشتباهاتی داشتند اما طرف مقابل هم کلاهبرداری کرده است. این موضوع را باید به فیفا بفهمانیم که آنها هم بدانند. اما در مجموع این قانون نمی تواند به نفع فوتبال ایران باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینهابی سوادبودندودلالهازرنگ

    • باورصاد

      أقای جلالی ویلموتس کلاهبرداری نکرد آقایان کفاشیان وتاج وسلطانی فر سرمردم ایران رابریدند وامولشان رابالا کشیدندوحالاخودشان باید خسارات زده شده راپس بدهند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدارو شکر یکی پیدا شد روی اینارو کم کرد

    • علی

      نه آقای جلالی مدیران خیانت کردند.

    • بدون نام

      نه آقای جلالی مدیران دزدی کردند در ایران بعضی ها راه دزدی را خوب بلدند

    • امین

      تاج نگو بگو باج

    • بدون نام

      نه خود ویلموتس دزدی کرد موافقم

    • بدون نام

      نه خود ویلموتس دزدی کرد قاتله

    • پدرسگا

      باشه پس جلالی روهم بازداشت کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج