۱۰۲۹۰۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قوچان‌نژاد: شاید در زووله بمانم

رضا قوچان نژاد در اروپا می‌ماند یا ممکن است به آسیا و حتی لیگ برتر ایران بیاید؟ این سوالی است که هنوز کسی پاسخی برای آن ندارد. رضا همچنان خوب و آماده است. از نظر خیلی‌ها ماشین گلزنی او همچنان گرم است و می‌تواند در اروپا به کارش ادامه دهد.

روزنامه جام جم: رضا قوچان نژاد در اروپا می‌ماند یا ممکن است به آسیا و حتی لیگ برتر ایران بیاید؟ این سوالی است که هنوز کسی پاسخی برای آن ندارد. رضا همچنان خوب و آماده است. از نظر خیلی‌ها ماشین گلزنی او همچنان گرم است و می‌تواند در اروپا به کارش ادامه دهد. قوچان‌نژاد شنبه شب گذشته هم این را نشان داد. در بازی دوستانه زووله و خرونیخن، گوچی در نیمه دوم به زمین رفت و توانست سرنوشت بازی را عوض کند.

او دو بار دروازه حریف را باز کرد تا ۲ بر صفر برنده باشند. رضا البته هنوز با مربی زووله مشکلاتی دارد. این مربی با استفاده از تاکتیک‌های کاملا دفاعی، کار مهاجمان را بسیار سخت کرد و این مساله برای گوچی رضایتمند نبود؛ به همین دلیل بحث‌هایی بین او و مربی پیش آمد که انگار هنوز حل و فصل نشده‌است. رضا اما به آینده نگاهی مثبت دارد. او در گفت‌وگو با جام‌جم حرف‌های تازه‌ای می‌زند.

قرارداد دارم
من یک فصل دیگر با باشگاه زووله قرارداد دارم و هنوز نمی‌دانم آینده‌ام چه می‌شود. در این باشگاه می‌مانم یا این‌که به باشگاهی جدید می‌روم. باشگاه دوست دارد بمانم و کارم را ادامه دهم. فصل جدید هلند برای ما شروع شده. در تمرینات آماده‌سازی و بازی‌های دوستانه هستیم. باید خیلی زود در این باره به جمع‌بندی برسیم. رابطه من و مربی زووله فرق نکرده و مثل گذشته است. شاید به باشگاه جدیدی بروم و شاید هم در زووله بمانم و به کارم ادامه دهم.

زود است
به لیگ برتر ایران بیایم؟ هنوز زود است. البته آینده قابل پیش‌بینی نیست. من هم شنیدم که خیلی بحث بوده به لیگ برتر بیایم ولی هدف خودم ماندن در اروپاست. فکر می‌کنم حداقل یکی دو سال دیگر در اینجا به کارم ادامه دهم. از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم و هنوز می‌توانم در اروپا باشم. البته زمانی هم به ایران می‌آیم که از نظر بدنی آماده و خوب باشم. شاید از یکی دو سال دیگر بتوانیم درباره حضورم در لیگ برتر صحبت کنیم ولی الان به فکر ماندن در اروپا هستم.

برایم خوب بود
بازی خوبی مقابل خرونیخن داشتیم. من از اول روی نیمکت بودم ولی نیمه دوم به زمین رفتم که خدا را شکر دو گل زدم و بازی را بردیم. خیلی انگیزه برای گلزنی دارم. این دو گلی هم که زدم خیلی برایم خوب بود. الان همه چیز مثبت است. باز باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. من و باشگاه پر تلاش خواهیم‌بود تا بهترین تصمیم را بگیریم.

جدی نمی‌گیرند
شنیده‌ام در ایران وضعیت کرونا خوب نیست. خدا رحم کند. این بیماری کل جهان را اذیت می‌کند. متاسفانه در اروپا هم بعضی مردم رعایت نمی‌کنند و این بیماری را خیلی جدی نمی‌گیرند و این مشکل‌ساز شده‌است. امیدوارم هر چه زودتر کرونا کمتر و کمتر شود. اصلا وضعیت جالبی نیست و کل دنیا را به روز بدی انداخته‌است.

ساره برایمان تعریف نمی‌کند
من همیشه از بازی‌های ساره بیات (خواهر همسرش) لذت می‌برم. اتفاقا سریال دل را که او بازی کرده، هر هفته می‌بینم. هیجانش زیاد و خیلی باحال شده است. البته ساره خانم آخر سریال را تعریف نمی‌کند و ما مجبوریم هر هفته منتظر بمانیم تا قسمت جدید بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج