۱۰۲۹۲۶۶
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پاشازاده: توافق برای لغو دربی خنده دار است

کاپیتان سابق استقلال در شرایط بسیار سختی هدایت شاهین بوشهر را به عهده گرفت و در نهایت نتوانست مانع از سقوط این تیم به لیگ یک شود.

ورزش سه: کاپیتان سابق استقلال در شرایط بسیار سختی هدایت شاهین بوشهر را به عهده گرفت و در نهایت نتوانست مانع از سقوط این تیم به لیگ یک شود.

مهدی پاشازاده بعد از چند سال حضور در لیگ یک امسال و در هفته های پایانی لیگ برتر به شاهین بوشهر پیوست تا بتواند تیم را از سقوط نجات بدهد؛ اتفاقی که رخ نداد و این تیم دو هفته مانده به پایان رقابت ها داستان حضورش در لیگ برتر بیستم به پایان رسید. پاشازاده در آخرین هفته لیگ برتر و در مسابقه ای که امتیازاتش برای تیم سابقش بسیار حیاتی بود مقابل استقلال قرار گرفت و در نهایت در برابر خط حمله قدرتمند حریف با ۴ گل شکست خورد. حرف های کاپیتان سابق استقلال را در باره لیگ نوزدهم،فصلی که استقلال پشت سر گذاشت،داربی پیش رو صحبت هایی انجام داده که در زیر می خوانید:


چه شد به یکباره هدایت سپیدرود و شاهین که هر دو در لیگ دسته یک و لیگ برتر مدعی سقوط بودند را به عهده گرفتید؟

من کار در روزهای سخت را دوست دارم و اهل ریسک کردن هستم.در زمان بازیگری هم در بازی های بزرگ موفق تر بودم.بازی استرالیا در ملبورن من سومین بازی ملی خود را انجام میدادم اما همه دیدند بهترین عملکرد را داشتم یا روز داربی پایتخت برای من بهترین روز بود و بهترین بودم.

البته تجربه چنین انتخاب هایی را در کارنامه خود کم نداری.

دقیقا.از نساجی که بیرون آمدم همین شاهین را انتخاب کردم.به هیچ عنوان شرایط خوبی نداشت اما در آخر سه هفته مانده به اتمام فصل تیم را قهرمان کردم یا در آلمینیوم یک بار زمان مرحوم پورحیدری تیمی که هشت هفته نبرده بود را تحویل گرفتم و در آخر قهرمان شدیم و یک بار هم سوم این تیم را کردم.اگر به یاد داشته باشید یک فصل هم راه آهن را انتخاب کردم.

آنجا هم کار سخت بود.

بله کریمی قرارداد بست و رفت بعد من تیم را تحویل گرفتم که از هر نظر صفر بود.عملکردم در این تیم هم کاملا مشخص است.من آدم نترسی هستم و چالش را دوست دارم.

از انتخاب شاهین پشیمان نیستی؟

به خاطر شاهین و هواداران خوب بوشهری قبول مسئولیت کردم.پشیمان نیستم.دیدید با آن بضاعت یک نیمه را از استقلال گرفتیم و میتوانستیم بیش از یک گل هم بزنیم.از نظر بازیکن جنس تیم جور نبود و حریف از نظر بازیکن بسیار غنی تر از ما بود.تنها دلیل باخت به استقلال این موضوع بود.در بازی با تراکتور هم خوب کار کردیم و حریف یک ضربه به دروازه هم در آخر بازی نداشت.

چرا با سپیدرود ادامه همکاری ندادی؟

همان روز اول گفتم به قول و قرارها پایبند نباشید من میروم.صداقت در کار من حرف اول میزند.شاگرد ناصر حجازی از دروغ بیزار است.

با شاهین ادامه همکاری میدهی؟

باید دید مسئولان شهرداری به تیم داری ادامه خواهند داد و برای فصل بعد چه تصمیماتی دارند.اگر تماس گرفتند رودرو حرف میزنیم.من بوشهر و مردم آنجا را دوست دارم و خاطرات خوبی در این شهر دارم.

پاشازاده: توافق برای لغو دربی خنده دار است

بگذریم لیگ نوزدهم را چطور ارزیابی میکنی؟

به نظرم کرونا در کیفیت لیگ نقش زیادی داشت.لیگ ما نشیب های زیادی داشت.سالی پر حاشیه،فوتبال بدون تماشاگر،ور شکستگی های زیاد،بدهی به خارجی ها،رفتن استراماچونی و حالا هم محکومیت در پرونده ویلموتس که همه اینها باعث شد سال فوتبالی خوبی را تجربه نکنیم.
پرسپولیس مستحق قهرمانی بود؟بله.با توجه به وضعیتی که وجود داشت مستحق بود.

از رفتن استراماچونی صحبت کن.

اتفاق بسیار بدی بود.انسان نباید بین دو بچه خود فرق قائل شود.به همان اندازه که از پرسپولیس حمایت میشود باید از استقلال هم حمایت کرد.هوادار نگران است و دیگر طاقت این روزها را ندارد.باید فکری اساسی برای استقلال کنند.رفتن استرا به استقلال بزرگترین ضربه را زد.

عملکرد فرهاد رضایت بخش بود؟

نمیشه تراز گرفت اما عملکرد بدی نداشت.موضوع مهم اینکه فرهاد دیگر بی تجربه نیست.
خیلی ها اعتقاد دارند با جوی که وجود داشت با حضور روی نیمکت استقلال شجاعت کرد.قبول داری؟صندلی سرمربی گری استقلال داغ است.این صندلی هم میتواند تو را بسوزاند و هم به اوج رساند.در کل عملکرد فرهاد خوب بود.

چه ارزیابی از داربی پیش رو داری؟

بازی بسیار سختی خواهد بود.استقلال میخواهد با برد ثابت کند قهرمانی پرسپولیس جای حرف داشت و حریف با برد میخواهد عکس این را ثابت نماید.به نظرم هر دو تیم محتاط بازی خواهند کرد.امیدوارم تیم محبوبم پیروز میدان باشد.

گفته شد سرمربی هر دو تیم برای لغو بازی مشورت و به توافق رسیده بودند.

توافق برای لغو داربی خنده دار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میخندی؟؟

    • بدون نام

      شماها فقط بلدین چرت پرت بگین

    • بدون نام

      شماها فقط بلدین چرت پرت بگین بابا ول بکن این استراماچونی از کجا معلول بود به لیگ یک سقوط نمیکردین این همه پنالتی الکی براتان گرفتن خجالت نمیکشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از بابا مسعودت چه خبر لنگی خخخخخ

      • بدون نام

        تمام تیم های لیگ دارن میگن ۴ سال با کمک وزارت قهرمان شدین

      • بدون نام

        مگه میسه یه تیم ۱۰ سال قهرمان نشه ولی بعد از بابا مسعود ۴ سال قهرمان بشه

    • Hossin Kzhman

      خداوکیلی چی رو ثابت کنن وقتی تیمتون نتیجه نمیگرقت لابد مامقصریم گل نمیزدین بعدش هم باپنالتی گرفتن براتون دوم شدین وبه این مرحله رسیدین دوپنالتی که اصلا پنالتی نبودن

    • بدون نام

      روزه دربی هم ببینم میخند؟چرامیخند؟چون شیییش تایی میشی کیسه کشه بی عرضه

    • عدالت

      خوبه خودت اعتراف کردی فانوس دادی دست هر تیمی که مربیش بودی بهتره دیگه حرف نزنی

    • عاشق ایران و ایرانی

      اگر آدم خوبی بودی و ظاهر و باطنت یکی بود و اگر حرف حق میزدی خدا هم کمکت میکرد تا بتونی تیم شاهین را در لیگ نگه داری اما در همین مصاحبه تهمت زدی و مطمئن باش تا وقتی رفتار و اخلاقت را درست نکنی هرگز بجایی نمیرسی

    • عاشق ایران و ایرانی

      کجا رفته شعور و انسانیتت . این چه حرفیه میزنی که هوای پرسپولیس را بیشتر داشتن درصورتی که همه جوره بیشتر از پرسپولیس به کیسه کمک کردن

    • عاشق ایران و ایرانی

      از همه عزیزان خواهش میکنم بیطرفانه مصاحبه های پیشکسوتان پرسپولیس را با پیش کسوتان کیسه مقایسه کنید تا دلیل قهرمانیهای پرسپولیس را بفهمید . خدا عزت و بزرگی میده و خدا به پرسپولیس کمک کرد

    • بدون نام

      اون موقع که شما قهرمان میشدین تبانی نبود ولی حالا که پرسپولیس 5ساله بالای جدول و 4 سال قهرمان میشه تبانی میشه یکم منطقم خوب چیزیه!

    • سجاد خیاط

      آخه کیسه کش با یه بازی میشه کل فصل رو به حساب آورد چه کیسه ببره چه پرسپولیس کبیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج