جاباما
۱۰۲۹۳۱۰
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

دردسر مشترک فدراسیون فوتبال و پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال روی هم رفته به یک آژانس هواپیمایی ۴ میلیارد بدهی دارند.

خبرگزاری فارس: باشگاه پرسپولیس و البته فدراسیون فوتبال این روزها از لحاظ مالی وضعیت دشواری را پشت سر می‌گذارند.

پرسپولیس جدا از بدهی به ماریو بودیمیر، مهاجم کروات اسبق خود و لزوم پرداخت طلب گابریل کالدرون و دستیارانش که اکنون پرونده آنها به دادگاه CAS رفته باید تا ۱۶ شهریور طلب برانکو، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ را پرداخت کند در غیر این صورت مشمول جرائم فیفا خواهد شد‌.

فدراسیون فوتبال هم این روزها درگیر سنگین ترین پرونده تاریخ ورزش کشورمان و محکومیت به پرداخت حدود ۶ و نیم میلیون یورو در مرحله اول رسیدگی به شکایت مارک ویلموتس در فیفا است.

در چنین حالتی باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال با دردسرهایی هم به دلیل بدهی به آژانس هواپیمایی سفرسازان خاورمیانه و مدیرعامل این آژانس مواجه شده اند‌.

مجموع بدهی پرسپولیس و فدراسیون به این آژانس حدود چهار میلیارد تومان می شود و حتی احتمال دارد اموال پرسپولیس در صورت پرداخت نشدن مطالبات این آژانس توقیف شود.

رسول دوره، مدیرعامل این آژانس هواپیمایی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هفته قبل پس از طرح شکایت از باشگاه پرسپولیس، اظهارنامه هایم را تحویل باشگاه دادم و با این کار پرسپولیس برای پرداخت طلب من یک هفته فرصت دارد. اگر این امر محقق نشود، کار به مرحله توقیف اموال و توقیف حساب باشگاه می رسد.

وی درباره میزان طلب خود از باشگاه پرسپولیس توضیح داد: محمد حسن انصاری فرد در زمان مدیریت خود ۱۰ هزار دلار و هزار یورو از من پول گرفت و از پرسپولیس رسید ذی حسابی دارم که این طلب مدت ها ثبت نشده بود. قبل آخرین بازی تیم در نیم فصل مقابل نساجی، انصاری فرد در رختکن به من گفت برای پرداخت پول رادو و بشار این مبالغ را به وی قرض بدهم و به من هم قول داد تا دوشنبه که چهار روز بعد بود، این پول را بازگردانند.

مدیر این شرکت هواپیمایی توضیح داد: سه ماه برای رسید گرفتن من از باشگاه پرسپولیس طول کشید و پس از این مدت هم هرچه پیگیر طلبم شدم به جایی نرسیدم. در نهایت امور مالی پرسپولیس به من گفت طلبت ثبت نشده است که پس از دو سه ماه پیگیری، این طلب هفته پیش ثبت شد. اکنون هم در اظهارنامه ام اعلام کردم قرار بود پرسپولیس پولی که به ذی حساب باشگاه داده ام در سه چهار روز بازگرداند که تاکنون این کار انجام نشده است.

دوره تصریح کرد: جدا از این مبلغ من دو میلیارد تومان هم برای پول بلیت از پرسپولیس طلب دارم. برای سفر تیم به سیرجان و بازی با گل گهر هم بلیت گرفتم که این پول هم پرداخت نشد. البته مهدی رسول پناه قول داده با دریافتی باشگاه در این هفته از کارگزار بخشی از مطالبات مرا تسویه کنند.

وی افزود: از طرفی من از فدراسیون فوتبال هم حدود دو میلیارد تومان طلب دارم که برای سفر تیم ملی به هنگ کنگ و یکی دو کشور دیگر است. از مهدی نبی و حیدر بهاروند گلایه دارم زیرا آنها برای فردی که از یک سال پیش دو میلیارد تومان از فدراسیون طلب دارد تا این اندازه ارزش قائل نیستند که یک جلسه با وی برگزار کنند. با توجه به تورم کشور شاید دو میلیارد یک سال قبل من اکنون به پنج، شش میلیارد رسیده باشد. چندین باز از مدیران فدراسیون تقاضای برگزاری جلسه کردم اما هیچ جوابی به من ندادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غم نخور بابا مسعود پرداخت می کند

    • بدون نام

      مفسدان با هم شریک هستن همه جا هم نامشون با هم تکرار میشه

      پاسخ ها

      • AAAaaaAAA

        لنگ آبروی فوتبال ایران را به فنا داد
        بابا در آن خراب شده را ببندید

    • بدون نام

      اشتباه کردی چون آنها هرچه پول بودبه آقازاده شأن دادن تازه نبی رفته فدراسیون که اکیپ سرخهاتکمیل بشه

    • بدون نام

      بعد میگن بین استقلال و پرسپولیس فرقی نمی ذارن درحالی که برا تیم محبوب دولت همه جوره خرج میکنن ولی استقلال پول نداره برا تیم پرواز چارتر بگیره بده اهواز با مسافران می چپن تو هواپیما بازیکن ها تا همه کرونا بگیرن در حالی که آژانس هواپیمایی میلیاردها تومان از تیم حکومتی طلب داره ولی با هواپیمای چارتر جابجا میشن فرق گذاشتن به همین چیزها میگن وزیر که نمیره گل بزنه حمایت مالی خودش یه نوع گل زدنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج