۱۰۲۹۳۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آبشک: کار کردن با نکونام سخت است

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام یک مربی سطح بالا است ولی کار کردن با این مربی بسیار سخت است.

خبرگزاری تسنیم: محمد آبشک در گفت‌وگویی در خصوص عملکرد موفقیت‌آمیز فولاد خوزستان و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و وضعیت شهر اهواز باعث شد تا سه ماه در اردو باشیم. از طرفی دوری از خانواده برای خیلی از بازیکنان و اعضای کادر فنی سخت بود ولی خدا را شکر که در نهایت نتایج خوبی گرفتیم و دست پر به آغوش خانواده برگشتیم. اگر امسال با این همه سختی و زحمت پنجم می‌شدیم، هیچ فایده‌ای نداشت و خستگی به جان‌مان می‌ماند. خدا را شکر که سهمیه را گرفتیم، حتی اگر پلی‌آف باشد.

وی در خصوص کار کردن با جواد نکونام و تاثیر این مربی در نتایج فولاد عنوان کرد: آقا جواد دیگر نیازی به تعریف من ندارد و این برای دومین سال بود که با این مربی کار می‌کردم. نکونام یک مربی سطح بالا است که بازیکنان جدا از مسائل فوتبالی، چیزهای زیادی از این مربی یاد می‌گیرند که به درد فوتبالش‌شان می‌خورد. کار کردن با نکونام سخت است. ایشان روی رعایت نظم و انجام خواسته‌های فنی‌اش حساس است ولی با همه این سختی‌ها کار کردن با این مربی جذاب است و دوست دارم باز هم زیر نظر نکونام فوتبال بازی کنم.

آبشک در مورد وضعیتش برای فصل بعد و اینکه آیا قرار است در فولاد بماند، تصریح کرد: طبیعتا تیمی که در آن بازی کرده‌ام برای من یک گزینه مهم است، من فولاد را دوست دارم و معتقدم مردم خوزستان لیاقتشان بیشتر از این است. فعلا که بازی‌ها تازه تمام شده و دوست دارم در کنار خانواده استراحت کنم، مطمئنا سعی می‌کنم برای فصل بعد یک تصمیم خوب بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج