۱۰۲۹۴۵۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

اکران فیلم سوفیا کاپولا بعد از کرونا

فیلم سینمایی «روی ‌صخره‌ها» به کارگردانی «سوفیا کاپولا» دختر فرانسیس فورد کاپولا خالق سه گانه «پدرخوانده» بعد از اتمام دوران شیوع بیماری کرونا اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی «روی ‌صخره‌ها» به کارگردانی «سوفیا کاپولا» دختر فرانسیس فورد کاپولا خالق سه گانه «پدرخوانده» بعد از اتمام دوران شیوع بیماری کرونا اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را آغاز خواهد کرد.

اکران فیلم سوفیا کاپولا بعد از کرونا

رشیدا جونز، بیل مورای، مارلون وینز، جسیکا هنویک، جنی سلیت از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم قطعی است، این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و تهیه کنندگی آن را سوفیا کوپولا در کنار یوری هنلی و میچ گلیزر بر عهده دارد.

همچنین سوفیا کاپولا کارگردان برنده شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز که در کارنامه کاری خود آثاری همچون «درجایی» و «گمشده در ترجمه» برای شبکه آنلاین اپل پلاس مجموعه می‌سازد. سوفیا دخترعموی نیکلاس کیج و فرزند کارگردان شهیر آمریکایی فرانسیس فورد کوپولا است و در مراسم دریافت جایزه، از پدرش به خاطر آنچه به وی آموخته قدردانی کرد.

وی کاندیدای بفتای بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی برای فیلم گمشده در ترجمه در سال ۲۰۰۳ شد، کاپولا برای تازه ترین اثر خود از داستان «عرف کشور» به قلم نویسنده مشهور آمریکایی و برنده جایزه پولیتزر ایدیت وارتون را اقتباس خواهد کرد.

وارتون با کتاب عصر معصومیت شهرت دارد. وارتون کتاب عرف کشور را در سال ۱۹۱۳ به چاپ رساند. داستان درباره دختری اهل غرب میانه به نام اوندین است که تلاش می‌کند در جامعه شهر نیویورک خودش را بالا بکشد.

اکران فیلم سوفیا کاپولا بعد از کرونا

منابع نزدیک به تولید تایید کردند که قرار است سوفیا کاپولا از این کتاب یک مجموعه کوتاه بسازد. جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر نشده است. هنوز روشن نیست که مجموعه یک درام روزآمد است یا داستان در ابتدای قرن بیستم می‌گذرد. کاپولا در یک بیانیه گفت: «اوندین محبوبترین ضدقهرمان زن ادبیات برای من است. ومن بسیار هیجان زده ام که او را به روی پرده می‌آورم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج