جاباما
۱۰۲۹۵۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نوازی: دیاباته یک جنتلمن واقعی است

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال شانس برنده شدن مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی را دارد.

خبرورزشی: بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال شانس برنده شدن مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی را دارد.

محمد نوازی درباره دربی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال در روز چهارشنبه، اظهار داشت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده است و به این تیم و یحیی گل‌محمدی تبریک می‌گوییم. باید به کادر فنی و بازیکنان استقلال هم تبریک گفت که با آن همه مشکلات و حواشی یک سال گذشته توانستند دومی را کسب کنند.

وی افزود: استقلال به خاطر عدم مدیریت در فصل گذشته قهرمان نشد، تیمی که مربی‌اش را از دست داد و جمع کردن آن سخت بود. استقلال هفته‌های اخیر نشان داده است تیم خوبی دارد و شرایط برنده شدن در دربی را دارد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و هواداران استقلال خوشحال شوند. استقلال اگر پرسپولیس را شکست دهد ۹۰ درصد راه قهرمانی جام حذفی را سپری کرده است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به بازی‌هایی که استقلال انجام داده است، انتظار پیروزی در دربی چیز عجیبی نیست. تنها نکته این بازی عدم تجربه مربیان است که شرایط جام حذفی را تجربه نکرده‌اند. از طرفی، تماشاگران حضور ندارند و از جذابیت بازی کم می‌شود، اگر چه شاید به کیفیت بازی اضافه شود.

نوازی با اشاره به آقای گلی شیخ دیاباته در استقلال گفت: دیاباته با صحبت‌هایی که در برنامه فوتبال برتر انجام داد، نشان داد یک جنتلمن واقعی است. او شخصیت و عملکردش را به خوبی نشان داد و صاف و ساده صحبت کرد. خدا خواست که در شرایط بحرانی استقلال، دیاباته حضور داشت تا استقلال از وجودش استفاده کند. به مهدی قایدی هم تبریک می‌گویم که آقای پاس گل شد. در خیلی از بازی‌ها می‌توانست گل بزند، اما پاس داد. امیدوارم برای فصل آینده استقلال از بازیکنی مثل دیاباته بتواند استفاده کند.

وی در پایان گفت: به تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان بابت صعودشان به لیگ برتر تبریک می‌گویم. مدیرعامل آلومینیوم از دوستان من است و امیدوارم در لیگ برتر نیز بدرخشند. باید تبریکی هم به چوکای تالش برای صعود به لیگ دسته اول بگویم که برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم از دوستان من هستند و امیدوارم فصل آینده به لیگ برتر صعود کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج