۱۰۲۹۵۷۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

خوردبین: پرسپولیس با یک گل دربی را می‌برد

سرپرست سابق پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم بازی به پنالتی کشیده شود و پرسپولیس با اختلاف یک گل پیروز دربی حذفی خواهد شد.

خبرگزاری میزان: سرپرست سابق پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم بازی به پنالتی کشیده شود و پرسپولیس با اختلاف یک گل پیروز دربی حذفی خواهد شد.

محمود خوردبین در ارتباط با دربی پیش‌رو در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در فصل جاری، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم دربی در جام حذفی تفاوت عمده‌ای با دربی در لیگ برتر داشته باشد هر چند تفاوت‌هایی دارد. بعید می‌دانم این دیدار به پنالتی کشیده شود. پیش‌بینی من این است که پرسپولیس با اختلاف یک گل در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه به پیروزی می‌رسد. موضوع این است که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی نباید بگذارد بازیکنان پرسپولیس از قهرمانی در لیگ برتر مغرور و برای این بازی بی‌انگیزه شوند.

وی در ادامه در خصوص تفاوت‌های این دربی، تصریح کرد: تفاوت دربی حذفی با سایر دربی‌ها این است که هیچ‌یک از دو تیم برای تساوی به زمین نمی‌آیند و چون این دیدار تک‌بازی و حذفی است، هر دو تیم محتاط‌ ظاهر خواهند شد. به نظرم وظیفه سرمربی است که بازیکنانش را از نظر روحی برای این بازی که هم دربی و هم حذفی است، آماده کند. نمی‌توان لزوماً به تاریخچه سه بازی قبلی دو تیم در جام حذفی استناد کرد چون هر دیدار شرایط خاص خودش را دارد.

سرپرست سابق پرسپولیس در پایان پیرامون شرایط این تیم، خاطرنشان کرد: به نظرم پرسپولیس هم از نظر آمادگی بازیکنان و هم از نظر روحی و روانی وضعیت بهتری از استقلال دارد اما این موضوع اصلاً نباید باعث این شود که بازیکنان پرسپولیس حریف را دست کم بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باورصاد

      خواب دیدی

    • استقلال چهارفینال آسیادو قهرمانی

      خخخخخ کل ایران میدونن استقلال از لحاظ تیمی و فنی و تاکتیکی و زیبابازی کردن دوسروگردن از پرسپولیس بالاتره. اینا عادت دارن واقعیت رو برعکس کنن و خنده دار حرف بزنن؟ اگه داور بزاره پرسپولیس راحت میبازه

    • استقلال چهارفینال آسیادو قهرمانی

      خخخخخ کل ایران میدونن استقلال از لحاظ تیمی و فنی و تاکتیکی و زیبابازی کردن دوسروگردن از پرسپولیس بالاتره. اینا عادت دارن واقعیت رو برعکس کنن و خنده دار حرف بزنن؟ اگه داور بزاره پرسپولیس راحت میبازه

    • Ssssssssss

      جمع کن بساطتت را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج