۱۰۲۹۵۷۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حقیقی: پرسپولیسی ماندنم به مدیران بستگی دارد

دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: کادر فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس درباره حضورم در این تیم نظر نهایی را می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران: دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: کادر فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس درباره حضورم در این تیم نظر نهایی را می‌دهند.

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیتش اظهار کرد: خدا را شکر آخرین بازی لیگ نوزدهم را روز پنج شنبه برگزار کردیم و در حال حاضر استراحت می کنیم تا وضعیت فصل آینده مشخص شود.

حقیقی درباره حضور در پرسپولیس گفت: به هر حال بحث دوست داشتن یا نداشتن مطرح نیست و من محصول باشگاه پرسپولیس هستم و با افتخار بیان کردم که پرسپولیس خانه من است. البته نظر اول و آخر برای پیوستن من به پرسپولیس را کادر فنی و مدیریتی این باشگاه می دهند. در حال حاضر استراحت می کنم تا ببینم در روزهای آینده وضعیتم به چه صورت می شود.

دروازه بان نساجی مازندران درباره عملکرد خوبش در این تیم شمالی و احتمال دعوتش به تیم ملی فوتبال گفت: به هر حال من همه تلاش خود را برای تیم خوب و پرطرفدار نساجی مازندران کردم. تا جایی که اطلاع دارم بازی با تیم ملی ازبکستان هم لغو شد و زمان فیفا دی تغییر پیدا کرد. به هر حال من سرباز تیم ملی هستم و همه تلاش خود را می کنم که بهترین عملکرد را در زمین مسابقه داشته باشم، اما بازی تیم ملی برگزار نمی شود که بخواهم درباره این موضوع صحبت کنم.

حقیقی درباره اینکه با جعبه شیرینی به فدراسیون فوتبال رفته است گفت: ما گرسنه بودیم و قصد داشتیم با دوستان در فدراسیون فوتبال شیرینی بخوریم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج