۱۰۲۹۵۸۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ویسی: نمی‌گذارم مغانلو به پرسپولیس برود

سرمربی تیم پیکان تهران ضمن اعلام اولویت ادامه همکاری با این باشگاه ابراز امیدواری کرد برای فصل آینده هم در این تیم لیگ برتری فعالیت داشته باشد.

خبرگزاری ایلنا: سرمربی تیم پیکان تهران ضمن اعلام اولویت ادامه همکاری با این باشگاه ابراز امیدواری کرد برای فصل آینده هم در این تیم لیگ برتری فعالیت داشته باشد.

عبدالله ویسی در رابطه با بقای تیم پیکان در پایان نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر خلیج فارس گفت: بله خداراشکر. ما ۵-۶ ماه خیلی سخت و پرفشار را پشت سر گذاشتیم که برای آن تیم پایین جدولی خیلی سخت بود که بالاتر برود. خیلی‌ها دوست داشتند که انرژی منفی بدهند و بگویند که پیکان هزار نقص دارد.

او ادامه داد: بازی‌های پیکان پرگل بود و از نظر گل خورده و گل زده همیشه گل بالا داشت. خیلی این کار زحمت داشت که تلاش کردیم و مداوم برنامه‌ها را پیگیری کردیم تا ساختار دفاعی را نظم بدهیم و به نتیجه برسیم. رفته رفته به نباختن و در مقابل امتیاز گرفتن عادت کردیم. خیلی خیلی از این نتایج خوشحالیم.

ویسی درباره عدم اعتماد به بقای پیکان توسط او گفت: صد در صد همینطور است اما پیکان صبر و تلاش کرد و نشان دادیم که من هنوز هستم و می‌توانم که تیمم را رو به جلو حمایت کنم. این یک اقدام همه جانبه از سمت مجموعه، باشگاه و بازیکنان بود که ثمره آن هم مناسب بود.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که برای آینده‌اش چه تصمیم گرفته‌ است؟ گفت: در حال حاضر به تازگی مسابقات تمام شده است و در حال خوشحالی کردن هستیم. در حال حاضر صحبت نکردیم اما اگر بحثی باشد مانع آن نمی‌شوم چون خیلی زود دیر می‌شود و زمان کم است. ساختار پیکان را می‌شناسم و اولویتم پیکان است. مشکلی برای ادامه همکاری ندارم اگر نیازی به من نداشته باشند با آنها خداحافظی می‌کنم و تشکر می‌کنم از تمامی مجموعه و عوامل آن.

ویسی درخصوص تساوی مقابل سپاهان و مانع از کسب سهمیه آسیایی با این نتیجه برای طلایی پوشان، گفت: خودم یک سپاهانی اصیل هستم و نه از این دسته افرادی که برای یکسری مسائل خاص سپاهانی می‌شوند. بهترین دوران زندگی‌ام را در سپاهان بودم و از این موضوع که سهمیه نگرفتند ناراحت بودم اما این فوتبال حرفه‌ای است و به باشگاه سپاهان متعهد بودم. تمام دوستان فوتبالی من در اصفهان هستم و شرمنده شدم!

عبدالله ویسی در لیگ نوزدهم هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر را برعهده داشت و پس از مدت کوتاهی از هدایت آن کناره گیری کرد. ویسی درباره سقوط تیم شاهین به دسته اول گفت: من برای چهار هفته در شاهین بودم و به دلیل مسائل شخصی یک فرد با باعث شد که رویای یک شهر را نابود کنند؛ تمام مردم این را می‌دانند. در شاهین به دنبال این بودند که کلک من را بکنند که این کار را هم کردند. اهداف پلید یکسری افراد باعث شد که شاهین، تیمی که لوگوی آن باید در در لیگ برتر باشد، نابود شود. به طور راحت بگویم که بال‌های شاهین را قیچی کردند و تمام مردم هم آن را می‌شناسند اما کاری نکردند و مردم را گول می‌زنند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که از تیم دیگری پیشنهاد دارد یا خیر گفت: من در حال حاضر هیچ پیشنهادی ندارم اما مطمئنا پیشنهاد خواهم داشت و شک ندارم.

ویسی درباره آقای گل نشدن شهریار مغانلو در رقابت با شیخ دیاباته گفت: آنها مقابل شاهین بی انگیزه بازی کردند و ما با سپاهانی بازی داشتیم که سراسر انگیزه بود. بچه‌ها و همینطور خود شهریار خیلی تلاش کردند که او آقای گل شود؛ از تمام بچه‌ها ممنونم. به قول خود شهریار موفقیت تیم بیشتر از آقای گلی اهمیت داشت و همینطور به دیاباته هم تبریک می‌گویم که در هفته آخر فوتبال پاکی را دیدیم و به فوتبال ایران باید تبریک بگویم.

سرمربی پیکان همچنین درباره پیشنهاد پرسپولیس به مغانلو هم گفت: من سرمربی پیکان باشم نمی‌گذارم او به هیچ تیم ایرانی برود مگر اینکه نظر باشگاه متفاوت باشد. برای پیشنهاد خارجی اما او را خیلی حمایت می‌کنم تا یک طارمی، جهانبخش یا سردار شود و افتخار ایران باشد.

ویسی همچنین درخصوص سقوط دیگر نماینده بوشهر، پارس جنوبی جم با هدایت سیروس پورموسوی گفت: من به سیروس زنگ زدم و او لیاقت داشت که تیمش در لیگ بماند. برای او ناراحت بودم و امیدوارم که موفق باشد.

فدراسیون فوتبال ایران باید غرامت ۶ میلیون یورویی به مارک ویلموتس بدهد. ویسی در این باره گفت: واقعا یکسری اتفاقات می‌افتد که عجیب و غریب است. نمی‌دانم که قرارداد چه بوده و چه اتفاقی افتاده اما در این قرارداد به صورت کلی ایران ضرر کرد. می‌گفتند که قراردادش موشکافانه است اگر این طور بوده که به تنظیم کنندگان قرارداد خیلی تبریک می‌گویم و خسته نباشند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو کی باشی نزاری بازیکنامون پیشرفت کنن

    • الکس

      اون اگه دلش با پرسپولیس با شه تو که هیچ حساب نمیکنه ..بگو بینم کیسه بخواد اجازه میفرمایین .‌نکبت وخودشو مسخره کرده من گوادیولام ...ودلقک ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج