جاباما
۱۰۲۹۵۸۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

حمله بی‌سابقه شارون استون به ترامپ

شارون استون، رابرت دنیرو، مایکل مور و الیور استون از سینماگران و بازیگران هالیوودی و همینطور از منتقدین جدی ترامپ هستند که از جهات گوناگون وی را مورد نقد و تمسخر قرار داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: شارون استون، رابرت دنیرو، مایکل مور و الیور استون از سینماگران و بازیگران هالیوودی و همینطور از منتقدین جدی ترامپ هستند که از جهات گوناگون وی را مورد نقد و تمسخر قرار داده‌اند.

حمله بی‌سابقه شارون استون به ترامپ

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، آرام آرام فضای انتخاباتی در این کشور شکل می‌گیرد. از سوی دیگر یکی از کاندیداهای این انتخابات ترامپ است که خصوصاً با ناآرامی‌های اخیر در این کشور وجه خراب و زشت او کدرتر شده است. این موضوع باعث شده است تا هنرمندان ایالت متحده آمریکا نظرات منفی خود را درباره وی در فضای رسانه‌ای منتشر کنند.

الیور استون

دیروز نیز الیور استون در گفت‌وگوی خود با یک برنامه تلویزیونی از ترامپ بار دیگر انتقاد کرد و سیمای او را آشفته و خراب توصیف کرد. او از منتقدین جدی رئیس جمهور فعلی آمریکا است به طوری که قبلاً او را به جوکر شبیه کرده بود. همینطور در جای دیگری او نیز گفته بود که به نظر من محبوبیت ترامپ از احمق بودن او ریشه می‌گیرد! رفتار ترامپ برای عده زیادی از مردم آمریکا جذاب است. ترامپ مانند یک احمق حرف می‌زند، اما حرف زدن او به خیلی از مردم شباهت دارد.

در کنار الیور استون، رابرت دنیرو نیز از چهره‌های مشهوری است که بارها از ترامپ و مدیریتش نقد کرده است و حتی یک بار به صورت علنی کلمات تندی را درباره وی به کار برد. صفحه توئیتری که منسوب به او است نیز واکنش‌هایی را از او به انتشار می‌گذارد که نشانه خشم بازیگر گاو خشمگین از ترامپ است. او در این توئیت‌ها یا وی را با کاریکاتور مسخره کرده است و یا جملات تندی را علیه وی به کار برده است.

مایکل مور نیز از دیگر چهره‌های جدی نقد ترامپ است. او که در زمان ریاست بوش نیز سیاست‌های جنگ‌طلبانه او را نقد می‌کرد بعد از ترور شهید سلیمانی، توئیت‌های فراوان تندی را علیه او به کار برد. در یکی از این توئیت‌ها به عداوت‌های سابقه‌دار آمریکا علیه ایران در تاریخ اشاره کرد و رسماً کاخ سفید را مفتضح کرد. در زمان شیوع بیماری کویید-۱۹ نیز مایکل مور بیکار ننشست و ترامپ را از کرونا خطرناک‌تر خواند.

اما شیوع این بیماری و مشکلات بهداشتی و درمانی نیز در وخیم‌تر شدن وضعیت کاری این رئیس جمهور خشن بی‌اثر نبوده است و در نقدهای جدیدی که هنرمندان هالیوود علیه وی به کار می‌برند، اشاره‌هایی به ناکارآمدی دولت او برای کنترل کرونا نیز دیده می‌شود.

به تازگی نیز شارون استون بازیگر هالیوود نیز که در زمان شهادت شهید سردار سلیمانی توئیتی را که حاوی تشییع پیکر این سردار بزرگ و نشان‌دهنده سیل جمعیت و علاقه مردم به حاج قاسم بود منتشر کرده بود، در ویدئویی درباره انتخابات نقدهای تندی را درباره ترامپ بیان کرده است.

او در این ویدئو ابتدائاً از مرگ خانواده و اطرافیان خود به خاطر ابتلای به کرونا می‌گوید و اینکه شرایط درمانی و بهداشتی در این کشور بسیار نابسمان است. او در ادامه بیان می‌کند که مجموعه درمانی بیمارستان‌ها مدام می‌گویند که شرایط تحت کنترل است و خطر مرگ ناشی از کرونا بسیار کم است اما شواهد او که نشان از مرگ و ابتلای خانواده‌اش دارد این مدعا را نقض می‌کند و اظهار می‌کند که کادر درمانی درباره وجود تست‌ به اندازه کافی دروغ می‌گویند.

بازیگر هالیوودی سپس بیان می‌کند که مردم در حال دست و پا زدن بین زندگی و مرگند زیرا جز دروغ چیز دیگری وجود ندارد. جمله پایانی وی این است که به هرکسی می‌خواهید رأی بدهید، بدهید اما به این قاتل (ترامپ) رأی ندهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج