جاباما
۱۰۲۹۶۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زندانیان داوطلب اوین در کنکور شرکت کردند

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: دو نفر از مددجویان بازداشتگاه اوین و ندامتگاه تهران بزرگ که داوطلب شرکت در کنکور سراسری بودند، همزمان با دیگر داوطلبان به رقابت علمی پرداختند.

خبرگزاری مهر: مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: دو نفر از مددجویان بازداشتگاه اوین و ندامتگاه تهران بزرگ که داوطلب شرکت در کنکور سراسری بودند، همزمان با دیگر داوطلبان به رقابت علمی پرداختند.

سیدحشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران با اعلام این خبر گفت: هیچ منع و محدودیتی برای حضور مددجویان در آزمون‌های سراسری وجود ندارد و امکان ادامه تحصیل نیز در دوران حبس وجود دارد.

حیات الغیب خاطرنشان کرد: یکی از مددجویان این بازداشتگاه که داوطلب شرکت در کنکور تجربی سراسری بود، همزمان با داوطلبان سراسر کشور به رقابت علمی پرداخت تا توانایی خود را در ورود به جامعه پزشکی محک بزند.

وی افزود: مددجوی دیگری نیز که در ندامتگاه تهران بزرگ دوران محکومیتش را می‌گذراند، در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نمود و در هر دو رقابت که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، نمایندگان سازمان سنجش حضور داشتند.

حیات الغیب گفت: چنانچه مددجویان در این آزمون موفق شود و طی سال تحصیلی نیز زندانی باشند، تمام امکانات مانند تهیه کتب، جزوات و حضور اساتید در زندان جهت برگزاری کلاس‌های درسی وجود دارد و تحصیلشان را ادامه می‌دهند.

علاوه بر این، مراکز دانشگاهی پیام نور و علمی کاربردی در زندان‌های استان دایر می‌باشد و تمام مددجویان بدون هیچ تبعیضی می‌توانند ادامه تحصیل دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج