۱۰۲۹۶۲۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

توضیح درباره تغییر تابلوی میدان جمهوری اسلامی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در قضیه اشتباه تابلوی میدان جمهوری اسلامی براساس بررسی‌های صورت گرفته تا این لحظه عمدی در کار نبوده است.

تسنیم نوشت: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در قضیه اشتباه تابلوی میدان جمهوری اسلامی براساس بررسی‌های صورت گرفته تا این لحظه عمدی در کار نبوده است.

برزین ضرغامی با بیان اینکه سازمان زیباسازی به عنوان متولی سیما و منظر شهری ساماندهی تابلوی تعدادی از میادین شهر را در دستور کار قرار داده است، گفت: فهرستی از اسامی میادین تهیه و به مناطق ارسال شد و پس از اخذ نظر آنان مبنی بر صحت عناوین و رسم‌الخط‌های فارسی و انگلیسی نسبت به اجرای تابلوی اسامی تأیید شده اقدام شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی ادامه داد: یکی از این میادین میدان جمهوری اسلامی بوده که متأسفانه همکاران در منطقه موردنظر دچار این اشتباه شدند و عنوان جمهوری را برای این میدان تأیید و ارسال می‌کنند.

وی گفت: بین همه کارکنان سازمان زیباسازی نسبت به حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین بنیان‌های اعتقادی این نظام حساسیت ویژه‌ای وجود دارد.

ضرغامی افزود: سازمان زیباسازی در مقاطع مختلف با عملکرد خود نشان داده است که برای حفظ نمادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری فعال داشته و این موضوع را بر خود فرض می‌داند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به این مطلب که بررسی‌های صورت گرفته تا این لحظه حکایت از آن دارد که در این ماجرا عمدی در کار نبوده است، گفت: به شهروندان وعده می‌دهیم که با مقصران احتمالی این موضوع برخورد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غلط کرده کسیکه اسلامی را حذف کرده.

    • جواد

      خودتی .جان مادرتان دروغ تحویل مردم ندید.حضرت عباسی مردم فهم دارند،شعور دارند.این چه جوابیه که می ید.شکی نیست اگه عکس العمل جدی نشان داده نمی شد،عوض نمی کردید.
      بخدا چیزیه که بهش اعتقاد دارم.خیلی از مدیران و مسئولین مملکت ما بخصوص تهران نشین هاش تابلوی میدان جمهوری اسلامی که چه عرض کنم،اگه بتونند خود جمهوری اسلامی رو هم عوض کنند این کار رو می کنن.مشکل اینجاست که اولا همین مردم گرفتار توی فشار اقتصادی نمی گذارند در ثانی این مدیران و مسئول نماها خودشان جرات اقدام ندارند....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج