۱۰۲۹۷۲۷
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

نکات جالب درباره داور دربی ۹۳

پرسپولیس در هیچکدام از بازی‌هایی که در لیگ برتر فصل جاری با قصاوت داور جدید شهرآورد پایتخت به میدان رفته، موفق به کسب پیروزی نشده است.

خبرگزاری ایرنا: پرسپولیس در هیچکدام از بازی‌هایی که در لیگ برتر فصل جاری با قصاوت داور جدید شهرآورد پایتخت به میدان رفته، موفق به کسب پیروزی نشده است.

در تصمیمی عجیب داور شهرآورد بازهم تغییر کرد و این بار بعد از اعلام غیر رسمی رضا کرمانشاهی و اعلام رسمی محمدحسین زاهدی فر، پیام حیدری داور شهرآورد نود و سوم شد.

داور ۳۴ ساله همدانی قرار است یازدهمین داور ایرانی بعد از منتفی شدن حضور داوران خارجی در شهرآورد باشد. جالب است که برادر بزرگتر او یعنی بیژن حیدری دو بار قاضی شهرآورد بوده که یک بار پرسپولیس یک بر صفر برد و یک بار هم در دیدار برگشت لیگ نوزدهم دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

حالا قرار است پیام حیدری قضاوت این دیدار را عهده‌دار باشد. حیدری در این فصل دو بار برای پرسپولیس در لیگ سوت زد که دو باخت برای سرخپوشان به دست آمد. یعنی از پنج باخت سرخپوشان در این فصل دو باخت با قضاوت حیدری رقم خورده است. یک بار شهرخودرو موفق شد پرسپولیس را در هفته ششم با یک گل شکست دهد و یک بار هم در هفته نهم نفت مسجدسلیمان توانست با یک گل از سد تیم تهرانی بگذرد.

البته که استقلال هم اوضاع چندان بهتری ندارد. حیدری در هفته اول قاضی بازی استقلال بود. دیداری که آبی‌پوشان با یک گل به ماشین‌سازی باختند. در آن دیدار محمد دانشگر از زمین اخراج شد. دو تساوی یک بر یک برابر سایپا و پیکان هم با داوری پیام حیدری برای استقلال به دست آمد. البته پیش از این دو تساوی، پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن هم با قضاوت این داور همدانی به دست آمد. در آن مسابقه حیدری یک پنالتی برای استقلال گرفت که وریا غفوری آن را گل کرد. در کنار این مسابقات پیام حیدری یک بار هم در جام حذفی برای استقلال قضاوت کرد که ماحصل آن پیروزی سه بر صفر برابر فجرسپاسی بود.

حال باید دید در شهرآورد شماره ۹۳ چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که این وپخش نمیکنید میخوام بگم خیلی بی ...هستی خبرنهار

    • ممد دانیالی

      چرت میگی خو برید نگاه کنید بازی لنگ و شهر خدرو و لنگ و نفت مسجد سلیمانو هیچ اشتباهی نداشت و هیج صحنه مشکوکی هم نداشت عوضش بازی ماشین سازی رو ببینید که پنالتی و اخراج بازیگن حریف روی شیخ رو نگرفتن تا دیقه نود و چهار گلو خورد استقلاال.. کاملا مشخصع چه تیمی سود برده همیشه از برادران حیدری که عالم و ادم میشناسنشون و معروفن به لنگی بودن

    • بدون نام

      تبریک به کیسه وبابامسعودتون خیالتون راحت کاره نیمه کارتونا درمیاره.............‌

    • هومان

      لنگیا ترسیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج