۱۰۲۹۷۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرمربی بایرن: همه چیز به سود ما شد، حتی کرونا!

هانسی فلیک، سرمربی ۵۵ ساله بایرن مونیخ مدعی شد به عملکرد کل باشگاه افتخار می کند.

ورزش سه: هانسی فلیک، سرمربی ۵۵ ساله بایرن مونیخ مدعی شد به عملکرد کل باشگاه افتخار می کند.

هانسی فلیک در دوران ۱۰ ماه حضور در بایرن مونیخ عملکردی فوق العاده داشت و در نهایت تیمش با برتری در بازی امشب مقابل پاری سن ژرمن فاتح سه گانه شد. هانسی فلیک در پایان بازی در مورد انتقادات اوایل فصل صحبت کرده و اذعان داشت همه چیز حتی شیوع ویروس کرونا نیز به سود این تیم عمل کرده است.

هانسی فلیک گفت: "من به عملکرد کل اعضای تیم افتخار می کنم. وقتی ما در ماه نوامبر کارمان را در راس کادر فنی بایرن مونیخ شروع کردیم، تیترهایی می خواندم که حاکی از آن بود که این باشگاه دیگر احترام برانگیز نیست، اما به نظر من روند پیشرفت بازیکنان و تیم در طی ۱۰ ماه اخیر فوق العاده بوده است. ما بهترین استفاده ممکن را از همه چیز از جمله وقفه و تعطیلات بوجود آمده به علت شیوع ویروس کرونا کردیم.

ما می دانستیم که که پاری سن ژرمن تیمی بسیار تهاجمی است ، اما با این وجود با جسارت بازی کردیم که این نشانه کلاس و سطح بالای ماست و بایرن مونیخ شایسته کسب این پیروزی و قهرمانی بود.

من فکر می کنم یکی از جنبه های فوق العاده بازی بایرن مونیخ این بود که چگونه در مقابل خط حمله درخشان حریف به خوبی دفاع می کند. گل بسیار خوبی به ثمر رساندیم و نگرش تیم فوق العاده و موفقیت آمیز بود. هر دو تیم با حرارت بالایی باز می کردند و ما مانوئل نویر را در اختیار داریم که بهترین دروازه بان در جهان است و در چند صحنه ما را در بازی حفط کرد.

ما واقعا کار را برای حریفان دشوار می کنیم. به این موضوع باید توجه کرد که ما تا لحظه آخر از نظر دفاعی بسیار خوب کار کردیم و رابرت لواندوفسکی چگونه توپ را تعقیب می کرد که این فوق العاده بود. این یک نمایش کامل تیمی بود. کینگزلی کومان بالاخره از ریر سایه روبن و ریبری بیرون آمد، کینگزلی استعدادی باورنکردنی دارد و او امشب نشان داد که می تواند گلزنی کند

آینده تیاگو؟ او به ما گفته در بایرن مونیخ خواهد ماند ( با خنده) و فکر می کنم باید منتظر بمانیم تا ببنیم چه اتفاقی در ادامه رخ خواهد داد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج