۱۰۲۹۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اطلاعاتی از سامسونگ که احتمالاً نمی‌دانستید

سامسونگ به واسطه گوشی‌های تلفن همراهش در اکثر نقاط دنیا معروف است اما خدمات و محصولات این شرکت در کره جنوبی بسیار فراتر از گوشی موبایل است.

بازار خبر: سئول در کره جنوبی سرزمین سامسونگ است. شرکت بزرگ سامسونگ ۲۰ درصد صادرات کشور کره جنوبی را در دست دارد و نمی توان قدرت آن را دست کم گرفت.

ساشا سگان از منتقدان بزرگ تکنولوژی و فناوری تجربیات سفر خود به کره جنوبی و رویارویی با شرکت سامسونگ را در قالب گزارشی در اختیار کاربران قرار داده است.

با گشت و گذار در خیابان های سئول همه جا چشم شما به سامسونگ و نماد آن می افتد. در نگاه اول کمی عجیب به نظر می رسد که دپارتمان های مختلف سامسونگ مستقل از هم عمل می کنند. حتی گروه سامسونگ الکترونیک هم از دو بخش لوازم خانگی الکترونیک و ارتباطات موبایلی الکترونیک تشکیل شده است. اما تمام این دپارتمان ها و گروه های کاری یک رئیس دارند. آن هم لی کان هی پسر بنیانگذار سامسونگ در سال ۱۹۳۸ است که در آن زمان تنها یک مغازه فروش غذاهای دریایی بود.

اقدام بعدی سامسونگ چیست؟ طبق اظهارات مقامات سامسونگ شرکت در حال کار بر روی تکنولوژی پزشکی است و موقعیت های زیادی را نیز در این عرصه کسب کرده است. سامسونگ در پی ساخت تجهیزات پزشکی با فناوری روز است تا بتواند آن را برای کشورهای توسعه یافته که جمعیتی با میانگین سنی بالا دارند عرضه کنند.

در سرتاسر دنیا سامسونگ را با نام محصولات الکترونیکی موبایل آن می شناسند اما در خود کره جنوبی خدمات و محصولات سامسونگ فراتر از تلفن های هوشمند است.

در ادامه به برخی از دارایی ها و محصولات سامسونگ اشاره خواهیم کرد که شاید تا به حال از آنها اطلاعی نداشته اید.

۱. رنو - سامسونگ موتورز

سامسونگ این شرکت خودروسازی را در سال ۱۹۹۴ تأسیس کرد. اما مجبور شد بخش عمده ای از سهام مالکیت آن را در سال ۲۰۰۰ به رنو بفروشد.

سامسونگ SM۵ خودروی سدانی بود که با سوخت گاز مایع حرکت می کرد و از محصولات این شرکت بود.

اطلاعاتی از سامسونگ که احتمالاً نمی‌دانستید

۲. شهربازی everland

شهربازی بزرگ و محبوب everland در حاشیه شهر سئول در کره جنوبی متعلق به شرکت سامسونگ است . سریعترین ترن هوایی چوبی دنیا نیز در این شهربازی قرار دارد.

اطلاعاتی از سامسونگ که احتمالاً نمی‌دانستید

۳. هلی کوپتر

یکی از محصولات تولیدی سامسونگ در سال های گذشته هلی کوپتر بود که تولید آن در سال ۱۹۹۱ متوقف شد . اما سامسونگ همچنان توربین و موتور هلی کوپتر تولید می کند و پروازهایی را تحت عنوان سامسونگ تک نوین انجام می دهد.

اطلاعاتی از سامسونگ که احتمالاً نمی‌دانستید

۴. بیمارستان سامسونگ

مرکز پزشکی سامسونگ در سئول یکی از پیشگامان درمانی در زمینه سرطان در کره جنوبی است. سامسونگ نیز بسیاری از تجهیزات پزشکی جدید خود را در این بیمارستان به کار می برد.

اطلاعاتی از سامسونگ که احتمالاً نمی‌دانستید

۵. لیوم ، موزه هنری سامسونگ

موزه هنر سامسونگ در منطقه ایتارون شهر سئول واقع شده است و توسط گروه فرهنگ سامسونگ اداره می شود. در این موزه آثار هنری سنتی و مدرن کره جنوبی به نمایش گذاشته شده است.

اطلاعاتی از سامسونگ که احتمالاً نمی‌دانستید

۶. دستگاه چای سامسونگ

سامسونگ در نقاط مختلف شهر سئول دستگاه هایی را نصب کرده است که امکان عرضه چای و انواع نوشیدنی را برای رهگذران فراهم می کند.

اطلاعاتی از سامسونگ که احتمالاً نمی‌دانستید

۷. صندلی توالت سامسونگ

سامسونگ یک خط تولید پیشرفته برای ساخت صندلی های توالت دیجیتال دارد.

اطلاعاتی از سامسونگ که احتمالاً نمی‌دانستید

۸. فروشگاه سوغات سامسونگ

فروشگاه سوغات سامسونگ در مرکز فروشگاهی دی لایت سامسونگ واقع شده است که افراد می توانند لیوان ، دکمه ، لباس و بسیاری اجناس دیگر را با برند سامسونگ تهیه کنند.

اطلاعاتی از سامسونگ که احتمالاً نمی‌دانستید

۹. هتل شیلا سامسونگ

یکی از لوکس ترین هتل های سئول با نام شیلا متعلق به شرکت سامسونگ است که توسط بنیانگذار آن تأسیس شده است که در حال حاضر در حال بسط دادن شعبه های خود در کشورهای دیگر است. قیمت هر شب اقامت در این هتل بیش از ۴۰۰ دلار است.

اطلاعاتی از سامسونگ که احتمالاً نمی‌دانستید

۱۰. برج های مسکونی سامسونگ

سامسونگ علاوه بر عرضه محصولات مختلف یکی از بزرگترین پیمانکارهای ساختمانی در کره جنوبی است و به ساختن آپارتمان های لوکس و مجهز معروف است . برخی از آپارتمان های مسکونی تنها متعلق به ساکنان خارجی سئول است.

اطلاعاتی از سامسونگ که احتمالاً نمی‌دانستید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج