جاباما
۱۰۲۹۸۴۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«زن عنکبوتی» در مسیر پرده نقره‌ای

«اولیویا وایلد» هنرپیشه و کارگردان آمریکایی برای ساخت فیلمی با محور یکی از شخصیت‌های زن دنیای مارول با کمپانی سونی پیکچرز قراردادی امضا کرده که براساس اطلاعات تائید نشده داستان «زن عنکبوتی» را روایت خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا: «اولیویا وایلد» هنرپیشه و کارگردان آمریکایی برای ساخت فیلمی با محور یکی از شخصیت‌های زن دنیای مارول با کمپانی سونی پیکچرز قراردادی امضا کرده که براساس اطلاعات تائید نشده داستان «زن عنکبوتی» را روایت خواهد کرد.

«زن عنکبوتی» در مسیر پرده نقره‌ای

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ددلاین، شرکت فیلمسازی سونی پیکچرز در کنار افزایش تعداد شخصیت‌های دنیای مارول، بسط شخصیت‌های زن این دنیای سینمایی را نیز در دستور کار خود دارد. به نقل از منابع آگاه، اولیویا وایلد هنرپیشه و کارگردان شناخته شده آمریکایی قراردادی برای تولید و ساخت یک فیلم جدید با تمرکز بر یکی از شخصیت‌های زن دنیای مارول منعقد کرده است. اگرچه هنوز این خبر تایید نشده اما پیش‌بینی می‌شود داستان این فیلم درباره شخصیت اسپایدروومن یا زن عنکبوتی باشد.

کیتی سیلبرمن نویسندگی و امی پاسکال کار تهیه کنندگی این پروژه را برعهده خواهند داشت.

زن عنکبوتی تاکنون روی دوم شخصیت‌های متعددی چون گوئن استیسی، مری جین واتسون و جسیکا درو از دنیای کمیک‌های مرد عنکبونی بوده است. اولین زن عنکبوتی درو بود که در اواخر دهه ۷۰ میلادی لباس مخصوص این شخصیت را به تن کرد. از آنجایی که وایلد ساختار کاملا جدیدی به داستان داده، روشن نیست که سونی در ساخت این فیلم چه مسیری را با وی در پیش خواهد گرفت.

این دومین فیلم درباره یکی از شخصیت‌های زن دنیای مارول سونی است که برای پروژه سینمایی آن کارگردان انتخاب می‌شود. پیش‌تر کارگردانی فیلم مادام وب به اس جی کلارکسون (S.J. Clarkson) محول شده بود. کمپانی سونی همچنین در حال ساخت دو فیلم گربه سیاه و سمور نقره‌ای بوده که نشان می‌دهد می‌خواهد در دنیای مارول تنوع ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج