جاباما
۱۰۲۹۸۵۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

راسل کرو در صدر باکس‌آفیس آمریکا

در حالی که آمریکا با بخش کوچکی از پرده‌های سینماهایش در حال فعالیت است، فیلم جدید راسل کرو با اقبال روبه‌رو شد و در همین حال یک فیلم بلاکباستری در چین امید را به گیشه برگرداند.

خبرگزاری مهر: در حالی که آمریکا با بخش کوچکی از پرده‌های سینماهایش در حال فعالیت است، فیلم جدید راسل کرو با اقبال روبه‌رو شد و در همین حال یک فیلم بلاکباستری در چین امید را به گیشه برگرداند.

راسل کرو در صدر باکس‌آفیس آمریکا

به نقل از هالیوود ریپورتر، بعد از ماه‌ها بسته ماندن سینماها، باکس آفیس آمریکا توانست بالاترین میزان فروش خود را در دوران پس از پاندمی تجربه کند.

سالن‌های سینما در فلوریدا، تگزاس، جورجیا و دیگر بخش‌های آمریکا که اجازه افتتاح دوباره را با راهبردهای ایمنی پیدا کرده‌اند، نخستین نمایش بزرگ سینمایی خود را از ماه مارس تاکنون تجربه کردند. فیلم «قاطی‌کرده» یا «نامتعادل» محصول سولستیس استودیوز با نقش‌آفرینی راسل کرو این نمایش بزرگ را رقم زد و توانست در ۱۸۲۳ سالن در آمریکای شمالی بزرگ‌ترین اکران از زمان آغاز پاندمی تا به حال را ثبت کند.

این فیلم در آخر هفته‌ای که به پایان رسید بیش از ۴ میلیون دلار فروخت که با توجه به وضعیت موجود، رقم نویدبخشی بود. در دوران عادی این رقم چیزی نیست که توجه جلب کند اما در حال حاضر فقط بخش کوچکی از بیش از ۶ هزار پرده سینما در سراسر کشور فعال هستند و برای بازارهای عظیمی از جمله نیویورک، کالیفرنیا و نیوجرزی هنوز تاریخ افتتاح دوباره‌ای اعلام نشده است.

بخش اعظمی از فروش «Unhinged» در دالاس، هیوستون، شیکاگو، آتلانتا و اورلاندو رقم خورد و سولستیس می‌خواهد تا آخر هفته آینده نمایش فیلم را به بیش از ۲۳۰۰ سینما در آمریکای شمالی گسترش بدهد. از یک طرف این فیلم رقیبی جدی ندارد اما از طرف دیگر استودیوهای دیگر و مالکان سالن‌های سینما هنوز نمی‌دانند مخاطبان چقدر مشتاق بازگشت هستند.

اما در بازار چین، بلاک‌باستر باکس آفیسی رسماً بازگشت. طی آخر هفته، فیلم حماسی جنگی چینی «هشتصد نفر» وارد سینماها شد و توانست حدود ۱۰۷ میلیون دلار بفروشد. این در حالی است که سینماهای چین هنوز به خاطر پاندمی با ظرفیت ۵۰ درصد فعالیت می‌کنند.

سینماها در چین از اواخر ژانویه بسته شدند و در هفته‌های اخیر به آرامی در حال افتتاح دوباره بوده‌اند. عملکرد بهتر از حد انتظار «هشتصد نفر» می‌تواند نشانه مثبت خوبی برای صنعت جهانی فیلم باشد که ضربه عظیمی از بسته شدن سینماها خورده است.

این فیلم که توسط گوان هو کارگردانی شده، توسط استودیوی خصوصی برادران هوایی با بودجه‌ای بیش از ۸۰ میلیون دلار تولید شده و یکی از جاه‌طلبانه‌ترین فیلم‌های جنگی ساخته شده در تاریخ چین است. فروش این فیلم در لوکیشن‌های آی‌مکس بسیار خوب و معادل با ۶.۷ میلیون دلار بود.

«هشتصد نفر» داستان یکی از بخش‌های اصلی جنگ چین و ژاپن را در سال ۱۹۳۷ روایت می‌کند. در برخوردی که در فیلم به تصویر کشیده می‌شود، گروهی از سربازان و مردم عادی که جمعاً در افسانه‌ها به‌عنوان «هشتصد قهرمان» شناخته می‌شوند، به مدت چهار روز جلوی امواجی از نیروهای ژاپنی ایستادگی کردند و اجازه دادند نیروهای اصلی چینی به سمت غربی کشور عقب‌نشینی و از آن بخش دفاع کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج