۱۰۲۹۹۸۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پارکینگ پروانه به بنیاد مستضعفان تحویل داده شد

معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۲ از تحویل پارکینگ پروانه به بنیاد مستضفان برای مقاوم‌سازی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۲ از تحویل پارکینگ پروانه به بنیاد مستضفان برای مقاوم‌سازی خبر داد.

علیرضا شبنم از تحویل پارکینگ مورد توافق بنیاد مستضعان انقلاب اسلامی و شهرداری تهران موسوم به «پارکینگ پروانه» -متعلق به شهرداری تهران- که پیش‌تر بنا بود برای مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی، تحویل این بنیاد شود، خبر داد و افزود: اواخر ماه مرداد سال جاری برای انجام این کار تحویل داده شد.

وی با اشاره به بند دوم مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت‌ماه به شماره ۱۵۹۶۹/۲۱۰ تصریح کرد: نظر به تخریب ساختمان پلاسکو، لزوم تثبیت حقوق مکتسبه و ضرورت تأمین پارکینگ از یک طرف و عدم امکان تأمین پارکینگ مطابق ضوابط طرح تفصیلی در ساختمان جدیدالاحداث و نیز عدم امکان استفاده از فضای باز مجاور ساختمان بنا بر ثبت ملی اراضی و ممنوعیت میراثی وضع‌شده توسط وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و هم‌سو با سیاست‌های کاهش و کنترل حضور خودرو در بافت مرکزی شهر تهران، مقرر گردید، پارکینگ پروانه توسط بنیاد، مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی شود.

وی ضمن یادآوری این نکته که در همان مصوبه تصریح شده بنیاد مستضعفان حداکثر تا پایان سال ۹۹ موظف است این اقدام را به انجام رساند، ادامه داد: برای تحویل این پارکینگ به بنیاد، نیاز به انجام مقدماتی بود که اگرچه هنوز این مقدمات به‌طور کامل فراهم نشده، در نهایت با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان سال و برای آنکه کار مقاوم‌سازی هم به تعویق نیفتد، این اقدام صورت گرفت.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۲ با تأکید بر اینکه پس از انجام عملیات مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی نیز همچنان مالکیت پارکینگ و حق بهره‌برداری آن برای شهرداری تهران محفوظ است، اظهار داشت: باید توجه داشت صدور پروانه ساختمانی برای بازسازی ساختمان پلاسکو بدون احداث پارکینگ بوده و بنیاد مستضعفان که امکان احداث پارکینگ در خیابان جمهوری را ندارد، با انجام این تعهد الزام دیگری برای تأمین پارکینگ یا عوارض متعلقه آن نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به مستضعف چی میدن (اردنگی)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج