جاباما
۱۰۳۰۱۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جام حذفی فوتبال

تراکتور - نفت؛ جدال بر سر سهمیه آسیا

تیم‌های تراکتور تبریز و نفت مسجدسلیمان امشب برگزارکننده دیدار نخست مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهند بود.

خبرگزاری تسنیمک مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال، امروز (سه‌شنبه) با دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و نفت مسجدسلیمان آغاز خواهد شد تا در پایان این مسابقه،‌ چهره یکی از تیم‌های صعودکننده به فینال جام حذفی مشخص شود.

الهامی و تیمش که لیگ برتر را با قرار گرفتن در جایگاه چهارمی به پایان رساندند، بسیار امیدوارند تا با توجه به قرعه خوبی که در این مرحله نصیبت آنها شده بتوانند از فرصت میزبانی مقابل نفت استفاده کنند و چشم به کسب جام حذفی داشته باشند. سرخپوشان تبریزی همچنین با توجه به حضور در رتبه چهارم لیگ برتر و حضور استقلال و پرسپولیس در این مرحله، در صورت حذف تیم نفت می‌توانند سهمیه خود برای لیگ قهرمانان آسیا را نیز قطعی کنند و حداقل خیال‌شان از این بابت راحت باشد.

تیم تراکتور برای حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تقریباً کار راحت‌تری نسبت به حریف جنوبی خود داشته است و در سه دیدار قبلی به ترتیب مقابل پاس همدان، نود ارومیه و مس کرمان به پیروزی رسیده است، در حالی که شاگردان مهدی تارتار در مسیر دشوار خود برای حضور در این مرحله، سه تیم لیگ برتری گل‌گهر، شهر خودرو و شاهین بوشهر را شکست داده‌اند و به ‌نوعی شگفتی‌ساز این فصل جام حذفی به شمار می‌آیند.

نفتی‌های مسجدسلیمان اما پس از اتمام لیگ به دلیل مشکلات مالی دست به اعتصاب زده بودند و حتی حضور این تیم مقابل تراکتور نیز تا روز گذشته در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما سرانجام تارتار و تیمش راضی به سفر به تبریز شدند تا اعتصاب چندروزه خود را بشکنند. این اتفاق در حالی رخ داده است که تارتار به همین دلیل فقط یک روز تیمش را با نفرات کامل برای دیدار با تراکتور تمرین داده و قطعاً این موضوع کار او و نفتی‌ها را در این دیدار حساس سخت‌تر از پیش خواهد کرد.

صادق بابا احمدی و احمد الجبوری دو بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل محرومیت غایبان این تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهند بود و در سوی مقابل حضور رضا شکاری در تیم تراکتور نیز به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز روز چهارشنبه بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود.

برنامه کامل مرحله نیمه نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

سه‌شنبه - ۹۹/۶/۴
* تراکتور تبریز - نفت مسجدسلیمان، ساعت 19:30

چهارشنبه - 99/6/5
* پرسپولیس - استقلال،‌ ساعت ۱۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج