۱۰۳۰۲۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زوج نیمار- سوارز؛ رویای جدید پاریسی‌ها

روزنامه اسپورت می‌گوید پاری سن ژرمن قصد دارد لوئیس سوارز را به پاریس منتقل کند تا او یک بار دیگر در کنار هم‌تیمی سابقش در بارسا، نیمار، به میدان برود.

ورزش سه: روزنامه اسپورت می‌گوید پاری سن ژرمن قصد دارد لوئیس سوارز را به پاریس منتقل کند تا او یک بار دیگر در کنار هم‌تیمی سابقش در بارسا، نیمار، به میدان برود.

روزنامه کاتالان اسپورت می‌گوید بعد از آنکه مشخص شد رونالد کومان سرمربی جدید بارسا تمایلی به ادامه کار با لوئیس سوارز ندارد جدایی او از بارسا حالا از هر زمان دیگری محتمل‌تر شده. در این میان باشگاه فرانسوی PSG فرصت را غنیمت دانسته و از همین حالا تلاش برای به خدمت گرفتن سوارز و تشکیل زوج نیمار- سوارز را در دستور کار قرار داده.

زوج نیمار- سوارز؛ رویای جدید پاریسی‌ها

پاریسی‌ها می‌دانند که اگر بارسا اجازه خروج سوارز را صادر کند می‌توانند بدون کوچک‌ترین هزینه‌ای یک شماره 9 استثنایی را به خدمت بگیرند. به همین خاطر است که PSG این روزها همه توجه خود را به ماجرای سوارز و بارسا معطوف کرده.

اسپورت اما می‌گوید PSG دو سال پیش هم برای خرید سوارز تلاش کرده بود که ناموفق بود. علت این بود که نیمار از باشگاه فرانسوی خواسته بود سوارز را جذب کند چرا که نیمار معتقد بوده و هست که این ستاره اروگوئه ای بهترین بازیکن شماره 9 دنیا است. بعد از آنکه PSG در فینال چمپیونزلیگ مقابل بایرن دریافت که در خط حمله فاقد قدرت آتش کافی است حالا جای خالی یک شماره 9 کلاسیک مثل سوارز در این تیم بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

زوج نیمار- سوارز؛ رویای جدید پاریسی‌ها

پاریسی‌ها البته مدتی پیش مائورو ایکاردی را به عنوان شماره ۹ اصلی خود به خدمت گرفتند ولی او در فینال لیگ قهرمانان کل بازی را روی نیمکت بود و اسپورت می‌گوید نیمار معتقد است سوارز می‌تواند در این پست عملکرد به مراتب بهتری نسبت به ایکاردی داشته باشد.

البته روزنامه کاتالان می‌گوید PSG هنوز هیچ پیشنهاد رسمی ای به بارسا ارائه نداده و فعلاً در حال رصد وضعیت بوده و منتظر است تا ببیند آیا نهایتاً بارسلونا ستاره اروگوئه ای را به صورت رسمی در معرض جدایی قرار خواهد داد یا نه. یکی از علتهای اصلی این است که باشگاه پاریسی باید مراقب عدم تخطی از قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا باشد و در نتیجه آزاد شدن سوارز توسط بارسا برایش اهمیت زیادی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج