۱۰۳۰۲۹۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رضایی: تبانی از این واضح‌تر وجود ندارد

سرمربی مس شهربابک نسبت به اتفاقات هفته پایانی فوتبال در لیگ دسته دوم واکنش تندی نشان داد و خواهان بررسی دستگاه‌ها در این رابطه شد.

ورزش سه: سرمربی مس شهربابک نسبت به اتفاقات هفته پایانی فوتبال در لیگ دسته دوم واکنش تندی نشان داد و خواهان بررسی دستگاه‌ها در این رابطه شد.

گل دوم چوکای تالش موجی از اتهامات را به صعود این تیم وارد کرده و در این ارتباط وحید رضایی، سرمربی مس شهر بابک با اشاره به این صحنه در برنامه شب گذشته فوتبال برتر اینطور واکنش نشان داد: از آنجایی که هفته آخر را رصد کردم و چیزی که در ویدئوی گل چوکای تالش دیدم، همه چیز اظهرمن الشمس است. من نه به چوکای تالش کار دارم و نه به پاس همدان. ما فقط می‌خواهیم حق باشگاه مس شهربابک ضایع نشود. ما باشگاهی هستیم که از روز اول با سلامت کار کردیم و هیچ مشکلی نداشتیم. همه چیز درباره این گل مشخص است. در صحنه کرنر بازیکنان تیم نارنجی (شهرداری بندرعباس) همه ایستادند و توپ را نگاه می‌کنند که چطور به دروازه‌شان می‌رود! یک صحنه دیگر هم که خطا دادند اصلا نیازی نبود که با مشت بیاید به سر بازیکن حریف. با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال به تاخیر افتاده و ما شاهد تنها یک سرپرست در فدراسیون و هم سازمان لیگ هستیم، کنترل‌ها خیلی مناسب صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: این ویدئویی که نشان می‌دهید، صحنه پنالتی‌اش هم وجود دارد و بازیکن لزومی ندارد که خطای پنالتی کند. ما هر وقت اعتراض کردیم گفتند سند چه دارید، از این سند و فیلم چیزی محکمتر می‌خواهید؟ اگر به این موضوع ورود نکنیم باعث تمسخر فوتبال ما در سطح آسیا می‌شوید! اگر این ویدئو پخش شود فوتبال ما را به تمسخر می‌گیرند. چه لزومی دارد که با مشت بزند و پنالتی بگیرد؟ معلوم است که از عمد گرفتند.

رضایی با اشاره به اتفاقات گروهی که تیمش در آن حضور داشت گفت: یک تیمی هست که ۱۴ پنالتی برایش گرفتند. یک تیم دیگر هم هست که چند تیم مقابل آنها بازی نکردند و خوشبختانه تمام تیم‌ها با تمام قدرت برابر ما حاضر شدند. ما ۴۱ امتیاز گرفتیم و الان حق مان خورده شده. سال ۹۱ هم مس سونگون و البدر هم یک تبانی پیش آمد، وقتی آن موضوع ثابت شد، مس سونگون را یک رده سقوط دادند و از البدر هم شش امتیاز کم کردند. باید اگر ادعای مبارزه با فساد را داریم، از این مسائل به سادگی عبور نکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد فاتحی

      خوشگل چوکا با تساوی هم صعوش مسجل بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج