۱۰۳۰۳۶۰
۴۴۵ نظر
۵۰۵۳
۴۴۵ نظر
۵۰۵۳
پ

روحانی: نباید انتظارات مردم را بالا ببریم

رییس دولت دوازدهم با بیان اینکه باید میان انتظارات مردم و ظرفیت‌های موجود تناسبی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در هر دولتی در هر مقطعی اگر انتظارات مردم را بیش از حد بالا ببریم همواره شکست خورده‌ایم؛ اگر هر دولتی بالاترین خدمت را ارئه دهد اما انتظارات مردم را بالا ببریم، شکست خورده‌ایم. انتظارات باید در حد واقعیت های جامعه باشد.

خبرگزاری ایسنا: رییس دولت دوازدهم با بیان اینکه باید میان انتظارات مردم و ظرفیت‌های موجود تناسبی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در هر دولتی در هر مقطعی اگر انتظارات مردم را بیش از حد بالا ببریم همواره شکست خورده‌ایم؛ اگر هر دولتی بالاترین خدمت را ارئه دهد اما انتظارات مردم را بالا ببریم، شکست خورده‌ایم. انتظارات باید در حد واقعیت های جامعه باشد.

روحانی: نباید انتظارات مردم را بالا ببریم

روحانی: نباید انتظارات مردم را بالا ببریم

روحانی در نشست خبری با حضور مدیران ارشد رسانه‌ها:

* کمتر از یکسال فرصت خدمت برای ما باقی مانده و امروز بسیار مهم است که ببینیم در طول ۷ سال قبل چه اقداماتی انجام شده است، دولت چه خدماتی را مطرح کرده و دستگاه اجرایی چه اقداماتی را انجام داده و چگونه باید این خدمات را به مردم ارائه کنیم.

* (با تاکید بر اینکه ارائه خدمت بدون مقایسه زمانی یا مقایسه با دولت های قبل برای مردم کمی سخت است): تبیین شرایطی که در آن قرار گرفتیم یکی از ضرورت ها است؛ از آغاز دولت تا امروز ما سخت‌ترین شرایط را روبروی خود می‌بینیم. ما اولین دولتی بعد از انقلاب هستیم که در شرایط تحریم کار خود را آغاز کردیم؛ شرایط اقتصادی و سیاسی برای همه روشن است و در طول این ۶ سال هم سال اول و دوم در شرایط تحریمی بودیم؛ سال ۹۳ تا اواخر ۹۴ سپس در سال ۹۷ در تحریمی بسیار شدید و بی سابقه بودیم از سال قبل هم با موضوع کرونا مواجه شدیم.

* ممکن است جایی خدمت ما از گذشتگان بیشتر و جایی کمتر بوده و نقاط ضعف و قوت داشته باشیم، اما هر موفقیتی که داشتیم در سایه حضور مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده؛ نقاط قوت ما متعلق به ملت و نقاط ضعف ما برای ماست.

* در این حال نکاتی در این ۷ سال برای تاریخ کشور وجود دارد؛ می‌توان گفت ۷ سال گذشته از نظر سیاسی و اقتصادی شرایطی استثنایی بوده است؛ به هر حال در این دولت صادرات غیرنفتی ما بر واردات پیشی گرفت که از زمان دولت مصدق تا زمان ما بی سابقه بوده. همچنین ۲۶سال بی سابقه بوده که ما دو سال تورم تک رقمی داشته باشیم که در سال‌های ۹۵ و ۹۶ اینگونه بود و در سال ۹۵ بالاترین رشد اقتصادی را در جهان داشتیم.

* (با تاکید بر اینکه مقایسه عملکرد دولت‌ها بر عهده رسانه ها است نه دولت): تبیین و نقد بر عهده رسانه هاست و دولت کار خود را انجام میدهد. در این فرصت باقی مانده مثل قبل از نقد رسانه ها استقلال میکنیم و میدانیم اگر انتقادات از روی دلسوزی مطرح شود، موجب بهبود و کمال امور خواهد شد.

* (با بیان اینکه باید میان انتظارات مردم و ظرفیت‌های موجود تناسبی وجود داشته باشد): در هر دولتی در هر مقطعی اگر انتظارات مردم را بیش از حد بالا ببریم همواره شکست خورده‌ایم؛ اگر هر دولتی بالاترین خدمت را ارئه دهد اما انتظارات مردم را بالا ببریم، شکست خورده‌ایم. انتظارات باید در حد واقعیت های جامعه باشد. نتیجه‌ی انتظارات بالا و عمل بر مبنای واقعیت این میشود که فاصله‌ای میان این دو ایجاد می‌شود و این فاصله موجب یاس و سرخوردگی می شود.

* بنابراین این هم در رسانه‌های ما مهم است که انتظارات را چگونه مطرح کنیم. در این دوران سخت تحریم و کرونا یکی از مواردی که این بلیه برای ما داشت این بود که موجب وحدت و همدلی همه قوا و رسانه‌ها شد.

* وقتی ما در قدرت دفاعی چیزی بالای اس۳۰۰ تولید کردیم و موشک کروز دریایی را همین هفته قبل رونمایی کردیم، این نشان دهنده افزایش توانمندی است.

* ارائه قطعنامه علیه ایران آن هم راجع به تحریم تسلیحاتی و اینکه تبلیغ ۴۲ ساله شان این بود که تسلیحات ایران علیه جهان است و آن وقت در همان شورای امنیت فقط یک رای بیاورند این یعنی قدرت ما.

* بعد از برجام گشایشی در کشور ایجاد شد و آنچه برای ما مهم است آن قدرت ملی است.

* اینکه کشور را به نقطه ای برسانیم که به یک محصول وابسته نباشد بسیار مهم است؛ برای ما مهم است که کاری کنیم که به محصول نفت متکی نباشیم و اگر هم نفت هست، سایر محصولات از جمله پتروشیمی فولاد نیز ظهور و بروز پیدا کند. همچنین لازم است که محصولات خود را بصورت خام به فروش برسانیم.

* (با بیان اینکه «ما ۷ سال قبل هم در بنزین و هم در گازوییل وارد کننده بودیم اما امروز هم در بنزین وهم گازوییل خودکفا شده ایم و هم بنزین خود را می‌فروشیم»): تحریم‌ها مقداری مارا وادار به کاهش اتکا به نفت کرد و در بودجه پارسال اتکای ما به نفت ۹.۹ بوده و در طول ۲ سال قبل اتکای ما به نفت برای اولین بار تک رقمی شده؛ اگر تحریم نبود، این اتفاق دیرتر می‌افتاد، ما اگر هم تحریم نبود، مصوبه ای داشتیم که پولی که به صندوق توسعه ملی وارد می‌شود هرساله درصدی افزایش یابد، عملا این اتفاق( کاهش وابستگی به نفت) اتفاق می‌افتد.

* (با تاکید بر اینکه الان اتکای چندانی به نفت نداریم و ۹ درصد رقم بالایی نیست و اتکای بودجه امسال به نفت نیز ممکن است کمتر از پارسال شود) فاصله از اتکای بودجه به نفت و جلوگیری از خام فروشی از برنامه های دولت است. یک برنامه ای تدوین کردیم که بعد از نهایی شدن اعلام میکنیم؛ این برنامه چارچوبی برای یکسال پایانی دولت است و برای امسال و سال آینده برنامه ریزی خوبی در دولت انجام داده است که نشان میدهد دولت در تلاش در این مسیر است.

* طرح تحول سلامت کار بزرگی بود که در کشور انجام گرفت.

* توانمندی ما در بخش بهداشتی دوبرابر شده است.

* در اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال کار عظیمی صورت گرفته و ۹۵ برابر شده است.

* اینکه در سازمان ملل می‌رویم و می‌بینیم که از ۱۵ عضو، ۱۴ عضو طرفدار و همراه ما هستند این نشان دهنده قدرت سیاسی ماست.

*در این دولت ما با تروریسم بین‌المللی بیش از همیشه مبارزه کردیم و پیروز شدیم.

* افتخارات خوبی این دولت داشته است که امیدواریم در یک سال پیش رو هم به آن اضافه شود.

* مقام معظم رهبری همواره برای همه دولت‌ها رهنمودهایی دارند و برای ما هم داشته‌اند.

* بنظر من مهمترین توصیه ایشان تحقق اقتصاد مقاومتی بود و به نظر من امروز کشور در برابر تکانه‌های شدیدی که ایجاد شد و دشمنان فکر می‌کردند می‌توانند نظام را از بین ببرند، مقاوم‌تر شده‌ است.

* در دولت سه لایحه شفافیت، تعارض منافع و مبارزه با فساد اداری را به مجلس دهم دادیم، اما فرصت بررسی فراهم نشد؛ این لوایح را مجددا به مجلس یازدهم دادیم.

* تصویب این لوایح در مجلس کار بزرگ دولت در زمینه مبارزه با فساد خواهد بود.

* فشار حداکثری از دید همه صددرصد شکست خورده است؛ این فشار برای مجبور کردن ایران به رفتن به پای میز مذاکره در حالت ضعف بود؛ عین این کار را اواخر سالهای ۹۳ و ۹۴ هم انجام دادند و قیمت نفت کاهش دادند تا ما در فشار برای توافق قرار بگیریم؛ این کار را اسرائیل و عربستان طراحی کردند اما تاثیری نداشت.

* هدف آمریکایی ها این است که ما را در حالت قدرت دلار و ضعف ریال پای میز مذاکره برسانند و این کار امکان ناپذیر است و دیدند که نشد؛ در سالهای ۹۷ و ۹۸ کشور اداره شد و در سال ۹۹ نیز ان شاءالله کشور اداره خواهد شد و در سال آینده نیز کشور اداره خواهد شد؛ بنابراین آمریکایی ها در هدفی که در سیاست فشار حداکثری داشتند دچار شکست قطعی شدند و آنها می‌خواستند دنیا به سمت آنها بیایند؛ آمریکا میخواست علیه برجام کار کند اما هیچکس قبول نکرد. امروز در سازمان ملل و در مجامع جهانی اگر بحثی درباره برجام میشود جز آمریکا و یکی دو کشور که از اذناب آمریکا هستند دیگران با آمریکا همراهی نمی‌کنند.

* روحانی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها می‌خواستند کشور را به بحران بکشانند و مردم به خیابان‌ها بیایند اما دچار شکست قطعی و حتمی شده اند؛ مردم را مقداری به زحمت انداختند و خودشان نیز در دنیا بی آبرو شدند.

* دولت بعدی آمریکا چه این دولت باشد و چه دولتی دیگر باشد حتما به فکر راه حل جدید می‌افتند؛ چون راه فعلی جواب نداده است و مجبورند راه را تغییر دهند اما ما فعلا بر مبنای اینکه تحریم هست و باز هم ادامه می‌یابد کشور را اداره میکنیم؛ ما توانیم کشور را اداره کنیم. برخی از دوستان در سال ۹۷ پیش بینی تورم سه رقمی میکردند اما در ماه‌های آخر ۹۸ تورم کاهش یافت؛ الان تورم سالانه ما ۲۵ درصد است. پیش‌بینی هایی که برخی حتی اقتصاددانان داخلی می‌کردند محقق نشده است.

در ماجرای کرونا نشان دادیم که علی رغم تحریم و مشکلات در مقایسه با سایر کشور ها یا جلوتر حرکت کردیم یا در جایگاهی برابر قرار گرفته‌ایم. در ماجرای کرونا اروپا و آمریکا به روزهایی رسیدند که با کمبود تخت مواجه شدند اما در بدترین شرایطی که ما پیدا کردیم، بار هم تخت خالی داشتیم؛ علی رغم فشارها میتوانیم با وحدت کشور را اداره کنیم و اگر وحدت و یگانگی ادامه پیدا کند فشار آمریکا دچار شکست خواهد شد.

* با تک نرخی شدن ارز مخالف بودم.

* در داستان کرونا صادرات و واردات ما متوقف شد و بازگشت پول‌ها کمی به مشکل خورد اما تصمیم دولت ایجاد بی‌ثباتی در اقتصاد نیست.

* کسری بودجه امسال و سال آینده تامین شده است.

* اصلاح ساختار بودجه همچنان در دستور کار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روحانی

      همه مغازه ها باز هستند ، پس چرا شرایط سخت رو نتونم ببینم !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رویت را برم سنگ پای قزوین
        سنگ پای قزوین هم شرمنده شد

      • بدون نام

        مردم شما رو شناختن انتظاری ندارن هیچ هیچ هیچ

      • کلافه

        کاری با مردم کردی که همه افسردگی گرفتنددیگه ازتوانتظاری ندارند

      • بدون نام

        انتظارات ما نسبت به ثروت فراوان کشور هیچ است ، اگر کشور فقیری (البته بجز مردم ) نبودیم انتظاری نداشتیم

      • ajab

        آقای رئیس جمهور درست میفرمایند. انتظارات مردم بالا بردن و ار ما انبه و آناناس درخواست کردن و ما مجبور شدیم این جنس گران و لوکس که مردم عادی توان خرید آن را ندارن از ونزوئلا بخریم این قدر اوقع مردم بالا نبرید

      • بدون نام

        آنچونان رونق اقتصادی ایجاد کردی و اونچنان درآمد سرشار فراهم کردی که مردم دیگه انتظاری ازت ندارن.
        تو چرا تموم نمیشییییییی

      • بدون نام

        مردم از کشور سوم نفتی دنیا،کشور اول گازی دنیا،جوان ترین کشور منطقه،با 9% کل منابع دنیا باید به چه میزان توقع داشته باشند؟

      • بدون نام

        در این مملکت به تناسب مقام،دروغ های بزرگتری به مردم تحویل داده میشه.دوروز پیش دروغ عظیم ۴.۵ میلیون مسکن(اونم با وزارت کسیکه بعد از ۵ سال گفت افتخار میکنم در دوران وزارت من یک مسکن مهر هم ساخته نشده)به خورد ملت دادید امروز هم از دستاورد های نداشتتون صحبت می کنید.کاش انقدر با تقوا بودید که حداقل اگه مردم رو بدبخت کردید،عذرخواهی میکردید ویا حداقل انقدر دروغ به خورد ملت نمیدادید.ما احمق نیستیم.

      • بدون نام

        ملت از همه شما متنفرن پس بیشتر از این روی اعصاب ملت راه نرید که کار دست خودتون میدید

      • بدون نام

        انتظار یه زندگی متوسط رو هم از مردم باید بگیریم و بگیم باید تو بدبختی زندگی کنید

      • ازغر اقا

        فقط میشه لعنتت کرد روحانی
        خدا لعنتت کنه که مردم به خاک سیاه نشستن
        خدا لعنتت کنه
        حداقل استعفا بده

      • بدون نام

        برنج هندی ۲۰۰ هزار

      • بدون نام

        ایول ب رو.....اگر در ژاپن زندگی میکردی..تابحال هزاران مرتبه خودکشی کرده بودی....
        سنگ پا هم بیشتر از یکسال دوام ندارد...خیلی سوپری

      • شمارو دنبال میکند

        مردک کسری بودجه آورده
        حالا دست تو جیب مردم میکنه
        از مملكت داری هیچی بلد نیستند
        هیچ

      • کاظم.

        حضرت عباسی این جز حرف و سخن گفتن و جلسه کار دیگری هم بلده؟؟ هرروز فقط داره حرف میزنه؟؟!!

      • بدون نام

        واقعا خیلی زور داده
        یک نفر ۸۰ ملیون ادم رو روی یک ناخن بچرخونه و مسخره کنه و همه اشون رو با گوشهای دراز تصور کنه
        و ادمهایی هم دوروبرش هستند که این تصور احمقانه رو تایید کنند

      • ناشناس

        لطفا به شعور مردم احترام بگذارید. ما زیر خط فقریم.تو رو خدا تا آخر سال کاری با ما بدبخت بیچاره ها نداشته باشید. ما
        دستامونو شستیم و قول میدیم انتظاری نداشته باشیم. ولی اینو بدونید خدایی هست

      • حسین کرد شبستری

        به لطف خدا محبوبیتتون در بهترین وضیعته!

        شما دائم دم از رونق میزنی!

        آنچنااااااااااااااااااان رونق اقتصادی ایجاد کنم شعار مردمه یا حضرتعالی؟


        برجام برجام که میفرمودید همین بود؟


        مردم انتظار دارند به قولهایی که دادی عمل کنی!

        اگر انتظار زیادیه! شما به بزرگواری خودتون ببخشید!

        اگر شما و دوستانتان سکوت کنید نمی میرید!
        خداوکیلی بگذار این یکسال هم تموم شه!

        ما که به شما رای ندادیم اما داریم از مدیریت درایت و تدبیرتون مشعوف میشیم!

      • محمد

        دوستان متوجه منظور ایشون شدید؟
        میگن وقتی به مردم رو بدی شکست میخوری تجربه ای که از زمان محمدرضا به دست آوردن و نمیخوان دوباره تجربه اش کنن

      • بدون نام

        روحانی ولنجک نشین بی درد

      • بدون نام

        هربلایی سرملت اوردین الان دیگه براشون هیچ فرقی نمیکنه چیکارمیکنین چون کاری نمیتونن بکنن .همون حرف شما شده توقع شون بیش ازحد اومده پایین

    • بدون نام

      کدام انتظارات مردم !!!!!؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ایرانی

        همینو بگو کدوم انتظار

      • علی

        خجالت بکش مملکت نابود کردی انگلیسی شیاد

      • انسانم آرزوست

        موندم چطور روش میشه بگه مردم ذله شدن ایشون جوری حرف میزنه انگار بهشت واسه مردم درست کرده خدا واقعا دیگه جوابتونو مثل جوابگویی شما به مردم بده

      • بدون نام

        چه کسی میخواهد انتظارات مردم را بالا ببردحتما باز کسی است از جمع خود شماوبرای منافع خود شما ویاران

      • بدون نام

        خب راست میگه بنده خدا ببینین الان تنهاانتظاری ک داریم اینه ک این حرف نزنه هیچ کاری هم نکنه!!!!دولتهای بعدی یادبگیرن

      • ناشناس

        آقای روحانی شما نگران نباشید مردم ایران از شماها جز نکبت بدبختی چیز دیگری انتظار ندارند

      • رادمهر

        فقط برید ازاین خراب اباد

      • بدون نام

        انتظار واقعی ما تو این وضعیت فقط مرررررگ هست آقای روهانی

      • پدرام

        لعنت به اونایی رای دادند وبه این .....هم رای دادند!؟

      • بدون نام

        یا امام حسین خودمون رو به تو میسپاریم این حسنک باز حرف زد

      • بدون نام

        هیچی والا انتظاری کسی ازاین نداره فقط حرف میزنه

    • بدون نام

      ازمردم بدبخت انتظاریم میبینین شماها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعاکه .. ..

      • ل

        اره دیگه مردم نباید اروپایی فکر کنند باید در حد افریقا و افغانستان توقع داشته باشند تا اقازاده ها راحت باشند

    • بدون نام

      چیکار کردی که انتظار مردم و بالا نبرید ....

      پاسخ ها

      • بیخانمان

        فردا روزی میریم رای میدیم بازکه بدلره وبدتر بیاد

    • طاهررحمتی

      آ ره چون فقط میتونی واسه دامادت کار جور کنی نه واسه بچه مردم ... اره توقع مردم رو بالا نبرین....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه های کدوم مردم؟
        بچه های مردم سوریه؟ بچه های مردم عراق؟ بچه های مردم لبنان؟ یا بچه های مردم ایران؟

    • بدون نام

      ما انتظار داریم شما هیچ کاری نکنید اگه ممکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امروز برنج هندی پرسیدم ۱۹۰ شده

    • ناشناس

      قرار نبود گشایش ایجاد بشه؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فک کنم گشادی ایجاد شد نه گشایش ههههههه

      • فرخ انتظار

        حسن آقا با کلیدت قفل بدبختی و فقر باز کردی

    • علی

      کدوم انتظارات خودت یه کلید دستت گرفتی گفتی صد روزه چنان میکنم؟حالا مثلا چکار کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلیدبرای دختر خودش بازکرده که باپول این ملت در خارج از کشور عشق وحال کنه

    • بدون نام

      آره راست میگه مردم همیشه باید یه شکم گرسنه یه شکم سیر باشند وگرنه ا...

    • Fu

      اصلا تو و دار و دسته ات کاری جز خرابکاری هم کردین که انتظار مردم رو بالا یا پایین ببرین؟ آخرین ضربه تو به مردم همین گشایش اقتصادی بود که دیدیم چی شد

      پاسخ ها

      • شعبانی

        آخر چکار برای مدم کردید که میگویی انتظارات مردم را بالا نبرید مخصوصآ تو رییس جمهور دروغگو هر روز تو تلوزیون حرف میزنی و هودت راسبک میکنی برو بشین تو خونه و سبزی پاک کن بهتره

      • مردم

        اگرازاول دولت گوش به حرف رهبری داده بودی مملکت به گند کشیده نمی شد

      • احمد

        بادروغگویی رای اوردی الان هم مردم بدبخت کردی من که حلات نمی کنم ازتو ودولت توناراضیم.تووامثال تو باعث می شن مردم رای ندن

    • حق گو

      ازابتدای اتقلاب اسلامی تاکنون تحریم هابوده ومردم هم درحال مقاومت بعضی ازمسولین دلسوزدرحال خدمت وبیشترآنها درخزانه درحال سرقت .دردولت جنابعالی تحریم بوده، تدبیرنبوده
      شعارگرایی بوده ولی بعضی وزرایت قصدمدیروارداتی هم داشتند!!!!
      همه ی امیدتان به ببرون بود؛ انقلابی های تسیلم بیگانه!!!!

    • مجید

      یک لقمه نان برای سر سفره انتظار زیادی نیست

    • بدون نام

      چقدر وقیحین شماها

    • بدون نام

      داشتن سه وعده غذا، سرپناه، حقوق مکفی، برای شما می‌شود انتظار بیجا؟
      مثل انسان زندگی کردن، سر وقت حقوق گرفتن، شرمنده زن و بچه نشدن، انتظار بالاییست؟

      پاسخ ها

      • ح ق

        ما هیچ انتظاری ازشما نداریم فقط حرف نزن تورا جان بچه هات این یکسال را هیچی نگو ول کن دیگه مردم تورا نمیخوان بگیم غلط کردیم راضی میشی

    • بدون نام

      دیگه یه نفس کشیدن مونده عمو حسن .همین رو هم از ملت بیچاره بگیرین

    • بدون نام

      دلار سه هزار تومانی شد بیست وپنج هزارتومان.واقعا بینظیره..نمیدونم چی باید بهت بگم.

    • بدون نام

      حسن نابودمون کردی انشا.. خودتو دارو دستت بلایی سرشون دربیاد که سرما اوردید

    • بدون نام

      وقاحت تا کجااااااااا

    • بدون نام

      مگرشمابرای ماچی برآورده کردی ؟که میگی انتظارات مردم بالامیرود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی مردم انتظارشون بالا نیست تو لایق این مردم نیستی این حرفت توهین به ۸۰میلیون ادم هستش ایرانی اگه باشی این حرف رو نمیزدی اقای ولنجک نشین بی درد

      • بدون نام

        باشه من حناق میگیرم . انتظاری هم ندارم

      • بدون نام

        ما بی عرضه هستیم که به یک ادم چاخان مثل تو رای دادیم این هم جواب مردم از موقعی جنابعالی شدی رئیس جمهور مردم بجز بدبختی وفلاکت چیزی عایدشان نشده

    • مهدی

      انتظارات؟؟ مردم حقوق اولیه ای که هر انسانی باید داشته باشه هم واسشون آرزو شده. انتظار پیشکش.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش اون دستمن مشکست به تورای دادم.

    • بدون نام

      دروغ که هناق نیست,کنتور هم که نمیاندازه ,هر چی دلت میخواد بگو,درخشان ترین تاریخ کشور از لحاظ اقتصادی دولت تو بوده?
      خاک بر سر من که واسه اینکه به تو رای بدم
      5ساعت تو صف وایستادم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز هم میری تو صف برا نفر بعدی

      • الهه اریایی کیا

        واقعا

      • ایرانی ضد دروغ

        ضمنا همشون خائنن و پادو ... هر وقت روحانی و احمتی‌نژادو باقی شرکارو یکی دیدی تازه چشمات باز شده بر حقیقت ... دنیا هم اینارو میخواد چون بلدن پول و مغزامونو بنفع غرب و چین و روس چوب حراج بزنن

      • بدون نام

        ههههههه

      • خسروشاهی

        دلم سوخت

    • حسام

      حضرتعالی یادتان هست که می خواستید از مردم رای بگیرید چه می گفتید؟ مگر نگفتید چنان رونق اقتصادی ایجاد کنیم که مردم به یارانه محتاج نباشند. مگر شما نبودید که می گفتید در دولت احمدی نژاد قیمت ارز بالا رفت چون کار کارشناسی نبود و استبداد رای حاکم شده بود. چگونه است که امروز همه مقامات اقتصادی دولت می گویند با ارز 4200 تومانی مخالف بودند و شما نظر خود را تحمیل کردید. پس معلوم شد شما از دولت قبل از خود صد برابر بدتر عمل کردید و مردم را بدبخت کردید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون ایشون خوب می دونن که مردم رو طوری گرفتار کردن و اون قد پیچوندن که حافظشون دیگه کار نمی کنه و حتی حرف دیروز جناب ایشون را به یاد ندارن و اصلا تاریخ را فراموش کردن.

      • بدون نام

        همینطور هم شد و سال‌های ۹۳ تا ۹۵ تورم تک رقمی بود و رشد اقنصادی ما در جهان اول شد ولی بعدا فشار حداکثری تحریم های آمریکای ظالم و بعد کرونا مقداری فشار را زیاد کرد پس هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید نه رئیس‌جمهور محبوب و زحمت‌کشمان! گول القائات دشمن در ماهواره‌ها یا شبکه‌های معاند را نخوریم و روی پای خودمان راست قامت بیایستیم و دشمن را مایوس کنیم ان‌شاءالله

    • بدون نام

      انتظار بیجا مردم باعث توقع کاذب بین مردم می شود .
      و همیشه فکر می کنند دولت نوکر مردم است .
      درصورت که قوه اجرا بر مردم حاکم است .
      و بر دوش مردم سوار و دستور می دهد .

      پاسخ ها

      • مینا

        یه جوون چند سال کار کنه یه ماشین پرای ۱۰۰ میلیونی بخره این انتظار زیادی هست

      • عیسی منصوری

        خدا جای حق نشسته الهی به امید تو

    • بدون نام

      مااز شما انتظاری نداریم انتظار شما از ما بالاست

    • بدون نام

      دردروغ‌گفتن‌دست‌کمی‌ازترامپ‌نداری‌‌چطورنداریدحقوقهای‌نجومی‌دریافت‌میکنیدچطورنداریداین‌همه‌غارت‌اختلاس رشوه‌قاچاق‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی رو با ترامپ مقایسه نکن لطفاً ، ترامپ هیچوقت دروغ نگفته

    • بدون نام

      دروغگو کدام انتظارات دیگه دروغ نگو خسته شدیم

    • بدون نام

      ایکاش قانونی تبصره ای چیزی بود که با اتکا به اون ، به این آقا می گفتیم که دیگه صحبت نکنه . آخه مرد حسابی مردم به تو رای ندادند که موشک هوا کنی و پزش رو بدی . هرچی طبقه متوسط بود بردی زیر خط مطلق فقر ، دیگه چه توضیحی میدی آخه ؟

      پاسخ ها

      • بچه‌ نظام‌ اباد‌ تهران‌

        نه‌ که‌ خیلی‌ میرسی‌ به‌ مردم‌ خجالت‌ بکش

      • بدون نام

        جناب روحانی عزیز کی انتظارات مردم را بالا میبرد خود شماها هستید که به خاطر بدست آوردن آرای مردم، مردم را با وعده و وحیدی دروغین و مردم با صداقت خودشان به پای صندوقهای آرا میکشانید.

      • ح ش

        شما اصل قانون هستید مردم شرمنده باشه ما انتظار ی نداریم

      • بدون نام

        ای کاش روحانی در طول عمرش فقط یک بار حرف راست میزد که وقتی بدرک واصل شد مردم بدانند ،لااقل یک حرف راست گفته است!!!!

      • بدون نام

        بخدا‌هرچه‌فکر‌میکنم‌نظری‌بدم‌با‌۷۵‌سال‌سن‌
        نظری‌ندارم‌ایخدا‌حق‌این‌ملت‌نجیب‌رااز‌ان
        کسی‌که‌این‌مملکت‌را‌به‌این‌روز‌انداخته‌بگیر

    • سالار

      تو مدت این هفت سال چه گلی به سر مردم زدید؟
      بازم به دولتهای قبل حداقل یه کاری یه خدمتی واسه مردم انجام میدادند
      در دولتهای قبل هم تحریم بودیم اما تحریمهای بیشتر باعث وبانیش خودشما بودید که گفتید ما بهترین تیم مذاکره کننده داریم ما می دانیم چطوری باید حرف بزنیم
      نتیجه مذاکرات چه شد؟ برجام بی فرجام
      همه امتیاازات به دشمن دادید بدون گرفتن امتیازی و تحریمهای بیشتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      کدام انتظار را برای مردم گذاشته اید
      با دروغ
      و ریا رییس جمهور شدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای خدابکش زیبا کلام رو

    • گل مولا

      من از طرف روحانی ، از همه مردم عذر خواهی میکنم ، انگار نمیفهمه چی میگه

      پاسخ ها

      • نام آور

        ای روباه مکار بیش ازاین ازشما وکابینه ات
        انتظار نداشتیم.ثوبات را ازبازارگرفته ای که
        همه کلافه اند

    • بدون نام

      چه کارکردی از وقتی اومدی ماشین گرون خونه گرون اجاره خونه گرون بیکاری بیش ازحدخوردوخوراک گرون حیف ک خودکشی گناهه این کارومیکردم همه خدا بگم چی کارشون کنه کسایی ک به تو رای دادن

    • بدون نام

      چکار بزا مردم کردید الان تنها چیزی که مردم دارن ازش استفاده میکنن هواست میخوایم اینم بگیرید واقعا مردم چه انتظاراتی دارند...

    • شاهین

      راست میگه دیگه مردم همواره باید در فقر باشن و قانع و هیچ انتظاری نداشنه باشن از دولت. زندگی نخوورو بمیر. اینم سیاست جدید مملکت داریه. هفته دولت مبارک!!!

    • باران

      امیدوارم خون امام حسین یقه ی هر چی مسئول نا مسئول هست رو به حق عزای حسین بگیره ،بابا پدرمون درومد ،خوابید

    • بدون نام

      ملت از شما انتظاری ندارند. خاطرت جمع

    • بدون نام

      انتظار برادرت چی؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این هر روز ی رول جدید را بازی میکنه!!!!

    • امید

      کلید کلید دولت امید

    • بدون نام

      فقط‌باید‌بمیریم‌که‌‌یک‌وقت‌انتظار‌نداشته‌باشیم

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه که بعد از انقلاب دومین دولتی هستی که مردم روبیچاره کردی اولیش دوران رفسنجانی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمدی نژادو یادت رفت بگی؟ روحانی و احمدی نژاد مملکتو نابود کردن

      • بدون نام

        اولیش احمدی نژاد بود دومی روحانی

    • حقگو

      داشتن یه خونه وماشین شغل برای یه جوان انتظارزیادیه کدومشوبراجوان ایرانی ردیف کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله که انتظار زیادیه،اصلا چه معنی داره جوون راحت زندگی کنه ، جوون باید از غصه پیر بشه .

    • بدون نام

      بالاترین خدمات شما گرانی مسکن و خوردن پول ملت در بورس است.

      پاسخ ها

      • حسین

        مردم را به خاک سیاه نشاندی.تحریم ها نشانه بی سیاستی است.

    • بدون نام

      خدایا رو رو برم

    • علی.م

      تو موقع انتخابات تا میتونستی با شعارات انتظار رو بالا بردی. اصلا من بیخیال حرفایی که زدی میشم فقط وضع موجود رو بهتر کن.

    • امین هستم

      شما جیب ما رو نزن ما دیگه انتظاری نداریم

      پاسخ ها

      • احمد

        کار از جیب بری گذشته داااش من نون از سفرموووون ندزده
        بسه این همه ........ و در آخر باس بگم
        برررررروووووووو دیگه دوست ندارم
        اسمتووووو نمیخوام باااااارم

    • پدرام

      کاش روزی بشه بااین همه بدبختی قیافه تو را نبینیم!

    • وطن پرست

      آمریکا بی سابقه ترین تحریم تاریخ جهان را علیه ملتی ایجاد کرده که نه مذهب و نه تاریخ و تمدن آنها شاهد هیچ تهاجم و کشتاری نبوده بلکه همیشه مورد تهاجم قدرت های بیگانه قرار گرفته است.....پس مشکل ما یک مشکل داخلی صرف نیست....کمی واقع بین باشم ک هدف ملیت ماست

    • بدون نام

      واقعاً متاسفم برات آقای روخانی.
      خدا جوابتو بده

    • kak

      مردک خانه و زندگی ما را نابود کردی حالا میگویی انتظارات مردم را بالا نبرید !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقته

    • فولاد

      مردم تو رو زن و بهشون از فقر خجالت میکشن آقا را ببین

    • ابوالفضل

      انچنان گشایشی ایجاد بشه!

    • عبداله

      ففط سکوت میکنم امروز یادت باشه حرف امام خمینی که گفت بترسید از آنروز که مردم برخیزن از اعوذ به الله نه انقلابی می‌ماند نه اسلام در این دیار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه

    • ادریس رزاقی

      حق با روحانی هستش بسه مردم کم و بیش نفس که می کشن ببینید این همه عدالت , امکانات , حفظ ارزش های دینی , حفظ جامعه سالم و ارزشهای خانوادگی , کاهش آمار معتادین ,کاهش تلاق و جرم و جنایت , کارآفرینی , اقتصاد آرام و بدون تورم در نهایت رشد ارزش پول ملی , مردم قدر بدونید دیگه بستونه

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه مردم جز حقوق شهروندی زندگی راجت و بی دغدغه بدون قسط و قرض و بدهکاری چی میخوان مردم موندن و آرزوهای برحق دور از دست

    • بچه مرشد

      یه لقمه نون و یه سقف بالای سر شد توقعات

    • امیدم

      مگه شما از مردم انتظارییم برآورده کردین ؟

    • بدون نام

      سیراز گرسنه خبر نداره

    • بدون نام

      چنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که...
      ما برنامه یه ماهه و یک هفته ....
      باالله .اگه نمی شد گره مشکلات را باز کنم نمی آمدم...
      این حرف های یه عمر عاص زاده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      اونموقع که کلید گرفتی بودی دستت که رای بیاری چرا این حرفو نمیزدی

    • بدون نام

      از دوشنبه گشایش اقتصادی ....
      چطور شد

    • بدون نام

      تو هم زیاد حرف نزن حال و حوصله تو خیلیا ندارن

    • بدون نام

      دولت و غیر دولت نداره ، همتون ...

    • بدون نام

      انتظار‌مردم‌وقتی‌بالا‌رفت‌‌که‌ما‌فهمیدیم‌برادش‌دزدی‌کرده‌رسانه‌ها‌همش‌تقصیر‌شماست‌چرا‌اطلاع‌رسانی‌میکنید‌که‌انتظارات‌مردم‌بالا‌برود‌حواستان‌را‌جمع‌کنید‌روحانی‌کلید‌داره

    • بدون نام

      جان هر کس دوست داری اصلا حرف نزن این چند ماه

    • بدون نام

      ثمره‌ی ۱۵ سال کار کردنم میشه یه ماشین زپرتی.

      پاسخ ها

      • a

        الان باید به این چی بگی

      • ح ق

        چه انتظاری ملت ازشما دارن برو استعفابده تورا جان عزیزت فقط برو

      • بدون نام

        واقعاخیلی روداری مردم بدبخت باهر سازی که شمامیزنیدکنارمیان واقعا ثابت کردی بی کفایتی وپرروی هستی

    • بهنام

      جوک سال: روحانی میفرمایند انتظارات مردم نگون بخت ایران رو بالا نبرید. آقا گوش کنید دیگه

    • بدون نام

      روحانی بچت بدون نان شب نخوابیده یک جمله زیاد حرف هست بهت بهت بگم ....وووو؟

    • بدون نام

      شما ناراحت نباش كسي از شما انتظار ندارد تكليفمان روشن است

    • بدون نام

      راست میگه دیگه مگه اینجا سوئیس یا نروژ هست که اینقدر انتظار دارید.

    • بدون نام

      اخه چه کار مثبتی برای مردم کردی ما که دیگه هیچ ارزشی نه به خودت نه به سخنانت داریم هر حرف وسخنی هم داری فقط برای خودت بزن شماها که زندگی مردم رو نابود کردین و دست از سر مردم بر نمی دارین

    • بدون نام

      فعلا تنها انتظار ما اینه که از گرسنگی نمیریم

    • بدون نام

      شما ببخشید خیلی به شماها و آقازاده هاتون فشار اومد

    • ۹

      گرانی کمر مردم را شکسته حالا می گوید انتظار مردم را بالا نبرید

    • بدون نام

      روحانی هشت سال مردم بدبخت کردی یک مثال پراید کسی سوار نمیشد شد 90ملیون?!

    • گل آقا

      بابا همون اول گفتن روحانی ۴سال دومش خراب میکنه کسی باور نکرد.

      پاسخ ها

      • ح ق

        بقول گل اقا ۴سال دوم شروع به خراب کاری کرد این یکسال کی تمام میشه مردم ی نفس راحت بکشند بامید انروز

    • بدون نام

      مردم ایران بی توقع ترین مردم جهان هستند وبا کمترین انتظارات، فقط زنده هستند؛زندگی که نمی کنن.

    • بدون نام

      چقد هم انتظاراتمون بالا

    • بدون نام

      کدوم انتظار ما داریم از گرسنگی میمیریم

    • ایرانی

      شما اگه کف هرم نیازهای مازلو رو برای ما فراهم کنی ما میذاریمت روی سرمون حلوا حلوات میکنیم. الان میفهمم چرا شرمنده نیستی چون واقعا ....

    • بدون نام

      افتضاح می کنیم
      توقع مردوووووم روووو
      عللللللللللللی برکته اللللللله
      اعی بترکی توووووووو

    • بدون نام

      روحانی برو دیگه اقا نمیخوایم باشی

    • شمارو دنبال میکند

      عجب آدمی هستی تو روحانی
      حیف مردم گولتون خوب میخورند

    • ایرج فریدون

      شما همون اولش هم هیچ انتظاری رو برآورده نکردین؛درعوض هر چی تونستی مردم رو چاپیدی

    • محسن

      اگه منابع محدود پس اختلاس هارو بابا من کرده؟

    • بدون نام

      چرا انتظارات مسئولین از مردم زیاده ؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید ما بدهکار هستیم به اینا خبر نداریم

    • بدون نام

      مرد:،نباید در انتخابات انتظارات دولت را بالا ببریم،دولت واقعیت ها را بایدببینند

    • بدون نام

      ببین تو رو خدا مملکت دست کیا افتاده...

      پاسخ ها

      • ح ق

        توباید بری مسجد برای مردم روضه بخونی تورا چه به ریاست جمهوری حسن فریدون

    • عاشق ایران و ایرانی

      کلید ساز اگه توقع مردم بره بالا مجبوری توقع خودت و دور و بریهایت را پایین بیاری و جورش جور نیست

    • بدون نام

      رو که رو نیست

    • رضا

      ککککلللللییییدددد. ساز مردم همون هایی هستند که بهت رای دادند نمک نشناس. خدا اون دنیا حسابت را پس بده. انسان با حیوون اینجوری صحبت نمیکنه که تو با مردم.ک مسلمون داری حرف میزنی

    • مهدی حسین پور

      چرا فروش سهام عدالت واریز نمیشود

    • بدون نام

      چکار کردین برای مردم که نباید انتظاراتشان بالا ببرین

    • بدون نام

      راست میگه دیگه زنده موندن تو ایران انتظار زیادیه باید کمش کنن بالاخره

    • محمد

      اون موقع میخواستی بیای بلدم بلدم قمپز در میکردی حالا چی شد؟

    • بدون نام

      اگر جنگ میشد جای8 سال18سال
      حداقل عزتمون حفظ میشد جلوی زن و بچمون

    • بدون نام

      از این بدتر حقمونه

    • ایمان

      خواهش میکنم ازت فقط زودتر برو

    • رضا

      سلام راست میگه بنده خدا
      انتطارات مردم‌ خیلی بالاست
      اصلا چرا مردم باید زنده باشند

    • مهراب

      راست میگه خب حسن کلید
      علی برکت الله

    • بدون نام

      لااقل بقیه ایام خدمت را حرف نزن

    • مهدی حسین پور

      سهام عدالت محله دوم واریز نمی‌شود

    • امیر

      خوشم میاد همشون آخر دوره دومشون ... میشن، معلومه چی میگی، در کف تموم شرایط زندگی انسانی داریم زندگی میکنیم میگی انتظارات نباید بالا بره؟؟؟!؟!
      یهو بگو ۱بح تا شب نون خصک بخوریم و راحت دیگه....
      لعنت به ما که برای بار هزارم خر شدیم و رای دادیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • فولاد

      جون بچک دیگه بسه. از بس خوده ایم و تو خانه اجاره ای گشتیم و مانند گربه هر روز بچه هامون. توی این کوچه و اون کوچه گرداندیم بسم ونه. حرف تو را کامیون بذاریم عزیز مردم بدبخت را عصبانی نکن سواره بی خبر از پیاده

    • بینام

      دیگه مردمی وجود ندارند تا انتظاری از تو و دولتت داشته باشند , مگه اینهمه فشار اقتصادی و فقر و بدبختی و تورم چیزی مانده از ما توقع انتظار بیش از اندازه داشته باشیم, واسه خرید نون شب مانده ایم

    • بدون نام

      بابا خجالت هم خوب چیزیه یه کم ازرو برو

    • تنها

      سما که لیاقت اداره کشور را نداشتید چرا امدید مردم را اسیر کردید همه وضع اقتصادیمون خرابه بجای پیشرفت ،پسرفت کردیم.شرمنده بچه هامون شدیم بادلهره زندگی میکنیم بهنرخ ریال حقوق میدی با نرخ دلار باید مایحتاجمان را تامین کنیم واقعا در حق لشریت ظلم کردی تاریخ چهره منفور تو رو فراموش نمیکند

    • بدون نام

      مامردم ازهمه شماهاقطع امیدکردیم وازتون انتظاری نداریم پس خیالت راحت

    • بدون نام

      ... کدام پیشرفت، هرروزمان بدترازدیروزبوده، فقط آه و ناله و حسرت و استرس وعقب ماندگی..

    • بدون نام

      مگه چکارکردی واسه مردم ازوقتی اومدی بیچاره کردی مردمو باگرونی

    • محمد

      موندم چی براش بنویسم که خیالم راحت شه

    • محمد حسین عسگری

      توی این ۷سال هیچ کاری برای مردمت نکردی جزو اینکه بدختی اوردی پرو پرو میگی انتظارات مردم بالا میره خدا پدر مادر احمدی نژاد رو بیامرزه چقدر به مردم خدمت کرد از موقعی که تو اومدی نه پول اجاره خونه دارم بدم نه واسه بچم میتونم یه لباس بخرم یخچالم هم خالیه همش میترسم یه مهمون خونم بیاد ابروم بره خدا خودش جوابتو بده به همین شبای عزیز

    • بی نام

      اره شکمو سیر
      جیب پر پول
      محافظ درب خانه
      خانه ولنجک
      اسکورت ماشین ضد گلوله
      سفرهایی خارجه
      برای سران نه مردم
      انتظار مردم بالا نبریم به خودمان نمیرسه

    • بدون نام

      حق دارید نگاه قبض برق ها بکنید
      نگاه به قبض های اب گاز بیندازید
      مردم بیچاره کردید رفت با ۴۵ تومن یارانه
      پدر مردم دراوردید کمی خجالت بکشید
      ا

    • بدون نام

      آقای
      روحانی
      مرسی
      که
      هستی
      فقط
      همین

    • بدون نام

      اره بخدا این اقا راست میگه کسی که سیر باشه جفتک میندازه

    • منصوری

      ما واقعا از دولت بیش از حد توقع داریم روحانی حقیقت رو میگه ،این توقع هستش که ما درخواست داریم از دولت که بجای مدرسه و مسکن و بیمارستان ،برای سوریه و لبنان به فکر مردم سیستان و بلوچستان ودیگرمردم نیازمند ایران زمین باشن،مگر این نفت و گاز مال مردم نیست ما ایرانی ها چه سهمی از این منابع داریم

    • اخلاقی

      از همترازی وهمسان سازی حقوق بازنشستگان اگر رهنمودی می داشت بهتر بود

    • شهرام

      واقعا دیگه حرفی ندارم بهش بزنم ..اخه فقط مونده یک نفس کشیدن پس انتظار اونم نداشته باشیم ؟به نظر من دروغ گو ترین و با اختلاس ترسن دولتی که تو کل دنیا دیده شده رییس جمهور خودمون است

    • بدون نام

      چرا تو ایران هرکی به جایی مرسه توهم میزنه

    • سجاد

      الان دیگه انتظارات مردم ده متر هم زیر سطح زمین... شما خجالت نمیکشید!؟

    • بدون نام

      ما اصلا ازتون انتضار نداریم... از وقتی شماها اومدین سر کار فکرش رو نمیکردیم داریم رای به بدبختی مون میدیم

    • بدون نام

      مردم روب خاک سیاه نشاندید

    • س ف

      حرفی برای گفتن ندارم حالم بد شد

    • بدون نام

      انتظار مردم بالا نرفته اونی که انتظارش از دولت تو بالا رفته بود برادرت بود

    • بی‌نام

      این‌انتظارات‌کم‌هم‌واسه‌خودت‌اطرافیانت
      وزیرووکیل‌وزن‌وبچه‌ات‌هم‌تعریف‌کن
      کم‌بخورقانع‌باش‌‌..رژیم‌بگیرو....
      نخوردن‌ومردن‌فقط‌واسه‌مردمه
      خجالت‌خوب‌چیزیه..که‌یافت‌نمیشه

    • بدون نام

      بسه اقای روحانی از بس گشایش ایجاد کردید توی این ۷ سال دیگه مردم پر توقع شدن...
      این یکسال رو لطفا کاری انجام ندید که مردم پر توقع نشن

    • بابک

      اینم بگید که برای اولین بار در تاریخ تعریف دولت رو عوض کردید به عنوان یک طلبکار بزرگ از مردم

    • ایرانی

      خسته نباشی با این همه خدمت. چشم نخوری

    • بدون نام

      دامنه تحمل ملت بسیار بالاست شما به خودت زحمت نده ادامه بده به رونقی که وعده داده بودی همیشه دعای گوی شما خواهیم بود

    • sajad

      دیگه از رای خبری نیست...

    • بینام

      بر دوش مردی سوار میشوم کمرش را خم میکنم و از او سواری میگیرم در عین حال به خود و دیگران اطمینان میدهم که برای او متاسفم و میخواهم که بارش سبک شود به هر ترتیبی که ممکن است مگر پایین آمدن از دوش او ( تولستوی ) از دوش ما پایین بیا همین یک انتظار را داریم

    • محمد

      شما هستید از ما انتظار دارید جیب مارو به هر نحوی خالی میکنی ما از شما انتظار نداریم

    • ایرانی

      آخه مگه مردم چه انتظاری به غیر از نون شب دارن.
      با چه رویی بریم خونه در حالی که سفر ها خالی تر شده
      ما از روی زن و بچه خجالت می کشیم.
      کی باید جواب بده؟

    • بدون نام

      بجای رو نق اقتصادی نق نق اقتصادی ایجاد کردی....چنان نق نقی ایجاد کردی که خودتم تعجب کردی...

    • بدون نام

      درسته که الان به سوی خودکفایی ها حرکت کرده ایم اما مواردی هم مورد گلایه ی مردم است: تورم بی رحمانه که البته تقصیر امریکا هم هست مورد بعد عدم مبارزه با رانت و فساد..‌‌.

    • بچه اهواز

      حسن روحانی میدونی معنی شرم وحیا چیه
      بعیدمیدانم بدونی

    • بنده خدا

      ما احمدی نژادو میخوایم چیکار باید کنیم

    • بدون نام

      بالاترین انتظار مت اینه مثل بقیه مردم دنیا زندگی کنم

    • امین

      من ی جوون هستم چهار سال درس لیسانس ۲۱ماه خدمت کردم آخرش اومدم سوپر مارکتی زدم هرچی هم کار میکنم فقط پول خوراک پوشاک من میشه نمیتونم ی ماشین بخرم نمیتونم هیچ کاری کنم این شد مملکت صد رحمت به احمدی نژاد

    • مهدی محمودی

      ای جانم جانم جانم اشکم درآمد عزیزم کاشکی انتخابات رییس جمهور ی 12 سال بود دوباره به شما رای می دادیم که زندگیمان از این هم بهتر بشه وفقط اگر آخرتی هست دوست دارم ببینم چطور جواب خدا را میخواهی بدهی سر ما را که شیره ماشتی جواب خدا راچکارمیکنی
      اگر اعتقاد به خدا و
      آخرت داری

    • بدون نام

      انتظارات شما از جیب مردم چرا کم نمی شه یه سره دست تون تو جیب مردم

    • حمید وفا

      بابا این بنده خدا که دروغ نمیگه فقط همه چیو برعکسشو میگه بیخودی واسش اسم گذاشتن حسن چاخان

    • بدون نام

      درسته کسری بودجه امسال و سال آینده از جیب مردم بدبخت تامین شد فقط خدا لعنت تون کنه

    • بدون نام

      خیلی سخته کامنت مودبانه گذاشتن برای این خبر. آخه ...، مگه تو انتظاراتی از مردم برآورده کردی. مگه دیگه مردم انتظاری هم دارن

    • بدون نام

      یکی نیست اینو از برق بکشه ؟؟؟

    • بنده خدا

      ما احمدی نژادو میخوایم بکی باید بگیم؟،؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      عمو جون برو به کارت برس مردم هیچ انتظاری از تو ندارن،یعنی انتظار داشته باشن ازینی که هست بیچاره تر میشن

    • بی نام

      اقای روحانی فکر کنم بی ابی مردم خوزستان کپر نشینی مردم سیستان کانکس نشینی مردم کردستان و.......هیچی رو نمیبینی خجالت بکشین با این زندگی که برای مردم درست کردین

    • بدون نام

      ای کاش اقای روحانی میرفت بیمازستان مسیح رو میدید بعد میگفت ما تخت خالی داشتیم خدایی مردم رو چی فرض کردن

    • بختیاری

      نه در انتظار کسی نه کسی در انتظارت

    • بدون نام

      خاطرت جمع

    • بدون نام

      چه انتظاری ما داریم؟! خداییش نجیب تر از مردم ایران کجای دنیا داره؟! درخواست کار انتظار بالایی هست؟ قیمت مناسب انتظار بالایی هست؟ ایجاد نکردن مزاحمت برای کارفرمایان انتظار بالایی است؟پول ایران را خرج ایران کردن انتظار بالایی است؟

    • بدون نام

      بابا مردم فقط ازت انتظار دارند که این چندماه‌ مونده را دیگه حرف نزنی

    • بدون نام

      با رسانه ای شدن این حرف دوباره بلبشویی در فضای عمومی و فضای مجازی بپا میشه.

    • بدون نام

      بعداز ۴سال ؟؟چرا تو زمان مناظراتت از این صحبتها نکردی ،،واقعاتاسف داره

    • بدون نام

      تورا خدا میشه حرف نزنی، خب حرف نزن ساکت باشی کمتر مردم ازت بدشون میاد هنوز یادمون نرفته اون کلیدی که تو دست گرفتی و گفتی حلال مشکلات هم این کلیده، اصلا شما معرف شدید به حسن کلید ساز،کارمان به کجا کشیده که وزیر امور خارجه امارات ما را به تمسخر گرفته بودن ،این از برکت دولت شماست

    • بدون نام

      نازی اشکال نداره خو به جاش قیمت اقلام بیار پایین

    • ایران آزاد

      بی تدبیردراین هفت سالی که گذشت کجابه مردم خدمت کردی ؟! که انتظارات وتوقعات مردم رابالاببری ! غیرازبدبختی وتورم وفقروبیکاری جوانان چیزی برای مملکت نداشتی ! جواب برجام خودراهم باخفت گرفتی ! خیلی ازمردم پول خالی نون شب راندارن! حداقل دراین چندماهی که ازعمردولت خفت بارت مانده ساکت شوشایدباسکوتت ملت باحداقل امکانات زنده بمانند

    • k .m

      آقای روحانی ما خیلی وقت از شما و دولت تدبیر و امید انتظاری نداریم .خوش باش واسه خودت .مملکت رو ول کردی به امان خدا

    • یک ایرانی

      پس لطفا دولتمردان هم از مردم انتظارشان را بالا نبرند و مناسب با ارزشی که برای مردمشان قائل هستند از آنها انتظار داشته باشند

    • امیر

      دیگه حرفی نمیمونه ! هر چی دارین از مردمه

    • امیرحسین

      چرا نمی فهمند، آخه دنبال چی هستید، مثل تمام دنیا عادی و خوب برخورد کنید، چرا همیشه بحران، تحریم، سانسور، دشمن! بهترین دوستاتون شما کی هستند؟ مسلمونن؟ مظلومن؟, شیعه اند؟ کره شمالی، روسیه، ونزوئلا، چین یا شبه نظامیان که برای کشورشون جنگ و کشتار و هرج و مرج میارن طالبان، حزب ا، حوثی ها، الکتابه

    • بدون نام

      مردک هرچی داری از این ملت داری ، مردک اگه این ملت نبودن امثال تو از اون بالا این چرندیاتو نمیگفتن ، شماها برا این مملکت و مردمش چیکار کردین ؟ فقط پس رفت داشتیم با اینکه ثروتمندترین کشور هستیم این از اشتغال ، خودرو ، مسکن ، تفریح ، ...... مردک خودتون مملکتتو خوردین و بچه هاتون آمریکا دارن حال میکنن بعد میگی انتظار مردمو نباید برد بالا ،والله مردم غیرت ندارن .

    • حق گو

      شما باعث بیکاری وفقرجامعه شدیدوبیش ازهشتاد درصدزیرخط فقرزندگی میکنند دیگه ازکروم انتظارات صحبت میکنید ،اگرقراراست کاری بکنید درمملکت داری کاررا به کاردان بسپارید ماهمه ساکن یک کشتی هستیم شما نبایدباعث غرق این کشتی شوید چون همه غرق خواهیم شد

    • بدون نام

      فقط بگم خدا لعننت کنه روحانی دروغگو پررو
      که مردمو بیچاره کردی خدا ازت نگذره

    • بدون نام

      یک ماه کار کردم حتی جمعه و تعطیلی هم سر کار بودم ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومن حقوق گرفتم حتی برای مخارج روزمره هم کمه آیا من انتظار زیادی دارم، ما دیگه آرزو و سفر و تفریح رو گذاشتیم کنار فقط میخوایم زندگی بگذره که اونم با این تورم نمیشه چه انتظاری رو شما می‌فرمائید دقیقا

    • پدارم

      در. ۱_این دولت جز گرانی هیچی عایدمردم نشد
      ۲_برجام ولو شد
      ۳_بنزین گران،باعث گرانی همچی شد
      ۴_ثبت سهام عدالت را به حراج گذاشتی
      ۵_ازطریق بورس آخرین جرعه رادرآخرین ماهای دولتت ازجیب مردم داری میکشی
      این ۵_موردش بودکه من یادمه،
      بایدچنین حرفی بزنی
      ما کلا ازشمادیگه توقعی نداریم باشیدیا نباشید،
      امیدوارم تندرستیت شامل حال ملت باشد،
      تازجرکشیدن یه مریض را بدونید

    • رسول

      بشر چقدر پررو!!!

    • بدون نام

      آقا من دیگه رد دادم با این صحبتها!!!!!!!!!

    • بدون نام

      توفقط برو فقط برومابدبخت شدیم

    • بدون نام

      قربونت یه زندگی ساده برای خیلی آرزو شده
      انتظارت ما از بی لیاقتی شما به باد رفته. امکانات اولیه زندگی آرزو شده
      مسولین کمتر بخور بخور کنن حل همه چی

    • بدون نام

      از قدیم گفتن خواهی حکومت کنی مردم رو کرسنه و بی سواد نکهدار .اینا هم همین رویه رو پیش گرفتن

    • بدون نام

      شرکت جهاد نصر کرمانشاه باآن امکانات به خاطر پرداخت نکردن بدهی طرح های عمرانی 8ماه حقوق و عیدی غیره پرداخت نکرده میگه دولت پول نداره بدهد بااین تورم افسار گسیخته باید شرمت بیاد بیای سخنرانی کنی و از طرف اموال ایران را به لبنان و سوریه و عراق میدهید

    • بدون نام

      چوپان دروغ گو هم اینهمه دروغ نگفت

    • بدون نام

      بله حق باشماهاس
      اولش شروع به دروغ گفتن
      وعده سرخرمن.بارخودتان را که بستین
      بعد میردسراغ مردم که چرا توقع دارن
      ای ازخدا بی خبرا.منتظر عذاب الهی باشید.

    • مهرداد

      تو به کلیدت خیلی اعتماد داشتی ولی قفلای ایران کلید دارن خارج از ایران همه قفلا با کارت امنیتی باز میشن

    • ستایش

      مترسک

    • بدون نام

      آره تو راست میگی مردم پر رو شدن

    • dani

      انسان اینقدر پر رو‌...الان چی تو مملکت درسته که انتظار داشته باشیم بهتر بشه.اینقدر تو همه زمینه ها چه خودرو،مسکن،معیشت،کار ،ازدواج و... شرایط غیر قابل حل شدنه که دیگر فکرمون به سمت انتظار نمیره فقط میخواییم زنده بمونیم...وقعا سوار از پیاده خبر نداره !بعدش میگن ما خادم مردم ومردم ولی نعمت ..تا انتخابات بعدی....

    • امید

      ما مردم خیلی پرتوقع هستیم.
      آب مجانی ، برق مجانی ، درآمد کافی ، مسکن ارزان، درآمد بیشتر از هزینه ، بسه دیگه ، چی میخواهید؟؟؟؟

    • بدون نام

      اقای روحانی اصلا دولت تو نقاط قوتی نداشت

    • کرونا

      بابا تو دیگه کی هستی ، اخرشی بخدا ، بابا دمت گرم ، شرمنده خیلی زحمت دادیم ، ببخشید تو رو خدا خسته شدین

    • بدون نام

      راست میگه بیچاره چرا ما نمیمیریم؟ چقدر انتظارتمان بالاست همین که اجازه میدن نفس بکشیم خیلیه

    • علی

      تورم ۲۵ درصد !!! پراید ۱۵ میلیونی ۹۰ میلیون . فکر کنم به من ۲۵ درصد رو اشتباه یاد دادن تو مدرسه

    • بدون نام

      خداییش خیلی زحمت کشیدید ... کاری که دشمن نتونست بکنه یکجا کردید ...

    • بدون نام

      خجالت بکش ...مردم زمانی که شما رو انتخاب کردن همون موقع پایین ترین انتظار رو انتخاب کردن..ک کاش نمیکردن

    • بدون نام

      بله اصلا چه معنا داره مردم یه زندگی معمولی بخوان. چه معنا داره بتونن گوشت قرمز بخورن و مثل یک انسان زندگی کنن. بنده خدا ها همیشه راستش رو میگن، نمیدونم ملت چطور غیر این فکر میکنن

    • سعید

      خداوند رحمت کند پدر ومادر احمدی نژاد همین یارانه را برا مردم گذاشت وگرنه تو دولت شما خیلیها از نداشتن پول نان هم موندن واقعا چه رویی داری تو کدوم موشک اونا رو هم که با برجامت دادی همه چیزو دادی وجارو کردن رفتن

    • ع،ر

      واا‌اینقدر‌که‌توقع‌حزب‌الله‌لبنان‌زیاده‌مردم
      بیچاره‌ایران‌دررنج‌بسر‌می‌باند.

    • بدون نام

      بادرود اگه تودنیاجزو کشورهای ثروتمند نبودیم الان بخدا همه تو آرامش و ثروت بودیم بدبختی کشورما اینه که ثروت ومنابع داریم ولی نه برای مردم بیچاره وبدبخت

    • کامران

      آخه یکی نیست بهش بگه دیگه آرزوی داشتن حداقل امکانات زندگی هم میشه توقع زیادی ؟؟؟؟

    • لارستان

      لعن الله علل قوم الظالمین

    • امیر

      واقعا چیزی برای گفتن نداریم

    • بدون نام

      ببین تو چه مملکتی داریم زندگی میکنم
      دیگه اخراشه این جملات عادیه چون چهار سال بعدی وجود نداره همه چیز دایورته. کاملا واضحه

    • H.Yari

      انتظارات مونده برای مردم..
      کدوم انتظارت آخه..

    • بدون نام

      اگه حرف نزنی کفر میشه

    • بدون نام

      اینایی ک منفی دادن...صد درصد از بستگان بابک رنجانی و روحانی و جهانگیرین...

    • بدون نام

      آره اتنظارات مردومو بیارید پایین

    • ۰۰

      احمق جان کجا توقع مردم را بالا بردید. ما رو نابود کردید

    • پدرام

      انشاالله نباشی تا مردم هم ازت توقع نداشته باشند!
      خدا شرت راکم کنه به حق ابوالفضل!؟

    • بدون نام

      انتظار مردم ایران زیاد بود مطمئن باش الان شما اینجا نبودی اینجارکم لطفی کنی

    • بدون نام

      اقای روحانی فراموش نکن شماوامثال که ۴۲درراس امورکشورهستیدهرچه داریدازبرکت ووجودمردم است فراموش نکن مردم باوجودمشکلات دارندفقروتورم وبدبختی راتحمل میکنندناشکرنباشیدوبه مردم این سرزمین افتخارکنیدکه دارندصبوری میکننداگرشماوبقیه مسئولین دیگردرکشوری دیگربودیدیک لحظه تحملتان نمیکردندپیشنهادمیکنم خدراشبانه وروزشکرگذارباشید

    • سادات

      فقط یه کلام گند زدی به همه چی آقای رئیس جمهور وتمام مردمی نمانده

    • بدون نام

      7سال بی تدبیری 7سال عملکرد بد 7سال نگاه به بیرون 7سال عدم برخورد جدی با دزدی و رانت و فساد 7 سال پافشاری بر نصب نالایقان 7 سال فقط حرافی و قولهای سر خرمن 7سال خام فروشی و ضایع کردن تولید داخل . 7 سال امروز و فردا کردن 7 سال .....

    • بدون نام

      من دیگه حرفی ندارم من دیگه رد دادم.
      این مرتیکه الدنگ کی گورشو گم می‌کنه راحت شیم خدااااااااااااااااا...

    • بدون نام

      بابا بشین جیب مردم خالی کردید

    • بی نام

      عجب!!!!!

    • شهرام

      منو این همه خوشحالی محاله محاله

    • بدون نام

      ما انتظارداریم هفت سال عقب مونده تر بشیم.(هفت سال برگردیم ب عقب

    • بدون نام

      جناب ریس جمهور گرامی، اگه مردم انتظار دارن فقط 1 درصد از حرف‌هایی که شخص منتخب ریاست جمهوری که رفتن بهش رای دادن عملی بشه، تورم 1000 درصد نداشته در عرض چند ماه، شب می خوابن صبح پا میشن همچی 100 برابر نشه و هزار تا مشکل دیگه که مربوط به عمل کرد دولته گرامی است، بهش میگن توقع زیادی، پس همه مردم کشورهای پیشرفته توقعات زیادی دارن و دولت مرداشون بی چاره ها همش دارن تلاش می کنن برای مردمشون. ما توقعاتمون زیاده ببخشید، که می خواهیم 1 درصد از حرف هایی که زدین رو عملی کنید، شما هم که تلاشی برای این توقعات نمی کنید پس چه اعتراضی دارین؟؟؟؟

    • بدون نام

      برو که طی این مدت با این دروغ های وریاکاری ملت را بدبخت کردی خدا ازت نگذره نهایت بی عرضگی در طول تاریخ ثبت خواهد شد

    • بدون نام

      بدترین دولت زمان، بوده

    • بی نام

      این که بتونیم حداقل سالی یه بار گوشت بخریم خیلی انتظار زیادیه ؟ خدااااااا

    • بدون نام

      اگر غیر این میگفتی تعجب داشت مارا به تو خیری نیست لااقل ضرر مرسان

    • علیرضا

      برو عمو کشکتا بساب مردم را دربه در کردی...

    • 100000

      حسن چاخان ..خیری نمیرسانی شرررررررر نرسان..

    • جوکر

      این حرفای روحانی بدجور رو مخه ینی حق مسکن حق انتخاب شغل حق شهروندی چیز زیادیه اینایی که برای ما ارزو شده برای کشورهای اروپایی جز ملزمات زندگیه

    • بدون نام

      خخخخخخخ...
      بابا تو جیب ما رو نزن انتظاری ازت نداریم،فقط جیب ما رو نزن

    • بدون نام

      انتظارات مردم بیچاره مگه چیه،یک زندگی ساده و بی آلایش فقط همی،کدام انتظرات؟؟؟؟

    • بدون نام

      پدر مردم رو در اوردی چی میگی؟!

    • امین

      آره مثلا تو بهشت زندگی میکنیم

    • بدون نام

      با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه اخوی!!!! مردم گرانی تورم فاصله طبقاتی و... را با پوست و گوشت و استخوان خودشون لمس می کنند و شما مشغول به به و چه چه از دولت فخیمه خودتون هستید جناب روحانی شما مردم رو بد فریب دادید و با وعده های دروغین رویاها این ملت را به باد دادید!!!!!!

    • محسن

      تا دولتش تموم بشه مردم رو بدهکار هم میکنه. حالا بشینید و ببینید فتنه های شیخ کذاب رو

    • بدون نام

      الکی چرت پرت ننویسید این مطلب روحانی میدونید میخواد چی بگه غلط کردین به من رای دادین

    • ریش سفید

      آاااانچنان رونقی ایجاد بکنم که

    • بدون نام

      مردم جز ساکت شدن و حرف زیادی نزدن شما انتظار دیگری ندارند

    • بی ریا

      در عوض انتظارات مردم لبنان وفلسطین ویمن و... تا میتونید ببرید بالاتر

    • بدون نام

      اقای رییس جمهور ایران پنجمین کشور غنی دنیاست انتظار ملت پنجمین در دنیا نیست شرایط را درک میکنیم اما حداقل باید جزو کشورهای متوسط باشیم .تحریم و تهدید خرجی را ملت پاسخگوست اما فساد درد بزرگی است که تحمل ان امکانپذیر نیست.

    • بدون نام

      روشن بودن حساب و کتاب مگر بد هست مگرشفافیت خوب نیست حالا که کل کشور ها قبول دارند ماچی

    • کریم پور

      مردم نادانند؟ نمیدانند روی نفت و گاز خوابیده اند؟

    • بدون نام

      حالما از همتون بهم میخوره همتون.

    • بدون نام

      پس اینکه رییس جمهور در ایران خادم ملت است یک دروغ آشکاره همه چیز با افکار او میچرخه باید جوابگوباشد

    • بدون نام

      ما که داشتیم زندگی می کردیم تو اومدی گفتی توی صد روز بهترین زندگی را برایتان درست میکنم.الان یه نون وماست خالی خیلی انتظار بالایی است.

    • بدون نام

      خدا جوابتو بده به این شبهای عزیز ، این همه شهید دادیم این همه جانباز ، همه را نابود کردی، اون دانشگاهی که دکتری گرفتی اونجا باید درش را گل بگیرند،

    • یاحق

      قوت لایموت را میگه پس بریم بمیریم

    • بدون نام

      مردم زیر فشار زندگی دارن لی می‌شود

    • بدون نام

      اقای محترم..خداوکیلی اوضاعی که ملت دارند درشان یک ایرانیه یعنی ایرانی باید تو قبر بخوابه..در امدشو از تو زباله ها تامین کنه..جوان 40 ساله اش امکان ازدواج نداشته باشه..کارگر 60 ساله اش نتونه اجاره خونشو تامین کنه..تو کشور اسلامی برخی مجبور به تن فروشی بشن. اینهمه معتاد و دزد داشته باشه..با این اوضاع فکر میکنید توقعشون بالایه خدا بخیر بگذرونه

    • zahra

      کدوم انتظارات؟؟؟بااین گرونی وبدبختی

    • بدون نام

      درسته باید تو سر این ملت زد تا انتظاراتش بالا نره

    • بدون نام

      شما بودید وعده های پوشالی میدادید .حالا میگید انتظارات مردمرو بالا بردیم...روباه که روسیاه نمیشه.اگربشه براش مهم نیست

    • بدون نام

      چنان رونق اقتصادی و عزت دادی به این مردم که دارند بالا میارند

    • عارف فاضلی

      منظور از انتظارات یعنی چی ؟
      اینکه یه جوان برای تشکیل زندگی انتظار خلنه شدن دارد انتظار بالایی است ؟
      لطفا شما از انتظارات خودتان کم کنید و بجای کاخ نشینی ، کوخ نشین شوید تا ببینید مردم چی می کشند اقای رئیس دولت

    • بدون نام

      خدا شاهده پول برق یک خونه ایکه یک پیرزن با مستمری 500 هزارتومانی در مشهد توش زندگی میکنه امروز شده صدو شصت ونه هزار تومان مونده مستمری پول ابو گاز وتلفن نمیشه سهام عدالت هم نداره چقدر صبورن این ملت...

    • صیادی

      قیمت نفت به قیمت منطقه رسوندید انتظارات هم به انتظارات کشورهای منطقه برسونید

    • بدون نام

      کدوم انتظارات !!برا خودتون بهترین زندگی رو ساختین ،مردم دارن از فقر وبدبختی می میرن ،خجالت بکشین

    • اوس تقی بازنشسته

      جناب رییس جمهور شما حداقلهای مردم راتامین بفرم نگران توقع مردم نباش . هیچ مطلع هستید سه وعده غذای معمولی مردم به یک وعده رسیده ؟یعنی سفره هااینقدرکوچک شده ازشما توقع همان عملی ساختن وعده های انتخاباتیتان داشتیم که عملی نشد پس لطفانمک روی زخمهای مردم نپاشید دست ازشعارهای خودمانی بردارید. مردم دیگررمق ندارند لازم به گفتن جزییات زندگی مردم کوچه وبازارنیست خودآگاهید. لطفافتیله راپایین بکشید.

    • گودرزوبرادران

      بله توراست میگی نبایدمردم انتظارداشته باشن اختلاس وجودنداشته باشه تورم وگرانی ازبین بره مسکن وخودروارزان بشه وآقازادگی وجودنداشته باشه اینهاواقعیات جامعه هستن ومردم بایدمطابق این واقعیات ازدولت انتظارداشته باشن

    • بدون نام

      مگه انتظاری هم برای ملت ومردم قائل بودید؟
      آقای کلید
      وآقای تدبیروامید

    • بدون نام

      خیلی پررویی

    • بدون نام

      هدفتون همینه که روزبروز مردموفقیرناامیدوبدبخترکنید

    • saeed kh

      حرف زدنش روی مخه.... بخدا ۹۰٪ مردم از دست کارای این روانی شدن، الان ۳ ساله دارم مثل سگ کار میکنم که بتونم یه جشن عروسی ساده بگیرم، تا پولم اوکی میشه میرم نوبت تالار بگیرم میبینم همه چی چند برابر شده دوباره جمع میکنم میرم باز میبینم بعضی چیزها گرون شده... راه حل زندگی من فقط و فقط مرگه و بس

    • رضا

      سنگ پا غلط کنه والا

    • بدون نام

      ما را به خیر تو امیدی نیست شر نرسان

    • ساشا

      خواهشا دیگه بس کن/ چنان رونق اقتصادی ایجاد کردی که مردم دیگه احتیاجی به ماهی ۴۵هزارتمن یارانه ندارن /هر وقت تونستی یکسال با درامد ماهی دومیلیون تومن و۴تا بچه زندگی کنی راست گفتی

    • بدون نام

      یادشان بخیر سریال نمکی آگه نمکی ریس جمهور بود الان وضع مملکت صدبرابر بهتره کل ایران فروختید

    • بدون نام

      پایین آوردن قیمت دلار ۲۴۰۰۰ تومنی انتظار بالاییه خوب!!!!!!!!!

    • ترامپ

      الی برکت الله

    • مهدی

      چند روز پیش موقع سخنرانی دستش خیلی میلرزید،عمر کوتاهه شیخ حسن،برای شما کوتاهتر،برای دنیای مردم که کاری نکردی حداقل فکر آخرت خودت باش.

    • سیروس

      باید از مردم شرم کنی بااین حرف زدنت خجالت هم خوب چیزیه هر روز ارزوی مرگ میکنیم اون وقت تو میگی نباید انتطار مردم را بالا برد خجالت بکش از مردم

    • بدون نام

      مردم از شما دیگه انتظاری ندارند

    • بی نام

      دیگر مردم‌ به هیچ چیز امیدی ندارند

    • بدون نام

      الان چی داریم دقیقا

    • بدون نام

      اره راس میگی باید مردمو عادت بدیم ب نونه خشک و لنگ

    • بدون نام

      بابا تو دیگه کی هستی ؟

    • نادر

      درود بر روحانی زحمتکش

    • بختیاری

      حرف نزنی نمیگن لالی. روتو برم اقای روحانی

    • بی نام

      از ماست که برماست که لعنت بر خودمان باد

    • ف

      توقع ما کجا ،توقع شما کجا حضرت شیخ.

    • بدون نام

      واقعا که
      دیگه شورشو در آوردین

    • بدون نام

      رو که نیست سنگ قزوینه

    • بدون نام

      توی هر کشور دیگه ای رئیس جمهور بودی به جرم بی کفایتی برکنار و رسوای خاص و عام میشدی!!! حالا میگی نباید توقع مردم رو بالا برد؟؟؟

    • بیکار

      چیزی که نباید زیاد بشه توهمات روباه بنفشه نه سفره خالی و کوچک مردم.... خجالتی خوب چیزیه... حیا کنید....

    • کلید شکسته

      لطفا این یکسال باقبمانده رو هیچ خدمتی برای مردم انجام ندهید،بزارید مردم بحال خودشون بمونن و وضعشون رو بدتر نکنید،بشکنه اون کلیدت

    • بی سواد

      خسته نباشی پهلوان خسته نباشی قهرمان

    • بدون نام

      با این کثافتی که تو این چهار دهه به کشور و زندگی مردم زدین اگه بخواین هم نمیتونین انتظاراتشون رو بالا ببرین

    • Amir sheikhi

      راست میگن از قدیم گفتند ایرانی جماعت بایستی شکم اش گرسنه باشه تا صداش درنیآد الانم توقع سطح زندگی با توقعات بالا رو نداشته باشید.....

    • بدون نام

      توی این هفت سال چکار کردی؟؟؟ واس مردم بیچاره!!! که انتظاراتشون بالا بره؟! فعلان که شما از مردم انتظار دارید!!!

    • بدون نام

      مردم بهت رای دادن که توسوار باشی مردم پیاده

    • شمس

      دقیقا رفسنجانی هم همین حرف وهمین کلمه روگفت مردم انقدر کمسواد وبیسواد میدونن که باحرف اینا انتظار بالابره شرم داره بله بزارین بچه ها وخانواده هاشون درامریکا واروپا خوش گذرونی کنن اضافه شونم گداگشنه های خارجی بخورن ملت سنگ ببندن به شکمشون وازیمن یادبگیرن

    • حسین

      جوانان بیکار و افسرده کشورم

    • بدون نام

      بروبزاربادبیاد خب معلومه پرووترمیشی وقتی میبینی هرکارکردین مردم هیچکاری نکردن ساکت نشستن شماها بدترش کردین خجالت نمیکشی واقعا

    • بدون نام

      دلار سه هزار تومنی کردی ۲۵ هزار تومن
      دیکه چه انتظاری ازتودروغ کو
      داشتباشیم حسنک

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه چه کردید که واسه مردم بجز بدبختی

    • گل آقا

      آخه تو چرا تموم نمیشی؟؟?؟

    • بدون نام

      مگه چیکارکردی برامردم

    • بدون نام

      اخه نمیشه تو حرف نزنی

    • بدون نام

      واقعا شرم وحیا خوب چیزیه خجالت بکش تویکی برای ملت چکار کردی خدای بجز دروغ چیز خاصی ازت ندیدیم بیسواد

    • بدون نام

      من الان احساس می کنم
      تو سوئد یا سوئسو....

    • بدون نام

      مردم هیچ انتظاری ازشما ندارن چون کاری برای مردم نمیکنید

    • نجیب زاده

      خدایی ازت انتظار نداریم فقط این یه سال باقی مونده رو کمتر گند بزن تا تموم شه این روزگار

    • صیادی

      روحانی در ایام تبلیغات انتخابات وعده هایی داد ، حالا میگوید نباید انتظارات مردم را بالا برد !! خودش وعده و خودش هم نفی میکنه !!

    • بدون نام

      مردک مردم به نون شبشون موندن حرف مفت میزنی انتظار مردم بالار رفته این مردم از شما چی خواستن جز ارزونی کالا وثبات قیمت تو بازار برات متاسفم داش حسن

    • بدون نام

      بردی مردم هیچ کاری نکردید طلبکار هم هستید؟شرمنده باشید بد نیستا

    • رضا

      باور کنین این بشر زمینی نیست. سابقه نداره یه انسان اینقدر سنگ پای قزوین باشه

    • بدون نام

      خیلی پررویی.
      اگر یه میلیونیم شما پر رو بودم، الان وضع و حالم خیلی بهتر بود.
      بی شرمی هم حدی داره،

    • بدون نام

      سانسور چی عزیز ضمن خسته نباشید لطفا الفاظ ک مناسب ایشون هست سانسور نکن

    • hamiiiiiid

      خلایق هر چه لایق

    • بدون نام

      در شرایط تحریم،صدها میلیارد پول از کجا اومد که در زمان مجری گری تو دزدیده شد و به خارج از کشور رفت،ما حقوق شهروندی و رفاه و تامین اجتماعی میخوایم،این یعنی بالا بودن سطح توقع،روباه مکار؟؟!!!!!

    • بدون نام

      مدت هاست که انتظاراتمون حداقلی شده .همین که با سرعت آهسته تری بدبخت و ورشکسته بشیم برامون عالیه

    • بدون نام

      اقا ی رئیس جمهور تو این فرصت باقیمونده کاری کن دعای خیر مردم پشت سر خودت و خانواده ات باشه فرصت وغنیمت بدار

    • ماشالله

      دیگه واقعا انتظاری نداریم اگر نان خالی و سفره خالی و جیب خالی انتظار بالا است،،

    • سیبو

      خرابکاری میکنه زبونشم درازه

    • بدون نام

      از ماست که بر ماست......

    • ممد

      اصلا تو خوبی.تو راست میگی.تو تنها رییس جمهوری هستی که به ۶۰ میلیون نفر ظلم کردی.اون دنیا منتظرتم.

      پاسخ ها

      • حاج خانم

        والله ماانتظارداریم هرچه زودترازتوراحت شیم وبرکنارشی انشالله وعلی برکت الله

    • یا الله

      واقعا که. اکثر مردم نون سر سفره ندارند. انتظاراتمان زیاد هست. واقعا متاسفیم. شما به مردم کشورت هم رحم نمیکنی. انشاالله این یکسال هم سر بیاید و مردم نفسی بکشند.

    • بدون نام

      انتظار؟؟؟؟ تا الان داشتین انتظارات مردم رو بر آورده میکردین؟؟؟؟ چه اعتماد به نفس کاذبی

    • ف ع

      اقای روحانی شماباید خودراخادم کوچک این ملت بزرگ بدانیدوبرپای تک تک این ملت بوسه بزنیدوافتخارنوکری این ملت راداشته باشیدملتی که دراین نابه سامانی اقتصادیدتحمل می کنندودم نمی زنند باتصمیمات اشتباه شمادرهمه موارد کنارامدندپس ازملت بزرگ ایران عزرخواهی کن تااین مدت باقی مانده دولت شمابگذرد

    • بدون نام

      سلام آقای دکتر روحانی اشتباه شما این است که ازمردوم حمایت نکردی امااشباه مردم بزرگتراست چون ازشماحمایت کرده است پس گناه مابیشتر نباشد کمترهم نیست هرکه روی کار آمدنی باشعارخادم میاد وقت که رائی گرفت آن میشودشاه مردم میشودگدا شماهاباگرفتن خمس زکات بشاهی رسیدید مردم بادادن خون وخونواده بگدائی

    • بدون نام

      آخه تو توی این مدت مگه چکار کردی ؟؟؟

    • سمیرا

      اخرپیاممواشتباه نوشتم اخه مگه ازارداریدشماازاون دونفری که پلنگ جوان روکشتن صددرجه بدترهستید

    • بدون نام

      شما زندگی کن بس ما هیچ چیز نمیخوایم فقط اگه قیمت اجناس یک روزه سه برابر کنی که ملت بدونند قدرت یعنی چه

    • بدون نام

      نان و ماست انتظار زیادی شده
      مردم ایران لیاقت بهتر زندگی کردنند نه بدتر زندگی کردند
      ..

    • ملت

      از زمانی که به یاد دارم همین حرفها در هر دولتی که سر کار آمد تکرار شده. ما را ملتی بیسواد، کج فهم و پُرتوقع فرض میکنن که البته این هم دستاورد دولتمردانمان است!
      فقط گزافه گویی میکنند که به خیالشان خود را توجیه و ملت را سرگرم کنند..

    • بدون نام

      چه در دوره تو چه قبل از تو هیچ خدمتی به مردم نکردید ...

    • بدون نام

      دیگ به دیگ میگوید رویت سیاه،کی توقع مردم را بالا برده؟کسانی که میخواستند دریک برنامه مدون مشکلات اقتصاد کشور را در۱۰۰ روز حل کنند،کسی باید این حرف را بزنه که انبوهی از وعده های پوچ والکی به مردم نداده باشد نه تو کذاب.

    • بدون نام

      خوبه خجالت نمیکشه. اینجوری حرف میزنه

    • Bear

      مردم همیشه در صحنه بنده آنچنان روغن اقتصادی ایجاد کنم اونچنان روغن اقتصادی ایجاد کنم که اصلا درد رو احساس نکنید...

    • بدون نام

      من به نمایندگی ازطرف مردم ازت معذرت میخوام ببخشید که هنوز مردم زنده موندن ونمردن همه ملت شرمنده دولت هستن سعی میکنیم بمیریم نگران نباش راحت بخواب

    • بی نام

      خدا رحمتت کنه شاه

    • بدون نام

      چه خدمتی در این دوره باصطلاح خدمت خودت بلین ملت کردی بجز بدبختی فقر بیچارگی چیز دیگری بارمغان دادی واقعا خجالت نمیکشی که درمقابل هشتاد میلیون ملت مظلوم چنین حرفی را میزنی ...

    • بدون نام

      قیمت ها را بالا می بری کلی زحمت می کشی

    • بدون نام

      حیف این کشور بااین همه امکانات.

    • ناشناس2

      کسری بودجه جبران شد !!!!!!
      بله .البته از جیب مردم مخصوصا بورسسس

    • بنیامین

      روت که سنگ پا قزوینه

    • محمود

      منظورش آنچنان رونق اقتصادي ايجاد كنيم كه نبوده احيانا!!

    • سینا

      خلایق هرچه لایق ما لیاقتمون بیشتر از اینها نیست

    • بدون نام

      تنها انتظار مردم اینه که دزدی نکنید.انتظار زیادیه؟!!!!!

    • .

      مارو از این بدبخت تر نکن بقیه پیش کش به خاک سیاه نشستیم

    • .

      راست میگه مردم ایران انتظار نداشته باشین عراق لبنان فلسطین و یمن انتظار دارن

    • احمدصادقی ازشهرستانمنوجان استان کرمان

      کارتو کردی همه روانی کردی هچی کاری مردم انجام ندادهی

    • HADI 64 22

      مردم فقط دو لقمه نون میخوان از گشنگی نمیرن، اگه میگین اینم انتظار زیادیه کلا بریم بمیریم.

    • بدون نام

      مردم اصلا دولت و بحساب نمیاره که بخواد انتظاری هم داشته باشه
      چقدر روتون زیاده و چقدر بی غیرتین

    • فولاد

      اگر مدیران و مسعولین اخلاص و با دیانت باشن و فریب مال دنیا را نخورن مسلما وضع دولت و مردم بهتر از حال بود آنچه کشور را به پرتگاه میبرد عدم اخلاص دیانت. و افراط و تفریط است. پهناور خدا از دست افراط و تفریط. که فریبنده است شناخت مش زمان بر است

    • فولاد

      قطع دست دلال باعث پایین آمدن کلیه کالاها و ارز و سکه و طلا و غیره. بر خورد شدید شدید با. دلال. دولت نیروی انتظامی دست. دلالان. را قطع کنید

    • فولاد

      مومنان انتظارات زیادی ندارن. از بی دینان بگی. که انتظاراتشان باور کرد نی نیست ماشین و خانه های لاکچری. این نسبت به مومنین نمی خورد به آنها بگید

    • بدون نام

      ما هیچ انتظاری از شما نداریم و نخواهیم داشت چون عرضه برآورده کردنش را نخواهید داشت
      نفع شما فقط و فقط واسه کارمندان دولت و دلالان و اختلاسگران این مملکت بوده تو این چهل سال
      نه برای کارگران و قراردادی ها

    • س.ا

      انتظارات بالا نره یعنی چی واقعا،تو ایران که از ثروتمندترین کشورهای دنیا هست مردمش البته به جز یک عده خاص با حسرت و فقر دارن زندگی میکنن ما حتی از حقوق اولیه شهروندی یعنی داشتن مسکن،وسیله نقلیه شخصی و خواندن درآمد با مخارج خودمان در زندگی هم محروم هستیم!!

    • بدون نام

      عموجون اگه خودت یادت رفته من بهت میگم که چه وعده هایی برای گرفتن رای از مردم میدادی و چه دروغ هایی میگفتی.
      دوست دارم بدونم اگه باز میتونستی رییس جمهور بشی بازم اینحرفارو میزدی،؟؟؟؟؟؟؟

    • محمدی

      اقای روحانی همش توجیه توجیه توجیه ما اشتباه کردیم شما واقعا بی تدبیر و رفاه طلبی شما حتی عرضه حذف وزیر سست و ناتوان خودت را هم نداشتی مثل وزیر مسکنت و امثالهم.

    • تاراز

      مردم ماچراایقدرانتظاراتشون بالاست!!!نون میخوان آب میخوان خونه میخوان چه انتظارات بالایی!!!

    • sf

      مسئولین آبروی تشیع رو بادزدی و ربا خواری بانکی بردند قرآن میفرماید قرض بدهید قرض الحسنه تا خداوند آن را 10برابریا700برابر یابیشتر کند اما متاسفانه بانک ها ربا خواری وتحصیل مال نامشروع میکنند و نتیجش سیل و زلزله دیگر بلایا ازطرف خدا نازل میشه و...

    • بدون نام

      مردم هم باید ترمز مسولین پر رو و بی ادب را بکشند تا انتظاراتشان زیا نشه.

    • بدون نام

      فقط لب و دهن
      به جز این هیچی بلد نیستید

    • ایرونی

      وای به روزی که گدا معتبر شود.....

    • ابتین دلاوری

      مقصر دولت است کمک کردن به مردم اسمش پرویی شما هم با پول همین مردم دارید داخل قصر زندگی میکنید.شرمنده

    • ابتین دلاوری

      کمک کردن به افغان عرب عشم ازپول من امسال ماست بعد مفرماید مردم نباید پرو کرد که هر روز پول تو جیبی از ما بخواهند. نظر من هم پخش کنید ممنون

    • ابتین دلاوری

      خدا وکیلی دورهای قبل اقایون سالی یک مرتبه به استانها سر میزدند اقا از داخل قصرش دستور میده به خاطر همین مشکلات مردم درک نمیکنه. درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      ای خدادوتاخودرو دلمان خوش بودپرایدوپژو۴۰۵همینم ازمون توگرفتی برنج ۲۰۰هزهرتومان گوشت ۱۰۰تومان وووووخداوکیلی توتوبازارخریدکردی بفهمی شرمنده زن بچه چیه والادوتابچه لیسانس توخونه دارم افسردگی گرفتن اقای ریس جمهورخبراگرپخش نکنی توهم مردنیستی

    • بدون نام

      حق مردمه همه چیز خوب باشه شما ب عنوان وکیل مردم کوتاهی می کنید

    • بدون نام

      بیچاره مردم , چه انتظاری میتونند از دولت داشته باشند , یا چه کردهاید برای ملت , یه نگاه به ملت بیندازی بد نیست, سر از برف در بیاورید,

    • بدون نام

      مردم ازدولت مثل شما هیچ انتظاری ندارن فقط انتظار دارنددولت مردان ونمانیدگان دروغ نگویند مردم نه انتظار دارند نه اعتماد به شما

    • بدون نام

      بی انصافی نکنید بهترین خدمت را برای مردم کرد مردم را از دولت دولت را از مردم جدا کرد میان مردم و صندوقهای رای فاصله انداخت سکه دلار را صعودی کرد انچنان گرانی براه انداخت تاب مقاومت را برانداخت در پشت کرونا سنگر گرفت کسب وکار را از مردم گرفت بجای مقاومت برجام را بر لجبازان فروخت ارزوی دیرینه را دفن کفن کرد زدود انتظارات را بالا برد الان حیران سرگردان روی دستش داغ گذاشت تا دیگران از این اشتباهات نکنند

    • بدون نام

      لطفا هیچی نگو

    • بدون نام

      این حرف شما از هزار توهین بدتره

    • بدون نام

      اقای روحانی اخیرا فرمودن .. بصورت مجانی با کرونا مبارزه میکنیم ..خب چون مردم رفتن از چین کرونا وارد کردن دستور بفرمایید تعرفه یا قبض صادر کنند تا مردم پولشو بدن مجبورن .الان مردن هم خیلی گرون شده مشهد ..قبر معمولی بهشت رضا 20 میلیون تومان.. همه که ندارند..

    • بدون نام

      بالا میبری پایین میاری گران میکنی بورس حقوق گرانی ماشین وسایل خونه خوراکی پوشاکی همه وهمه چیز از دولته

    • خبری چاپ کن

      لعنت بر انسان کذاب و دروغ گو .........

    • بدون نام

      این روحانی اصلا نمیدونه چی داره میگه سطح توقع را مردم نباید بالا بره یعنی چی مردم توخمودی بمانند شما هر کاری دلتان خواست انجام بدید

    • بدون نام

      کدوم انتظارگرونی فقرفساد دزدی دروغ مردم دیگه به چه دل خوش کنن فقط خدابه دادمردم برسه

    • بدون نام

      اقای روحانی توقع مردم بالا نبرید ولی وسعت دید خود را بالا ببرید و مردمی که تا کمر در سظل های اشغال شیرجه میزنند و یا در اخرین زمان کارکرد بازار میوه برای خرید. میوه لهیده صف میکشند را کم کنید. مردم توقع ندارند شما مدیریت تان را درست کنید

    • بدون نام

      ای خدا تو و امساله تورو لعنت ونابود کنه

    • شاپور خان از کرج

      خدا ما را بکشه همین حلالت حلالت خدا قوت خدا قوت چیزی نموند که بکیم یعنی چیزی نزاشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج