جاباما
۱۰۳۰۴۶۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

الهامی: خیلی وقت‌ها تراکتور تنها بود

سرمربی تراکتور گفت: برابر نفت مسجدسلیمان به معنای واقعی شرافت را معنا کردیم و با این که ۱۰ نفره شدیم و دستمان خالی بود اما جانانه جنگیدیم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تراکتور گفت: برابر نفت مسجدسلیمان به معنای واقعی شرافت را معنا کردیم و با این که ۱۰ نفره شدیم و دستمان خالی بود اما جانانه جنگیدیم.

ساکت الهامی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت و صعود به فینال جام حذفی اظهار کرد: تیمی که به نیمه نهایی می رسد و سه تیم لیگ برتری را حذف می کند تیم کوچکی نیست و نفت تیم خیلی خوبی بود. این برد را از طرف خودم و بازیکنانم به آقای زنوزی تبریک می گویم. بچه ها می خواستند هرطور شده بابت دو سال زحمتی که برای این تیم کشیده است به او هدیه بدهند. او خیلی سختی ها و ناملایمتی ها کشیده و بازیکنان امروز برایش سنگ تمام گذاشتند و این برد امروز را به او تبریک می گویم.

او ادامه داد: تیم تراکتور امروز به معنای واقعی شرافت را معنی کرد و با این که ۱۰ نفره شدیم و دستمان خالی بود اما جانانه جنگیدیم. به هواداران تبریک می گویم که هم سهمیه آسیایی تیم قطعی شد و هم این که تراکتور به فینال جام حذفی رسید. به آقای تارتار هم تبریک می‌گویم چرا که تیم خیلی خوبی ساخته و به نظرم شایسته حضور در این مرحله بودند. تارتار ثابت کرد که تیم منسجمی دارد. ما می دانستیم که هر چه بازی جلوتر برود، کار سخت‌تر خواهد شد. به همین خاطر هجومی شروع کردیم اما برنامه‌مان این بود که به تیم نفت زود گل بزنیم چرا که گلزنی به نفت خیلی سخت است.

سرمربی تراکتور اضافه کرد: خیلی خوب کار کردیم و فرصت های خوبی در نیمه اول داشتیم که به بار ننشست اما در نیمه دوم به آن چیزی که خواستیم رسیدیم. روال در نیمه دوم روال خوبی بود ولی متاسفانه اخراج بازیکنمان کار را سخت کرد. باتوجه به این که بازی جام حذفی بود و ناخواسته عقب نشستیم، کار برای ما سخت شد. تیم نفت در یکی دو مورد موقعیت هم داشت اما در نهایت من فکر می کنم شایسته حضور در فینال بودیم.

او با بیان اینکه جا دارد از بیژن حیدری و گروه داوری تشکر کنم که عالی قضاوت کردند، گفت: من از او معذرت می خواهم که روی یک صحنه از کوره در رفتم و فشار بازی باعث این اتفاق شد و ناخواسته بود. گروه داوری خوب بود و از کمیته داوران هم تشکر می کنم. به هر حال جام حذفی همه چیز یا هیچ چیز است و ما هم به دنبال همه چیز بودیم. اکنون ما به همه چیز رسیدیم و خوشبختانه برد را به دست آوردیم و از مجموعه باشگاه هم تشکر می کنم. نمی خواهم خیلی وارد بحث حاشیه ای شود و خیلی وقت ها تنها بودیم و فقط آقای زنوزی در کنارمان بود.

الهامی اضافه کرد: اینجا جایش نیست و دوست ندارم کام هوادارانمان را تلخ کنم و به آن ها تبریک می گویم. در یک موقعیت مناسب خیلی از حرف ها باید گفته شود چرا که تراکتور جایگاهش خیلی بالاتر از این است. از روزی که این ماموریت را گرفتم، آرزویم این بود که بازی ها را خوب به پایان برسانم و تراکتور آسیایی شود. به آقای زنوزی گفته بودم این تیم می تواند سهمیه بگیرد و اکنون خوشحالم که هم به فینال رسیدیم و هم سهمیه آسیایی گرفتیم.

او ادامه داد: امیدوارم شرایط طوری باشد که تراکتور به همان جایگاه واقعی خودش برسد و اسیر این حاشیه ها نشود. از روزی که من سرمربی شدم یک عده خاص حاشیه درست می کردند و امیدوارم تراکتور از این حاشیه ها دور باشد. اکنون جایش نیست و امیدوارم روزی برسد که هواداران در آسیا هم قد علم کنند.

سرمربی تراکتور درباره اخراج رضا اسدی گفت: اسدی یکی از باشرف ترین بازیکنان ایران است و او یکی از بهترین بازیکنانی که در تاریخ زندگی ام با او آشنا شدم. رضا اسدی جانش را گذاشت و به نظر من درهند دوم رویش خطا صورت گرفت و الان نمی خواهم درباره این مساله صحبت کنم و دوست ندارم برای تیم حاشیه صحبت کنم. دوست دارم از کسی صحبت کنم که خیلی خوب بوده است اما در چند هفته گذشته گل نزده است. دوست دارم از ساسان انصاری تشکر کنم چرا که در زمین با تمام غیرت و شرفش در زمین بازی می کند. از اخباری هم تشکر می کنم چرا که بعد از مدت ها آمد و در دو روز گذشته شش بار فیزیوتراپی کرد تا به این بازی برسد. اخباری امروز نشان داد که هنوز معرفت و مردانگی در فوتبال وجود دارد و از او تشکر می کنم. امیدوارم برای این بازیکنان روزی جبران کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج