۱۰۳۰۵۰۷
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

کری خوانی برادران سرخابی پیش از دربی

برادران فنونی زاده که سابقه حضور در چندین دربی را دارند، پیش از تقابل دوباره استقلال و پرسپولیس برای یکدیگر کری‌ خواندند.

خبرگزاری میزان: مهدی و مرتضی فنونی‌زاده دو برادری هستند که هر کدام، در یکی از تیم‌های پایتخت فوتبال خود را ادامه دادند. مهدی برای استقلال بازی کرد و مرتضی مدافع میانی پرسپولیس بود. به بهانه دربی، به سراغ این دو برادر رفتیم و آنها هم برای یکدیگر کری خواندند.

مهدی: استقلال قهرمان می‌شود چون هواداران قهرمانی می‌خواهند

در ابتدا، مهدی فنونی‌زاده در خصوص دربی نیمه نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: نباید انتظار بالایی از این بازی داشته باشیم. به نظرم بازی با کیفیتی نخواهد بود چون تماشاگری در ورزشگاه نیست و حساسیت بازی هم بسیار بالاست. پرسپولیس قهرمان لیگ شده و استقلال هم به دنبال قهرمانی در جام حذفی و این موضوع حساسیت بازی را بالا برده است.

وی ادامه داد: استقلال یک نقطه ضعف خاص دارد؛ آن هم درون دروازه‌اش است. این موضوع به بی‌رقیب بودن حسین حسینی بازمی‌گردد. مدیران استقلال باید تلاش کنند یک گلرخوب لیگ برتری به تیم اضافه کنند تا این نقص رفع شود. به نظرم دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان (احسان مرادیان) گزینه خوبی برای رقابت با حسینی به حساب می‌آید چون هم جوان است و هم قد بلندی دارد.

فنونی زاده تصریح کرد: قطعا دروازه‌بانی که روی شوت‌های از راه دور ضعف دارد باید در تمرینات، بازیکنان تیم به سمت دروازه او شوت‌های از راه دور بزنند تا این نقص برطرف شود. حسینی دو گل از راه دور خورده که اگر در دربی این اتفاق رخ دهد، قطعا کار برای او و استقلال سخت خواهد شد.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه کدام تیم برنده دربی خواهد بود، بیان کرد: به نظرم اگر خط میانی و خط حمله روز خوبی را سپری کنند، استقلال برنده بازی خواهد بود. من فکر می‌کنم استقلال دربی را می‌برد چون هواداران این تیم چیزی جز قهرمانی جام حذفی در این فصل نمی‌خواهند.

مرتضی: پرسپولیس در پنالتی بازی را می‌برد

مرتضی فنونی‌زاده مدافع پیشین پرسپولیس هم در خصوص دربی نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند و سهمیه آسیایی را گرفته‌اند، اما این دیدار شرایطش با سایر دربی‌ها فرق می‌کند و نتیجه آن در تاریخ ثبت خواهد شد. من شخصا دوست داشتم این دیدار در فینال برگزار شود.

وی ادامه داد: قطعا بازی جذابی در پیش است. کاش هواداران هم می‌توانستند به ورزشگاه بروند چون بازی با حضور تماشاگر قطعا حال و هوای خاصی دارد. با این حال، شاید برگزاری دیدر بدون تماشاگران، استرس بازیکنان را کم کند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: این تیم در سه سالی که برانکو سرمربی بود، فوتبال بهتری بازی می‌کرد، اما الان جسته و گریخته بازی می‌کند و روی حادثه به گل می‌رسد. فقط امیدوارم احمد نوراللهی در بهترین حالت ممکن به دربی برسد، چون نقش محوری در پرسپولیس دارد.

فنونی‌زاده درباره نقطه قوت استقلال عنوان کرد: استقلال مقابل شاهین بازی خوبی انجام داد. این تیم خط حمله خوبی دارد البته پرسپولیس هم در خط دفاع خوب است و تقابل این خط حمله و خط دفاع جذاب خواهد شد. در خط میانی هم به نظرم برابر هستند. در ضمن پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد.

مدافع سابق پرسپولیس ادامه داد: به نظر من بازی در ۹۰ دقیقه مساوی می‌شود؛ البته تساوی پرگل چون دو تیم شرایط خوبی برای این بازی دارند و اگر بازی به پنالتی هم برسد، پرسپولیس برنده دیدار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این دوبرادر برای سنجیدن استقلال وپرسپولیس کافی است هردوبرادر بودند اما مقایسه انها با هم مانند مقایسه مسی با وریا غفوریه مهدی یک بازیکن معمولی ولی مرتظی هنوزهم روزنامها وقتی بازیکن خوبی مثال میزنند مرتضی فنونی زاده را مثال میزنند کیسه سس ماس

    • JUST TAJ

      لنگی خودت فهمیدی چی گفتی؟ اخه مورچه چیه که کله پاچش چی باشه شما لنگیا وقتی به بانو مینا میگین اسطوره و به شاهرودی میگین مالدینی چه توقعی از شما میشه داشت یه قشر بی هویت و بی سواد.همین وریا غفوری اوندفه پاره کرد منقاروند رو
      پاپا.مسعود
      مرحوم.گالیله

    • JUST TAJ

      عزا عزاست امشب لنگی فداس امشب
      جه لنگ ترکونیه امشب جوووون
      بعد بازی لنگیا آماده باشن میخوام بیام اینجا سوژه شون کنم یکم بخندیملنگی حالا دیگه بابا مسعود رو ول کردی میگی امیدم به خداست؟ بدبخت امشب میخوای جشن بگیری؟ بخدا خندم میگیره از حرفت حالا بزار بازی تموم بشه دیاباته و قائدی یه جشنی نشونتون بدن که بابا مسعود توش بندری برقصه خخخخ
      لنگی سوژه

      پاسخ ها

      • امری

        آرزو بر جوانان عیب نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج