۱۰۳۰۵۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

AFC چطور می‌خواهد جام ملت‌ها برگزار کند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: دنبال این هستیم که تورنمنت فوتسال کیش را حتی با یک تیم کمتر برگزار کنیم.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: دنبال این هستیم که تورنمنت فوتسال کیش را حتی با یک تیم کمتر برگزار کنیم.

باوجود برنامه ریزی های صورت گرفته، فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد تورنمنت چهارجانبه فوتسال کیش که قرار بود با حضور تیم های ملی فوتسال کویت، عراق، ایران و تیم جوانان کشورمان برگزار شود، لغو شده است. این تورنمنت قرار بود شهریورماه برگزار شود.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به خبر لغو این تورنمنت گفت: اسپانسر برگزاری تورنمنت کیش اعلام کرده که چون یک تیم کم شده و کویت انصراف داده است، امکان برگزاری بازی ها را ندارد.

وی افزود: بنده با آقای پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال صحبت کردم. هم پرهیزکار و هم فدراسیون فوتبال دنبال اسپانسر دیگری هستند تا تورنمنت برگزار شود. نمی توانیم بدون انجام بازی دوستانه راهی جام ملت های آسیا شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: تیم ما تاکنون چهار مرحله اردو داشته است که شاید مجموع تمریناتش به ۱۵ روز نرسد. شرایط را درک می کنیم و می دانیم که کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است ولی ما هم باید جوابگوی مردم باشیم. نمی توانیم بدون بازی تدارکاتی به جام ملت ها برویم.

ناظم الشریعه در خصوص سرنوشت بازی تدارکاتی با تیم ملی آذربایجان یادآور شد: آذربایجان همه چیز را تعطیل کرده است و فوتسالش فعالیت ندارد. هنوز مشخص نیست آخر مهرماه با ای تیم بازی کنیم یا خیر. نمی دانم با این وضعیت AFC چطور می خواهد جام ملت های آسیا را برگزار کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با این شرایط اردوی این هفته تیم ملی تشکیل می شود؟ گفت: بله؛ بازیکنان امروز به اردو می آیند و ما کارمان را انجام می دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره تصمیم نهایی سازمان لیگ فوتسال برای شروع مسابقات لیگ برتر از دهم مهرماه اظهار کرد: اگر لیگ دی ماه برگزار می شد، خیلی بد می شد چون بیش از یک سال مسابقات فوتسالمان تعطیل بود. باید از رئیس و اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ و همچنین باشگاه ها به خاطر همکاری با تیم ملی تشکر کنم. قطعا این اتفاق به سود فوتسال خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج