۱۰۳۰۶۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باتجربه‌ها در دربی تأثیرگذارند

مدافع سابق استقلال با بیان اینکه دربی شرایط خاصی دارد، گفت: بازیکنانی که تجربه حضور در چند دربی را دارند، می‌توانند تأثیرگذار باشند.

خبرگزاری مهر: مدافع سابق استقلال با بیان اینکه دربی شرایط خاصی دارد، گفت: بازیکنانی که تجربه حضور در چند دربی را دارند، می توانند تأثیرگذار باشند.

صادق ورمزیار در مورد دربی نود و سوم که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد، گفت: این دیدار باید یک برنده داشته باشد شاید در بازی های لیگ دو تیم به تساوی راضی باشند اما شرایط دو تیم در این بازی شرایط متفاوتی دارد و هر دو تلاش می کنند تا پیروز از میدان خارج شده و رقیب را از گردونه رقابت های حذفی کنار بگذارند.

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهارداشت: کریمی به دربی خواهد رسید. او یک هافبک پرتوان و خلاق است که حضورش می تواند تأثیر بسزایی در عملکرد مهاجمان استقلال داشته باشد. اگرچه شنیدم روزبه چشمی به این دیدار نخواهد رسید اما استقلال مدافعان خوبی دارد که می تواند جایگزین چشمی باتجربه باشد اما در مجموع فکر می کنم شرایط استقلال نسبت به پرسپولیس بهتر است و اگر بازیکنان به آرامش وارد زمین شوند و اسیر حواشی این دیدار نشوند، به طور حتم می توانند برنده این بازی حساس باشند.

مدافع سابق استقلال در خصوص حضور بازیکنان باتجربه در این دیدار خاطرنشان کرد: همیشه تیمی که بازیکنان با تجربه ای داشته موفق تر بوده، نفراتی که چندین دربی را برگزار کرده اند با شرایط این بازی آشنایی بیشتری دارند. تمرکز لازم را خواهند داشت و می توانند در نتیجه این دیدار تأثیرگذار باشند. ضمن اینکه آنها باید در طول بازی، بازیکنان جوان تر را به ارامش دعوت کرده و از تجربه خود به آنها توضیح دهند تا بازیکنان جوان بتوانند با خونسردی کامل در این دیدار حضور داشته باشند.

ورمزیار درپاسخ به این سوال که شاید این دیدار به پنالتی کشیده شود و حساسیت بیشتر از قبل شود، گفت: پنالتی زدن در این بازی تمرکز لازم می خواهد. در سالهای گذشته شاهرخ بیانی، من و محمد نوازی و حالا دیاباته و ووریا غفوری بازیکنانی بودیم و هستیم که پنالتی های زیادی را به گل تبدیل کردیم ولی دربی شرایط متفاوتی دارد. یک اشتباه محاسباتی و نزدن پنالتی می تواند باعث پیروزی رقیب شود. بنابراین کادر فنی استقلال باید بازیکنانی را که از نظر روحی آمادگی بیشتری دارند برای پنالتی زدن انتخاب کرده و باید تمرین پنالتی زدن انجام دهند تا اگر بازی به پنالتی کشیده شد، عملکرد بهتری داشته باشند.

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: حیف که این دیدار تماشاگر ندارد. مطمئنا چنین بازی حساسی با حضور تماشاگران شور و نشاط بیتشری پیدا می کرد اما حالا باید یک دربی بدون تماشاگر را تجربه کنیم و استقلال بتواند برنده این دیدار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج