۱۰۳۰۷۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کری‌خوانی هواداران سرخابی پشت در‌های بسته

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس با وجود ممنوعیت حضور در ورزشگاه آزادی، برای تشویق تیم محبوب خود مقابل این ورزشگاه حضور یافتند.

خبرورزشی: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی در فصل ۹۹-۹۸ امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به دیدار یکدیگر خواهند رفت.

* با توجه به شیوع ویروس کرونا و با اعلام ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، این بازی همانند سایر دیدارهای لیگ برتر در ورزشگاه خالی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. با این حال تعدادی از هواداران دو تیم مقابل ورزشگاه آزادی حضور دارند و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند.

* عوامل اجرایی ورزشگاه آزادی از ساعت‌ها قبل با آمادگی و هماهنگی، استادیوم را مهیای دربی پایتخت کردند. خط‌کشی زمین چمن، ضدعفونی بخش‌های مختلف ورزشگاه اعم از رختکن‌ها و قسمت‌های ورود و خروج بازیکنان و عوامل دو تیم از اقدامات آنها برای انجام مسابقه بوده است.

* با وجود میزبانی پرسپولیس در این دیدار، جایگاه تماشاگران به صورت مساوی در اختیار دو تیم قرار گرفته و کانون هواداران دو تیم پرچم‌ها و نمادهای هر باشگاه را در جایگاه خود قرار دادند.

* با توجه به عدم حضور تماشاگران دو تیم در این دیدار، مسئولان دو باشگاه از طریق رسانه رسمی خود و فضای مجازی با پخش گل‌های دربی‌های قبلی کری خاصی را بوجود آوردند.

* اتوبوس تیم استقلال ساعت ۱۷:۳۰ در میان استقبال هواداران این تیم که مقابل در غربی استادیوم حضور داشتند، وارد ورزشگاه آزادی شد. پرسپولیسی‌ها پس از رقیب خود به ورزشگاه رسیدند.

*داوران این بازی در فاصله دو ساعت تا آغاز مسابقه وارد ورزشگاه شدند و پس از بازدید از چمن ورزشگاه با یکدیگر عکس سلفی گرفتند. پیام حیدری قضاوت دربی امروز را بر عهده دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج