جاباما
۱۰۳۰۸۰۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نامجومطلق: باید ۳ گل به پرسپولیس می‌زدیم

مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید به هواداران خوب استقلال تبریک بگویم که جای‌شان خالی بود.

خبرگزاری تسنیم: مجید نامجومطلق پس از برتری تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در ضیافت پنالتی‌ها دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید به هواداران خوب استقلال تبریک بگویم که جای‌شان خالی بود. در نیمه اول فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و به گل رسیدیم. سه موقعیت داشتیم که متاسفانه از دست دادیم و در پایان نیمه اول با یک گل بیرون آمدیم.

مربی تیم فوتبال استقلال افزود: در نیمه دوم با وجود اینکه توصیه کرده بودیم بازی را کنترل کنید، اما متأسفانه روی خطایی که فکر کنم روی فرشید اسماعیلی صورت گرفت و خطای او اعلام شد، گل را ۱۰ نفره خوردیم.

نامجومطلق گفت: باید به بازیکنان استقلال تبریک بگویم که ۱۲۰ دقیقه باغیرت بازی کردند. قبل از بازی سه مصدوم داده بودیم در جاهایی که نقطه قوت‌های استقلال بودند. سیستم ما ۱-۳-۲-۴ بود تا بتوانیم به حریف ضربه بزنیم. در بحث مالکیت خوب عمل کردیم و دو گل زدیم. در نیمه اول باید سه گل می‌زدیم، اما نتوانستیم. می‌دانستیم پرسپولیس یک گل عقب است و در شروع نیمه دوم حمله خواهد کرد. به همین خاطر به بازیکنان توصیه کردیم بازی را کنترل کنند تا پرسپولیس به دروازه استقلال نزدیک نشود، اما روی خطای اسماعیلی و همان نقطه‌ای که او بیرون آمد، گل خوردیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از آن بازی به سمت تعادل پیش رفت و دو تیم احتیاط را ترجیح دادند تا دروازه‌شان باز نشود. متأسفانه دقیقه ۸۸ روی غفلت گل دوم را خوردیم، اما خیلی خوب به بازی برگشتیم و گل دوم را زدیم. با وجود اینکه برای گل سوم تلاش می‌کردیم، اما باز خیلی نگران نبودیم. می‌دانستیم درون دروازه سیدحسین حسینی را داریم که می‌تواند خوب کار کند.

نامجومطلق در رابطه با رویارویی استقلال با تراکتور تبریز در فینال جام حذفی تصریح کرد: تراکتور تیم بسیار خوب و پر ستاره‌ای است. قطعا بازی سختی پیش رو خواهیم داشت و با توجه به اینکه بازی به ۱۲۰ دقیقه کشیده شده، باید ریکاوری خوبی برای فینال داشته باشیم. برنامه‌ریزی کاملی برای فینال انجام می‌دهیم تا امسال یک جام گرفته باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه اگر آبی‌پوشان قهرمان جام حذفی شوند، باید در سوپرجام به مصاف پرسپولیس بروند، گفت: قطعا می‌توانیم دربی مجدد را برگزار کنیم، اما اگر برگزار شود، به حضور ما در آسیا لطمه می‌زند. در آسیا به فکر صعود هستیم، با اینکه می‌دانیم یک روز هم نمی‌توانیم به بازیکنان استراحت دهیم. امیدوارم در آسیا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

نامجومطلق درباره قضاوت پیام حیدری خاطرنشان کرد: حیدری از داوران خوب ما است، اما در برخی از صحنه‌ها تمرکز نداشت، به خصوص در صحنه‌ای که گل تساوی را دریافت کردیم. احترام زیادی برای این داور قائل هستیم، اما می‌توانست قضاوت خوبی انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۷۶ب

      بنده خدا موقعیت پرسپولیسو واسه خودشون شرمده پرسپولیس باید 1،۴تیم کیسه رو باید میبرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج