۱۰۳۱۰۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مسی ابرستاره است، ولی ۷۰۰میلیون نمی‌ارزد!

رئیس سابق رئال مادرید می‌گوید لیونل مسی تا چند سال دیگر همچنان خواهد درخشید، ولی هیچ تیمی حاضر نیست برای خرید او ۷۰۰ میلیون یورو بپردازد.

ورزش سه : رئیس سابق رئال مادرید می‌گوید لیونل مسی تا چند سال دیگر همچنان خواهد درخشید ولی هیچ تیمی حاضر نیست برای خرید او ۷۰۰میلیون یورو بپردازد.

رامون کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال مادرید می‌گوید انتظار دارد بارسلونا برای انتقال لیونل مسی به مبلغی کمتر از بند آزادسازی او رضایت دهد.

مسی ابرستاره است، ولی ۷۰۰میلیون نمی‌ارزد!

مسی در روزهای اخیر با ارسال فکسی به مقر باشگاه بارسا اعلام کرد که قصد جدایی از این تیم را دارد. مسی و تیم وکلایش مدعی هستند او بر اساس یک بند در قراردادش می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کند ولی باشگاه کاتالان می‌گوید مهلت آن بند در تابستان جاری به پایان رسیده و هر باشگاهی که مسی را بخواهد باید بند آزادسازی 700 میلیون یورویی او را فعال کند.

رامون کالدرون‌، رئیس سابق رقیب بزرگ بارسا رئال مادرید در گفتگو با یک رسانه اسپانیایی در این باره گفت: " من شک ندارم که آنها دوستانه به توافق خواهند رسید. بین آنها یک رابطه 20 ساله وجود دارد. مسی هر چه در توان داشته برای بارسلونا خرج کرده و بارسا هم برای او چیزی کم نگذاشته. آنها با هم افتخارات زیادی بدست آورده اند و مسی هم شش توپ طلا فتح کرده".

مسی ابرستاره است، ولی ۷۰۰میلیون نمی‌ارزد!

کالدرون در ادامه گفت: " من مسی را می‌شناسم. او مرد آرامی است و به دنبال راهی می‌گردد که برای هر دو طرف بهینه باشد. نیازی به دعوای حقوقی و ایجاد جنجال نیست. من اگر الان رئیس باشگاهی بودم که می‌توانست مسی را جذب کند حسابی هیجان زده می‌شدم. درست است که مسی ۳۳ساله شده ولی من مطمئنم او تا سه چهار سال دیگر می‌تواند در اوج بازی کند. ولی با اینحال مگر می‌شود برای او ۷۰۰ میلیون پرداخت؟ نمی دانم، قیمت او چیزی است که در مذاکرات بدست می آید ولی شک ندارم که هیچکس نمی تواند ۷۰۰ میلیون بپردازد و نخواهد پرداخت".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج