۱۰۳۱۱۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ادعای تکراری اشکنازی علیه ایران و حزب‌الله

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در رشته توئیت‌هایی به تکرار ادعا‌های خود علیه ایران و جنبش حزب‌الله پرداخت.

خبر‌گزاری فارس: «گابی اشکنازی»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که هم اکنون برای دیدار با همتای آلمانی خود در برلین حضور دارد در رشته‌ توئیت‌هایی به تکرار ادعا‌های خود علیه ایران و جنبش حزب‌الله پرداخت.

اشکنازی در این پیام‌های توئیتری ضمن اشاره به دیدار خود با «هایکو ماس»، همتای آلمانی خود نوشت که این دیدار برای سیاست‌ خارجی تل‌آویو و ارتباطشان با اتحادیه اروپا اهمیت داشته است.

ادعای تکراری اشکنازی علیه ایران و حزب‌الله

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی دیگر به ایران، جنبش حزب‌الله و گروه حماس اشاره کرد و نوشت: «من مواضع اسرائیل در مورد چندین موضوع مهم که در رابطه با امنیت‌مان، ایران، حزب‌الله و حماس هستند را مطرح کردم.»

وی در ادامه مدعی شد: «من از اتحادیه اروپا خواستم که در مبارزه علیه تهدید ایران، به خصوص مسئله هسته‌ای و تمدید محدودیت‌های تسلیحاتی این کشور و همچنین غیر‌قانونی خواندن (تروریست دانستن) حزب‌الله، [به ما] بپیوندد.»

اشکنازی در پیامی دیگر همچنین به توافق صلح تل‌آویو و ابوظبی اشاره کرد و مدعی شد که این توافق شور و اشتیاق وزرای خارجی اتحادیه اروپا را به همراه داشته است.

وزرای خارجه آلمان و رژیم صهیونیستی امروز، پنجشنبه با حضور در نشست خبری مشترک درباره مسائلی از جمله محدودیت تسلیحاتی ایران و توافق عادی‌سازی روابط بین تل‌آویو و ابوظبی صحبت کردند.

هایکو ماس در این نشست با صحبت در مورد محدویت‌های تسلیحاتی ایران مدعی شد: «به دنبال راهکار دیپلماتیک برای مطمئن شدن از اجرای محدودیت تسلیحاتی بر ایران هستیم».

اشکنازی نیز همراستا با ابراز نگرانی‌های تکراری اروپایی‌ها علیه تهران، مدعی شد: «ما از [احتمال] دستیابی ایران به سلاح اتمی نگران هستیم»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج