۱۰۳۱۱۷۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پیروانی: باید قدر کادر فنی را بدانیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر در دقایق پایانی دربی گل نمی‌خوردیم و بازی را می‌بردیم، الان همه در حال تمجید ما بودند.

ورزش سه: افشین پیروانی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: این روزها به اتحاد و همدلی خانواده بزرگ پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری احتیاج داریم و باید از یحیی گل‌محمدی به عنوان یک مربی موفق که تیم را مقتدرانه قهرمان کرده همه جانبه حمایت کرد.

پیروانی افزود: ما فاصله‌ای با برد در دربی نداشتیم و اگر کمی دقت می‌کردیم و اشتباه فردی نداشتیم و در وقت تلف شده گل نمی‌خوردیم الان همه در حال تمجید از کادر فنی بودند. پرسپولیس با مربیگری گل‌محمدی تا قبل از قطعی شدن قهرمانی ده برد و یک تساوی داشت و بدون باخت پوکر را جشن گرفتیم و در نهایت هم علاوه بر پوکر زودهنگام ترین قهرمانی تاریخ و رکوردهایی چون کسب بیشترین امتیاز و قهرمانی با بهترین میانگین امتیازی و یا بیشترین برد رقم خورد.ما باید قدر این کادر فنی موفق که همگی فرزند پرسپولیس هستند را بیشتر بدانیم.

پیروانی در ادامه گفت: وقتی می‌بریم همه خوشحالیم و به وقت ناکامی همه مقصریم و این منصفانه نیست که بعد از باخت شخص خاصی را زیر سوال ببریم. کادر فنی همچون هواداران و بازیکنان بابت باخت ناراحتند.

پیروانی گفت: بدون تردید وقتی تیمی نمی‌برد اشکالاتی داشته.این را هم بگویم پرسپولیس قبلا هم در جام حذفی باخته اما با همدلی و حمایت توانسته از شکست پلی بسازد برای قهرمانی. رمز موفقیت‌های چند سال اخیر همین همدلی و باهم بودن‌ها در برد و باخت بوده. امروز من خود را در این ناکامی مقصر می‌دانم چرا که اگر وظایفم را بهتر انجام می‌دادم شاید شرایط بهتری رقم می‌خورد.

وی افزود: بنده درود می‌فرستم به هواداران و کسانی که دارند حمایت می‌کنند و امیدوارم همه پرسپولیسی‌ها با تمام وجود حمایت از این کادر فنی را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به خودمان بیایم و خیلی سریع آماده لیگ قهرمانان شویم‌. باید بدانیم تکرار موفقیت‌ها و قهرمانی خیلی سخت است و بی‌تعارف این بدشانسی یحیی است که امسال در آسیا بازی خانگی نداریم و به عنوان پرتماشاگرترین تیم آسیا در لیگ هم از حمایت هواداران بی‌بهره بودیم‌. باید همه در کنار هم تلاش کنیم و یکدل باشیم تا باز هم یک قهرمانی دیگر به هواداران عزیز هدیه کنیم.

پیروانی عنوان کرد: در نهایت باید بگویم که من یک هوادار پرسپولیسم و بابت باخت روز گذشته از هواداران و عاشقان پرسپولیس عذرخواهی کرده و به آنها می‌گویم که مطمئن باشید کلیه مجموعه تیم دست به دست هم تلاش می‌کنند تا ان‌شاءالله قهرمانی پنجم هم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و برای عاشقان میلیونی آن رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      اه اه اه چقد بدم میاد از شخصیت این آقا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرتو محححححکم بزن به دیوار

    • بی نام

      استاد سفسطه و مغلطه

    • محمد حسن زاده

      ازاین بی شخصیت تر تو فوتبال ما نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج