۱۰۳۱۳۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ضرورت استفاده از ماسک در هیات‌های عزاداری

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه هموطنان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا در ایام محرم خود را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی کنند، گفت: رعایت فاصله فیزیکی دو متری از دیگران، عدم شرکت در تجمعات، استفاده مستمر از ماسک در بیرون از منزل و زمان حضور در هیات های عزاداری و ... از جمله این پروتکل های بهداشتی است.

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه هموطنان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا در ایام محرم خود را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی کنند، گفت: رعایت فاصله فیزیکی دو متری از دیگران، عدم شرکت در تجمعات، استفاده مستمر از ماسک در بیرون از منزل و زمان حضور در هیات های عزاداری و ... از جمله این پروتکل های بهداشتی است.

فیروز نصیرزاده امروز در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت سیدالشهداء و یاران باوفایش اظهار کرد: از آنجائیکه عشق و شور حسینی در دل مردم ایران شعله ور و عطش ابراز ارادت به اهل بیت(ع) جزئی از سرشت ذاتی آنهاست و به فرموده امام راحل (ره) «هرچه داریم از محرم و صفر است»، امسال مردم عزادار سیدالشهدا(ع) در حالی به استقبال ماه محرم می روند که دشمنی منحوس در کمین است و قطعا دین و شریعت ما، صیانت از جان انسانها را از اوجب واجبات میداند .

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان از خبرنگاران، رسانه ها و فعالین گروه های مجازی درخواست دارد برای دعوت از مردم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در عزادارای های ماه محرم اطلاع رسانی کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: نقش رسانه های بی بدیل و تاثیرگذار در شهرستان که مخاطبان زیادی دارند در تاکید بر اجرای پروتکل های بهداشتی موجب کاهش مبتلایان و کوری چشم معاندین و بخصوص فرقه وهابیت و رسانه های مغرض و معاند دین مبین اسلام و فرهنگ عاشورا خواهد شد.

وی تاکید کرد: از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالین گروه های مجازی درخواست داریم که با استفاده از روش های نوین و با خلاقیت حرفه ای خود، در تولید و انتشار و اطلاع رسانی مجدد توصیه ها و پروتکل های بهداشتی تلاش کنند.

نصیرزاده با تاکید بر اینکه هموطنان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا در ایام محرم خود را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی کنند، افزود: رعایت فاصله فیزیکی دو متری از دیگران، عدم شرکت در تجمعات، استفاده مستمر از ماسک در بیرون از منزل و زمان حضور در هیات های عزاداری، شستشوی مرتب دست ها، همراه داشتن مواد ضدعفونی دست در بیرون از منزل، عدم شرکت سالمندان و بیماران دارای فشار خون، بیماری قلبی و عروقی، بیماری های مزمن و بیماران خاص و سرطانی در محافل، تجمعات و هیات های عزادارای شلوغ، هدایت نذورات مردمی به سمت نذر سلامت و کمک های معیشتی و عدم پخت نذورات، عدم مسافرت و پذیرفتن مهمان در تعطیلات و … از جمله پروتکل های بهداشتی است که باید مورد توجه همه آحاد جامعه قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج