۱۰۳۱۴۱۹
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

کوروش تهامی: حال و هوای محرم را دوست دارم

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شجاعت و شهامت «سیدالشهدا (ع)» بسیار خاص است زیرا وقتی کسی خودش تصمیم بگیرد تا وارد اتفاقی خطیر شود، باید از شجاعتی همراه با درایت برخوردار باشد. همین شجاعت، آزادگی و ایثار باعث شده تا امام سوم شیعیان برای تمام ما ایرانیان جایگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشند.

خبرگزاری میزان: یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شجاعت و شهامت «سیدالشهدا (ع)» بسیار خاص است زیرا وقتی کسی خودش تصمیم بگیرد تا وارد اتفاقی خطیر شود، باید از شجاعتی همراه با درایت برخوردار باشد. همین شجاعت، آزادگی و ایثار باعث شده تا امام سوم شیعیان برای تمام ما ایرانیان جایگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشند.

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون ضمن تسلیت به مناسبت فراررسیدن عزاداری حسینی گفت: از نظر من «امام حسین(ع)» شخصیت بسیار بزرگی در تاریخ هستند. جایگاه والای «امام حسین(ع)» از دو دیدگاه قابل بررسی است زیرا ایشان هم از لحاظ مذهبی و هم از لحاظ انسانی و به عنوان یک فرد در جامعه جایگاه والا و بی مثالی داشتند.

کوروش تهامی: حال و هوای محرم را دوست دارم

وی در همین راستا ادامه داد: شجاعت و شهامت «سیدالشهدا (ع)» بسیار خاص است زیرا وقتی کسی خودش تصمیم بگیرد تا وارد اتفاقی خطیر شود، باید از شجاعتی همراه با درایت برخوردار باشد. همین شجاعت، آزادگی و ایثار باعث شده تا امام سوم شیعیان برای تمام ما ایرانیان جایگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشند. از نظر من جایگاه ویژه «امام حسین(ع)» در میان مردمان ایران زمین و علاقه ای که به این امام همام داریم به نوعی از ایثار و شجاعت آن حضرت نشات می گیرد.

بازیگر فیلم سینمایی «رگ خواب» با اشاره به حضور همیشگی خود در تکایای حسینی اضافه کرد: من هم مثل تمام ایرانیان علاقه بسیاری به ایام ماه محرم دارم. این علاقه از همان کودکی با من همراه بوده است. آن زمان که کودک بودم و در مراسمات عزاداری عاشورا و تاسوعا شرکت می کردم.

بازیگر فیلم سینمایی «کروکودیل» با اشاره به حال و هوای معنوی ایران اسلامی در روزها و شب‌های ماه محرم خاطرشان کرد: حال و هوای این روزها را به شدت دوست دارم زیرا من هم با این حال و هوا و عشق به «امام حسین(ع)» رشد کرده ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو هم گلی

    • بهلول

      تو نون هم دوست داری به نرخ روز

    • بدون نام

      عجب گردن بندطلای

      پاسخ ها

      • ایرج

        حال هوای این مردم درمونده رو دوست داشته باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج