جاباما
۱۰۳۱۵۲۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازداشت فروشندگان مجازی موتورسیکلت سرقتی

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و دستگیری اعضای باندی از سارقان خبر داد که اقدام به سرقت موتورسیکلت می کردند و از طریق یک سایت آن ها را می فروختند.

خبرگزاری ایسنا: معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و دستگیری اعضای باندی از سارقان خبر داد که اقدام به سرقت موتورسیکلت می کردند و از طریق یک سایت آن ها را می فروختند.

سرهنگ رامین پاشایی گفت: افرادی که به صورت سازمان یافته نسبت به سرقت موتورسیکلت در استان مازندران اقدام و وسایل نقلیه سرقتی را از طرق مختلف به استان خراسان رضوی منتقل می کردند و به فروش می رساندند، در دام پلیس فتا گرفتار شدند.

وی افزود: این افراد سودجو و کلاهبردار در برخی استان ها به ویژه مازندران اقدام به سرقت موتورسیکلت می کردند سپس آن ها را به استان دیگر یعنی خراسان رضوی منتقل می کردند.

پاشایی ادامه داد: اقدام بعدی این شیادان، درج آگهی در سایت های واسط مانند دیوار بود که با ترفندهایی نظیر دریافت بیعانه از خریدار یا با ساخت مدارک جعلی اقدام به فروش موتورسیکلت می کردند که با رصد لحظه ای پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد که یک گروه سه نفره بودند، موتورسیکلت های سرقتی را به صورت اوراق از استان مازندران به استان خراسان رضوی منتقل و در این استان سرهم بندی می کردند و به فروش می رساندند که همگی در اقدام فنی و عملیاتی پلیس فتا شناسایی شدند و به دام افتادند.

پاشایی تصریح کرد: هموطنان هنگام خرید اقلامی مانند خودرو و موتورسیکلت از سایت های واسط، قبل از واریز وجه از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند و حتما سند و مدارک را با مشخصات وسیله نقلیه مانند شمارک پلاک و شماره موتور که روی آن حک شده مطابقت دهند و تا زمانی که از اصالت کالای مدنظرشان اطمینان حاصل نکرده و از سوی کارشناس مورد تایید قرار نگرفته اند از پرداخت هرگونه وجه نقد خودداری کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود: صاحبان سایت های واسط حتما می بایست به صورت دوره ای برای پیکربندی سایت های خود به منظور به حداقل رساندن بروز جرایم و وقایع این چنینی، روش های جدید و نوآورانه به کار بندند تا افراد سودجو نتوانند به هر طریقی در این سایت ها آگهی درج کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج